Viceroy Bali

Hartanah 5.0 bintang
Tempat peranginan mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Viceroy Bali

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Sarapan pesanan masak setiap hari (USD 31 seorang)
Pemandangan udara
Item bar mini percuma, peti besi dalam bilik, meja
Pemandangan udara
VIP Access

Ulasan

9.8 daripada 10

Luar Biasa

Disukai oleh tetamu:

Kakitangan yang peramah

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Kolam
    Kolam
  • Gim
    Gim
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
Harga ialah RM2,677
RM3,301 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Faedah untuk ahli di penginapan terbaik terpilih

Ahli Silver dan Gold kami mendapat faedah di hartanah VIP Access terpilih selain perkhidmatan luar biasa.
Silver tier member
Faedah seperti makanan dan minuman tambahan, sarapan percuma atau kredit parkir
Gold tier member
Naik taraf bilik apabila tersedia, serta manfaat Silver

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Vice Regal Pool Villa Two Bedroom

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
2 bilik tidur
  • 350 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Vice Regal Pool Villa

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 270 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Pool Suite

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 150 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Terrace Pool Villa

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
  • 150 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Vila (Deluxe Terrace Pool)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 150 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Villa (Elephant Pool)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 200 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Villa, 2 Bedrooms (Viceroy 2 Bedroom Pool Villa)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
2 bilik tidur
  • 400 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Raja (King)

Executive Villa (Garden Pool)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 200 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Lanyahan, Banjar Nagi, Ubud, BALI, 80571

Tempat berdekatan

  • Pasar Seni Tradisional Ubud - 4 min memandu - 3.8 km
  • Istana Ubud - 4 min memandu - 4.0 km
  • Hutan Monyet Ubud - 5 min memandu - 4.3 km
  • Campuhan Ridge Walk - 5 min memandu - 4.5 km
  • Kuil Saraswati - 5 min memandu - 3.9 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 82 minit memandu

Restoran

  • ‪Andong Teras Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Gangga Coffee Ubud - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Craftsman Ubud - ‬5 min memandu
  • ‪Lumbung Restaurant - ‬7 min memandu
  • ‪Muse Cafe & Art - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Viceroy Bali

Mewah bagi tempat peranginan butik berdekatan Hutan Monyet Ubud
Pertimbangkan penginapan di Viceroy Bali dan manfaatkan bar renang naik, konsert dan siaran langsung dan teres. Nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, rawatan badan dan Refleksologi di Akoya Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Eropah Timur. Kelas aerobik dan kelas yoga ditawarkan di gimnasium 24 jam; Viceroy Bali juga memiliki kedai barang berjenama di tapak hartanah, taman dan taman permainan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut dan perpustakaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan bar renang naik
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan sewa basikal
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Viceroy Bali memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, seperti manfaat seperti tempat duduk berasingan dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Balkoni atau laman dalam berperabot, tempat duduk berasingan dan peti sejuk

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel Mewah Kecil dari seluruh Dunia.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Indonesia, Bahasa Jepun, Bahasa Korea

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 5 kilometer
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 31 untuk orang dewasa dan USD 15 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Aperitif Bar
  • Aperitif Restaurant
  • Cascades Bar
  • Cascades Restaurant

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Ruang tamu
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 6 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Cermin pembesar
  • Hulu semburan tangan
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tab mandi mudah akses
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat duduk pancuran mandi tetap
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • 1 tingkat
  • 40 bangunan
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2005
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Seni bina tradisional
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Pemain DVD
  • TV LCD 42-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini percuma (item terhad)
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 31 untuk dewasa dan USD 15 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 65 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Bali Viceroy
Viceroy Bali
Viceroy Bali Hotel
Viceroy Bali Hotel Ubud
Viceroy Bali Ubud
Viceroy Bali Resort Ubud
Viceroy Bali Resort
Viceroy Bali Hotel Ubud

Soalan lazim

Adakah Viceroy Bali mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Viceroy Bali?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Viceroy Bali pada 7 Dis 2024 bermula serendah RM 2,676.5, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Viceroy Bali mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Viceroy Bali?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Viceroy Bali?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Viceroy Bali?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Viceroy Bali memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD65 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Viceroy Bali?

