Hotel Restaurant du Midi
Hotel di Revel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Restaurant du Midi
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM319
RM362 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Dis - 27 Dis
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room
Standard Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room
Standard Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Garden Area
Standard Double Room, Garden Area
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Superior Double Room
Superior Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Hartanah serupa
Hôtel du Canal
Hôtel du Canal
Mesra haiwan kesayangan
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
Penyaman udara
8.0 daripada 10, Sangat Baik, (173)
Harga ialah RM301
RM345 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jan - 4 Jan 2025
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
34, Boulevard Gambetta, Revel, Haute-Garonne, 31250
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.11 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.00 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Restaurant Midi Revel
Hotel Restaurant Midi
Restaurant Midi Revel
Hotel Restaurant du Midi Hotel
Hotel Restaurant du Midi Revel
Hotel Restaurant du Midi Hotel Revel
Soalan lazim
Hotel Restaurant du Midi Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
17 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
maryse
6 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pas de Réceptionnistes
maryse
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Fregioni
24 Feb 2024
Fregioni
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
11 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
CECILE
Pengembara perniagaan
6 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CECILE
Menginap 3 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
philippe
12 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
philippe
Menginap 1 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
christian
Pengembara perniagaan
16 Apr 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
christian
Menginap 1 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
FREDERIC
Pengembara perniagaan
20 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FREDERIC
Menginap 2 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
FATHI
Pengembara perniagaan
22 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres bien
FATHI
Menginap 2 malam pada Jan 2021
6/10 Boleh diterima
JOELLE
28 Sep 2020
JOELLE
Menginap 2 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
arnaud
Pengembara perniagaan
17 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
arnaud
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
BARLET
Pengembara perniagaan
17 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Authentique et personnel
BARLET
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
humbert, cabasse
Mengembara bersama pasangan
3 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
humbert
Menginap 3 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Nathalie
17 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une belle bâtisse
Nathalie
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Manuel
Pengembara perniagaan
10 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manuel
Menginap 2 malam pada Jun 2020
4/10 Lemah
Jean pierre
6 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
client pas considere
Jean pierre
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
marie helene
20 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
marie helene
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Yannick
Pengembara perniagaan
24 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour agréable mais petit déjeuner basique
Yannick
Menginap 1 malam pada Okt 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
23 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Sébastien
Pengembara perniagaan
21 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sébastien
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Antoine
8 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antoine
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Vanessa
7 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vanessa
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
24 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Sébastien
1 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sébastien
Menginap 1 malam pada Mac 2019