Gajah Biru Bungalows

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Hutan Monyet Ubud

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Gajah Biru Bungalows

Kolam renang terbuka
Standard Suite | Pemandangan taman
Villa (Bunda) | Teres/patio
Villa (Bunda) | Teres/patio
Villa (Bunda) | Pancuran Bilik Mandi

Ulasan

8.6 daripada 10

Cemerlang

Kemudahan popular

  • Spa
    Spa
  • Kolam
    Kolam
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Dobi
    Dobi
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room (Juna)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 65 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Kelamin (Double)

Suite (Jasmine)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Kipas siling
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (Veranda)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Kipas siling
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Villa (Bunda)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Raja (King)

Standard Suite

Sorotan

Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Kipas siling
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Raya Penestanan, Ubud, Bali, 80571

Tempat berdekatan

  • Bali Bird Walks - 7 min berjalan kaki
  • Campuhan Ridge Walk - 10 min berjalan kaki
  • Istana Ubud - 19 min berjalan kaki
  • Pasar Seni Tradisional Ubud - 20 min berjalan kaki
  • Hutan Monyet Ubud - 4 min memandu

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 74 minit memandu

Restoran

  • ‪Zest Ubud Restaurant - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Lazy Cats Cafe - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Alchemy - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Beer Brothers Ubud - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Yellow Flower Cafe - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Gajah Biru Bungalows

Hotel berdekatan Hutan Monyet Ubud
Berdekatan Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud, Gajah Biru Bungalows menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Manjakan diri anda dengan Aromaterapi, urut atau lulur badan di Gajah Biru, tapak spa. Masakan India restoran di tapak, Chaiwallah, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu juga boleh menjangka untuk mencari taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • TV di lobi, kakitangan berbilang bahasa dan surat khabar percuma
  • Tempat simpanan bagasi dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, di samping sentuhan bermakna seperti surat khabar percuma dan bar mini.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci TV skrin rata dengan pemain DVD
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Indonesia, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak motosikal sahaja di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Chaiwallah

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • 5 bangunan
  • Dibina pada 1996

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV skrin rata 21-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR150000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 400000 setiap kenderaan
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 150000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 15 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Gajah Biru Bungalows Hotel Ubud
Gajah Biru Bungalows Hotel
Gajah Biru Bungalows Ubud
Gajah Biru Bungalows
Gajah Biru Bungalows Ubud, Bali
Gajah Biru Bungalows Ubud
Gajah Biru Bungalows Hotel
Gajah Biru Bungalows Hotel Ubud

Soalan lazim

Adakah Gajah Biru Bungalows mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Gajah Biru Bungalows mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Gajah Biru Bungalows?

Parkir motosikal sahaja.

Apakah masa daftar masuk di Gajah Biru Bungalows?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Gajah Biru Bungalows?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Gajah Biru Bungalows memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak IDR400000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Gajah Biru Bungalows?

Terletak di tengah-tengah Ubud, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Muzium Renaissance Blanco, Istana Ubud dan Pasar Seni Tradisional Ubud. Hutan Monyet Ubud adalah 1.6 bt (2.5 km) jauhnya.

Gajah Biru Bungalows Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 49 daripada 84 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 84 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 84 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 84 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 84 ulasan" "

8.2/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Deb, New York

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed here one week ago and it was absolutely horrific! Inside the bedroom room, I found stains on the pillows, bed comforter, and chairs. I also found aunts and many mosquitos. Outside, the pool was green and murky. A caution sign was posted for no swimming. It seemed like there was no one on the property and they hadn't not taken care of their hotel in over a year.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was very calm & peaceful yet near to the market. The restaurant served excellent food. The basic requirements either were taken care of by the hotel or were available in the shops just across the road. The staff were extremely helpful & very happy doing that. They treat you like your family. Ari & Mandy were outstanding in their service. To top it the property is artistically decorated. Highly recommended !!!
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Love that it was quiet, secluded, peaceful. Private pool was a plus. Disappointed with no warungs nearby. Restaurants were very limited. Room was lovely but tv didn't work, shower over the bath was very dangerous as you had to clamber over the high side and hang onto the bath, no handrails, and slippery underfoot. Property is a little bit on the tired side and could do with a bit of an uplift and it would be absolutely wonderful. Staff were very helpful. Much appreciated. Would def stay here again.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Thierry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueillant et bon rapport qualité/prix
Bon rapport qualité/prix, personnel très accueillant, peu de services complémentaires et un peu éloigné du centre
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Al

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Gajah Biru Bungalows
Adequate stay...very pleasant and staff couldn’t do enough for us. Placed decorative Swan on our bed for our honeymoon. Pools need to be regularly cleaned and bathroom tiles need to be fixed.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs are the biggest asset for the hotel. Never met such very friendly and helpful staffs before. We felt very welcome there. Big thanks specially to Ari and Ayu who helped us with many tips. Nothing was too much trouble for Ari calling around taxi drivers in the late hours trying to find the best possible rate for us for a day tour. Again we appreciate highly for that effort (eventhough I have said, that would be not necessary, it was already very late!). The rooms are beautifully decorated, clean and very spacious!!! Big balcony and big bathroom are a big plus. The hotel has beautiful garden, located in a quiet area but yet near to great restaurants and mini markets. Would recommend and stay there again if we visit Ubud.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Nathalie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Déception
Très déçu car les avis que nous avions consultés ne sont pas en phase avec ce que nous avons vu. Une seule piscine et pas régulièrement nettoyée. Pas de restaurant sur place. Pour le petit déjeuner il faut aller dans un Etablissement proche avec un voucher. Le petit déjeuner y est mauvais en qualité, quantité, choix et accueil . Concernant la chambre (103) les draps, housse de couette et taies d'oreiller étaient très tachés. Propreté générale très limite. Cet hôtel a du être très sympa comme nous le présentent les photos du site mais nous avons eu l'impression maintenant d'un établissement peu entretenu (chambre, jardin). Il est à noter que le personnel sur place est très accueillant.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We sadly did not stay here due to being not suitable for disabled guest
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Sriram

