Hotel Resol Akihabara
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Taman Ueno
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Resol Akihabara
Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Non Smoking (Moderate, 15sqm)
Standard Double Room, Non Smoking (Moderate, 15sqm)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Standard Double Room Single Use, Non Smoking (14 sqm)
Standard Double Room Single Use, Non Smoking (14 sqm)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Twin Room, Non Smoking (17sqm)
Twin Room, Non Smoking (17sqm)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Non Smoking (14sqm)
Standard Double Room, Non Smoking (14sqm)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Bidet
Hartanah serupa
remm Akihabara
remm Akihabara
Wi-fi percuma
Restoran
Penyaman udara
Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, (1028)
Harga ialah RM453
RM506 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Feb - 13 Feb
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira JPY 2000 untuk dewasa dan JPY 2000 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: JPY 2500 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
- Fi pengemasan: JPY1500 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Soalan lazim
Hotel Resol Akihabara Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Alanna
15 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alanna
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Swastik
8 Jan 2025
Swastik
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Leo
1 Jan 2025
Leo
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pow
Mengembara bersama pasangan
27 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pow
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama pasangan
21 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 9 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Charles
11 Dis 2024
Charles
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
4 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alison
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alison
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Hayley
Mengembara bersama kumpulan
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hayley
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pascal
17 Nov 2024
Pascal
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Tony
14 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tony
Menginap 3 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
ChiHeng
13 Nov 2024
ChiHeng
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Tony
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tony
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Brendan
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Brendan
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Déborah
Mengembara bersama pasangan
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Déborah
Menginap 5 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Christopher
Mengembara bersama pasangan
1 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christopher
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
adrian
Mengembara bersama pasangan
30 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
adrian
Menginap 5 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Rommel
29 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rommel
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Chris
27 Okt 2024
Chris
Menginap 8 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ahaqir
Mengembara bersama kumpulan
25 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ahaqir
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
ChiHeng
Mengembara bersama kumpulan
23 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ChiHeng
10/10 Cemerlang
Remilekun
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Remilekun
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Adrian
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Adrian
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sandy
20 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandy
Menginap 6 malam pada Okt 2024