Tempat peranginan yang mesra keluarga di Ubud ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Pura Penataran Sasih dan Spiritual Center Sinar Suci. Hutan Monyet Ubud adalah 2.7 bt (4.4 km) jauhnya.

Viceroy Bali Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 320 daripada 360 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 360 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 360 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 360 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 360 ulasan" "

10/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Bita

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean , quiet , and amazing stuff & service
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was amazing - beautiful rooms, amazing service and unbelievable setting.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jessie

Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Yuki

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
静かで広くて清潔。そしてご飯が美味しいです。細かな要望にも嫌な顔せず応えてくれます。接客は堅苦しい感じでは無く、とてもフレンドリー。みんな笑顔です。レストランCASCADEには日本語が出来るスタッフもいらっしゃってリラックス出来ました。 ウブドへの送迎・曜日で変わる一時間弱のアクティビティ・夜の伝統ダンス・フルーツを生搾りジュースに。これら全て無料だったので、ホテルとウブド内だけでしっかり楽しめます。バリ島の他地域からは離れていますので、ウブドを満喫したい人やホテルでゆったり過ごしたい方向けです。 ウェルカムフードのフルーツですが、「もし剥けなかったら、パインをジュースにするよ」と書いてあります。お好きにミックスしてみてくれとお願いしてみました。バナナ・オレンジ・パインを選び取って混ぜてミックスジュースにしてくれました。本当に美味しかったです。
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Bimi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is an impeccable property. Very spacious beautiful rooms, exclusive. Breakfasts were amazing staff is amazing. The hotel pinstripes bar is sooo cool decor staff bartenders everything. Had a great time!
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Sirko

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir hatten eine Vice Regal Suite gebucht. Diese war einfach nur toll. Wir konnten bei unserem Pool das Wasser auf Badewannentemperatur hoch regeln lassen. Klasse! Service, Personal und Essen waren auch sehr gut! Dieses Hotel ist eine klare Empfehlung in Ubud.
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Kushtrim

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Resort is very clean and nice. Views were fantastic. Everything is top of the line but I do not think it is worth the price tag. Have stayed at cheaper resorts where staff was more friendly and accommodating.
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Ali

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved this resort!! The staff, the managers, the owner were there the whole time making our stay amazing. Will sure be back soon.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Carlo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Confortable
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Dana und

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was very lovely to stay there!
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Rainer, Bogota

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is great. Very close to town and the view is just amazing!
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Bimi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed in the deluxe swim pool villa. We thoroughly enjoyed the room and amenities. Staff was super nice. Gym was well equiped. The best was pinstripe bar! Amazing drinks. Overall 5 star luxury all around!
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Ricardo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is probably one of the best hotels in Ubud. This place is AMAZING!! The staff is so nice, the food is great and the pool are is stunning. You won’t be disappointed.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Griselma

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel, con un servicio insuperable, todo su personal es muy amable, la comida deliciosa, y la vista de la Villa hermosa! Sin duda me volvería a hospedar si en algún momento regresamos a Bali!
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Lee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Yury, Sanct Petersburg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Stephan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

MEDHAT, Mississauga

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel secluded away from the hustle and bustle of Ubud but they have a shuttle service that takes you to and from the downtown core. Would stay again. Food, staff and service all wonderful
Menginap 5 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Steven, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Steven, New York

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A true world-class luxury hotel, where staff remembers your name and go out of their way to make your stay memorable. As a local taxi driver put it, “they treat you like kings (and queens) in there.” We enjoyed our pool suite villa, and took advantage of the two excellent restaurants in the hotel, with Apertif one of the best in Ubud. Tip: don’t skip the welcome drinks at the Apertif bar, easily one of the best with old-world decor oozing speakeasy vibes. Daily free hotel activities for guests, golf carts taking you from your room to anywhere on hotel property, and stunning views morning and night make staying here a 10/10 vacation experience.
Menginap 4 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Todd

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Gerard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Jenna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Marc Laurent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Business is Business
Le service de réception n’a pas l’empathie d’un grand hôtel. Il ne correspond pas au service attendu
Menginap 4 malam pada Apr 2024