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Good if you want a quiet place
Very quiet and tranquil place. But rooms are dated and dirty. Dust and cobwebs everywhere. There is water seepage in the room when it rains. Rooms have a musty , damp smell. But the people are very nice and helpful. Not many shopping and food options nearby. Quite far from the central area of ubud- not a problem if you have a motor bike. It is located in a very small side street- cars cannot come to the front of the hotel. This becomes a problem during check in and check out with luggage. Water dispenser provided with every room.
Menginap 4 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Sev

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was spacious and fit with amenities that wouldve made it a really nice place to stay, if not for the derelict state of everything in and out of the room. The bathtub exists, but was dirty, stained and attempting to clear the dirt doesn't help cause it floats on the water as the water drains away in a trickle (due to what i assume is a clogged pipe). The cupboards are broken, worn and all the wooden furniture seems to have sawdust around (which suggests termites?). The kettle is caked in a layer of residue and most of the doors are missing handles, so you use the key to open and close the doors. Location was a little out of the way, google maps does not tell you there are 2 slopes between you and ubud town. If you discount all those and just want a sleep, it should still be fine. Staff were nice. I feel like this is one of those places that could have been a wonderful experience if only they'd bothered to maintain the place instead of letting it fall into ruins.
Menginap 2 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Daniel I

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A welcome oasis from the hubbub of Ubud
I really liked the staff at the hotel and I liked my room. I hsd a large patio area outside my room and my room was near the pool which I swam in every day. The hotel is so peaceful and it is an oasis from the busy downtown of Ubud. There are some restaurants and convenience stores near the hotel and their is a laundry across the street. The roads are narrow and there are no sidewalks so walking is tricky. I appreciated having a tropical oasis to come home to at the end of the day. It was great to have the pool waiting for me and the staff are lovely and so helpful
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ich habe mich extrem wohlgefühlt an diesem Ort ! Vor allem durch das überaus freundliche und hilfsbereite Personal, das alles tut, um einem den Aufenthalt schön zu machen. Die kleine, ruhige Anlage ist kunstvoll und mit viel Liebe zum Detail gestaltet. Meine riesige Terrasse mit dem bequemen Sofa war ein wunderbarer Ort zum Entspannen. Der eigene Wasserspender ist super, somit kann man viel Müll vermeiden. Zwar ist die Unterkunft etwas vom Zentrum entfernt, trotzdem ist alles noch fußläufig zu erreichen, außerdem gibt es in unmittelbarer Umgebung Restaurants, Shops und auch das gute eigene Restaurant gleich gegenüber.
Menginap 6 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Heerlijk ruime bungalow met leuke half-buiten badkamer. Super vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Ubud centrum is 20 minuutjes wandelen.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Obidur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Hannu

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Great Staff!
Now, this one is a bit difficult to rate... Let's start with the staff: The staff was simply awesome! They were so genuinely friendly and helpful that you just have to love them. The facilities of the hotel were then two-fold: On one hand, the place is beautiful with two swimming pools, lavish gardens and spacious rooms. On the other hand, the place is in a need of an update. The rooms were a bit tired and not that clean as one might expect. Nevertheless, we enjoyed our three days very much, including the spa.
Menginap 3 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Paul

Quirky property, a little out of town, that fits the Ubud vibe. Had a few issues, like no light in the bathroom for 2 days. Offered another room, after I had unpacked everything, which I declined as I thought it would be fixed the same day. Toiletries not marked up as to what was what. Coffee not replenished. No spoon, no creamer. Little things that are easily fixed, if the staff are properly focused. Overall a pleasant stay, but must try harder !
Menginap 4 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
とても気に入りました。それぞれ違ったお部屋はどれもとても素敵です。とくにバルコニーが広くてリラックスできます。ウブドセンターまでの送迎やその他のサービスは現在はないようで少し不便はあります。朝食も普通ですが、とにかくお部屋が私好みなので、次回は2階のお部屋に滞在したいです。
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Alice, Jakarta

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Old and dirty. Facilities broken or not properly working. The place needs to renovated. Most disappointing place I have stayed in Ubud. Photos on the website do not represent the current state of the hotel.
Menginap 2 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Lynda and Jeff

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We really enjoyed our 4 days at the Gajah Biru Bungalows. We had a fabulous top floor accommodation with roof and tree top views. Spacious is an understatement. We reclined on our broad verandah within meters of the cooling pool set amidst tropical greenery. Our large 4-poster bed looked almost small under the 5 meter high conical thatch roof. A walk-thru office area separated the lounge/bedroom from the sizeable bathroom with a tub you could practically do laps in. And it's QUIET: cars can't drive by the property. The courteous, friendly staff went out of their way to be helpful. And they are interesting and fun to talk with. They gave us a welcoming drink and a parting gift that we will treasure. The breakfast is filling and delicious. There's a spa on the grounds. We'd go back there in a heartbeat.
Menginap 4 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Sarah, Munich

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel close to ubud City
I really enjoy staying there. We had a suite with veranda. It is a nice big room and the staff is helpful and friendly.
Menginap 2 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Big spacious rooms but not what we were expecting. Bathroom was gross. Good delicious breakfast every morning. Location still a good hike to Centre and no shuttle even tho it said they provided the service on booking site. Probably won’t stay here again even tho they were lovely
Menginap 5 malam pada Jan 2018