Grand Hotel Zagreb
Hotel di Zagreb terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Grand Hotel Zagreb





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM544
RM633 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Mac - 13 Mac
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Suite, Non Smoking

Deluxe Suite, Non Smoking
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, 1 Bedroom

Deluxe Twin Room, 1 Bedroom
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Hartanah serupa

Sheraton Zagreb Hotel
Sheraton Zagreb Hotel
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, (1005)
Harga ialah RM487
RM550 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Mac - 16 Mac
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

27 Jankomir, Zagreb, 10000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.86 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berusia 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi katil futon: EUR45.00 semalam
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Hotel Zagreb Hotel
Grand Hotel Zagreb Zagreb
Grand Hotel Zagreb Hotel Zagreb
Soalan lazim
Grand Hotel Zagreb Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
16 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Thomas
29 Dis 2024
Thomas
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Alessandro
8 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandro
Menginap 8 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Savino
Pengembara perniagaan
7 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Savino
Menginap 8 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Sidnei
Pengembara perniagaan
5 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sidnei
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
CAROLINE
Pengembara perniagaan
26 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CAROLINE
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Joachim
Pengembara perniagaan
26 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Nicht schlecht aber auch nicht gut. Eher 3 Sterne
Joachim
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Stephanie
Mengembara bersama keluarga
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephanie
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Christella
15 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christella
Menginap 7 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Rene
Pengembara perniagaan
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima
Rene
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Daniele
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniele
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Pia
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
17 Sep 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pia
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Margarethe
Mengembara bersama kumpulan
17 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Margarethe
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Maulik
29 Ogo 2024
Maulik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Katarina
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
12 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Katarina
Menginap 8 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Edis
8 Ogo 2024
Edis
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Katarina
7 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Katarina
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Nilton
7 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nilton
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
lieser
4 Ogo 2024
lieser
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Florian
Pengembara perniagaan
2 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice, clean and friendly hotel.
Florian
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jesper
Mengembara bersama keluarga
30 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alle 4 stjerner værd
Jesper
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Yushi, Brno
Mengembara bersama keluarga
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yushi
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
fie
Mengembara bersama keluarga
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
fie
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Muzafer
26 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Muzafer
Menginap 1 malam pada Jul 2024