Springhill Suites by Marriott Tulsa
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Woodland Hills Mall
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Springhill Suites by Marriott Tulsa
Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM376
RM427 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Dis - 24 Dis
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Suite, Non Smoking
Suite, Non Smoking
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking
Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Hartanah serupa
Hampton Inn & Suites Tulsa-Woodland Hills 71st-Memorial
Hampton Inn & Suites Tulsa-Woodland Hills 71st-Memorial
Kolam
Termasuk sarapan
Mesra haiwan kesayangan
Termasuk parkir
9.2 daripada 10, Hebat, (1031)
Harga ialah RM433
RM491 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
11015 E 73rd St, Tulsa, OK, 74133
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: USD 150 setiap penginapan, sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Springhill Suites Marriott Hotel Tulsa
Springhill Suites Marriott Tulsa
Springhill Suites Tulsa
Springhill Suites Marriott Tulsa Hotel
Springhill Suites by Marriott Tulsa Hotel
Springhill Suites by Marriott Tulsa Tulsa
Springhill Suites by Marriott Tulsa Hotel Tulsa
Soalan lazim
Springhill Suites by Marriott Tulsa Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
20 Nov 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Desiree
20 Nov 2024
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Desiree
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Doreen
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Doreen
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Charles A.
Mengembara bersama keluarga
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles A.
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Michael, Springdale
Mengembara bersama keluarga
10 Nov 2024
Michael
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Greg
7 Nov 2024
Greg
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Lisa
25 Okt 2024
Lisa
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
randolph
Mengembara bersama pasangan
15 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
randolph
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Kevin
Pengembara perniagaan
10 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
mark
30 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
mark
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Beverly, keller
29 Sep 2024
Beverly
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Andrea
31 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrea
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Akela A
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Akela A
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Justin
12 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Justin
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Jocelyn
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jocelyn
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Aaron
Mengembara bersama pasangan
21 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aaron
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
lay
18 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
lay
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Eliezer
17 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Eliezer
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Kim
16 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kim
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Christopher and Kimberly
Mengembara bersama keluarga
8 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christopher and Kimberly
Menginap 3 malam pada Jul 2024
2/10 Teruk
William
5 Jul 2024
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointed
William
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Kevin
Mengembara bersama keluarga
4 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Greatness
Kevin
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Courtney
27 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Courtney
Menginap 1 malam pada Jun 2024
2/10 Teruk
Seth
24 Jun 2024
Seth
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
24 Jun 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room for improvement
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2024