Hotel 3000 Asakusa Honten - Hostel
Hostel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Kuil SensÅ-ji
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel 3000 Asakusa Honten - Hostel
Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Shared Dormitory, Women only
Shared Dormitory, Women only
Sorotan
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Berbilang Katil
Quadruple Room, Berbilang Katil
Sorotan
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Shared Dormitory, Men only
Shared Dormitory, Men only
Sorotan
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Lihat semua foto untuk Twin Room, Berbilang Katil
Twin Room, Berbilang Katil
Sorotan
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Hartanah serupa
Voga Corte Chidoricho
Voga Corte Chidoricho
Dapur
Pencuci
Wi-fi percuma
Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, (234)
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
1-27-2 Asakusa, Tokyo, 111-0032
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai mandi, yang dikutip di hartanah, mungkin dikenakan. Cukai mandi dikenakan untuk hartanah yang mempunyai mata air panas dan berjumlah antara JPY 150-500 seorang, semalam berdasarkan peraturan tempatan. Harap maklum bahawa pengecualian lanjutan mungkin dikenakan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel 3000 Honten
3000 Asakusa Honten
3000 Honten
Hotel 3000 Asakusa Honten
Hotel 3000 Asakusa Honten Hostel
Hotel 3000 Asakusa Honten - Hostel Tokyo
Soalan lazim
Hotel 3000 Asakusa Honten - Hostel Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
7.6/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.6/10
Kemudahan
7.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
27 Apr 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2020
10/10 Cemerlang
MarÃa de los Angeles
11 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Disfruten!
MarÃa de los Angeles
Menginap 6 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Bb
Pengembara perniagaan
31 Jan 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bb
Menginap 4 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Veronica
8 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Veronica
Menginap 17 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
5 Jan 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Nouhad
26 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nouhad
Menginap 2 malam pada Dis 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Dis 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
è«ãããã®ããªïŒããå©çšããããšã¯ç¡ãã§ããã
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
8 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
21 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Takuma
1 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
å³åæ±æšãïŒ
Takuma
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
30 Mac 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
28 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
alfred
3 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
alfred
Menginap 3 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ã³ã¹ãããã§ãïŒ
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
YING
27 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YING
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Dis 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
KEIKO
3 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
æãã¯ãä»ãã§ãåŸãªãã¹ãã¹
KEIKO
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Elizabeth, Kelowna BC
4 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elizabeth
Menginap 2 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Lune, Japan
25 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lune
Menginap 2 malam pada Okt 2018