Ramada by Wyndham Texarkana

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Texarkana terdapat sarapan percuma dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Texarkana

Kolam renang tertutup

Ulasan

4.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Kolam
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5100 N. State Line Ave Ste 300, Texarkana, AR, 71854

Tempat berdekatan

  • Pusat Konvensyen Arkansas - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Taman Tasik Spring - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Taman Air Holiday Springs - 4 min memandu - 2.3 km
  • Tapak Pesta Texarkana - 4 min memandu - 4.6 km
  • Pusat Konvensyen Texarkana - 4 min memandu - 4.9 km

Bergerak

  • Stesen Texarkana - 12 minit memandu
  • Texarkana, AR (TXK-Texarkana Regional) - 7 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Slim Chickens - ‬2 min memandu
  • ‪Taco Bell - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Sonic Drive-In - ‬3 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬16 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Texarkana

Sorotan hartanah
Di Ramada by Wyndham Texarkana, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dan kedai mudah beli. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan teres dan taman.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan perkhidmatan rencam
  • Surat khabar percuma, perkhidmatan perkahwinan dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Ramada by Wyndham Texarkana disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (surcaj); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 223 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap penginapan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap penginapan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Wyndham Texarkana Hotel
Ramada Wyndham Texarkana
Ramada by Wyndham Texarkana Hotel
Ramada by Wyndham Texarkana Texarkana
Ramada by Wyndham Texarkana Hotel Texarkana

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Texarkana mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Ramada by Wyndham Texarkana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak USD25 setiap penginapan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Texarkana?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Texarkana?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Texarkana?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Ramada by Wyndham Texarkana memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Texarkana?

Terletak di Texarkana, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Konvensyen Arkansas dan Taman Tasik Spring. Taman Air Holiday Springs dan CHRISTUS St. Michael Health System juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ramada by Wyndham Texarkana Ulasan

Ulasan

4.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 41 daripada 423 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 46 daripada 423 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 65 daripada 423 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 90 daripada 423 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 181 daripada 423 ulasan

4.8/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.6/10

Kemudahan

4.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Valerie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

No hot water, no resolution

We checked in to 3 rooms and none of them had hot water! It was out in the whole building
Menginap 1 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

Omar

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rude and we felt racially profiled

Was charged 100$ deposit for some bed sheets that they found in a drawer and they were ripped and we never even knew they were there to begin with and when I confronted her over the phone she said that one of our guys was drunk which is a lie because we are there for work. We felt like the lady at the front desk had a racial issue with us because we are hispanic especially because she was being rude ever since we checked in and she made a ugly face at my guys.
Menginap 4 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

David

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ramada stay

Stay was fine need was comfortable. Not a problem for me but phone did not work in room and each lamp was missing a light bulb.
Menginap 2 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Sarah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Door wouldn’t close and front desk said it was ok because i was pool side
Menginap 1 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

John

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Keep driving

Room was extremely run down, we only had two towels not much bigger then a hand towels. The mattress was hard and not comfortable. We got up after only 5 hours and left.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Whoops

Changed hotel name to boutique hotels, made a $100 damage deposit mandatory for debit or credit or cash. Desk agent hand wrote on a paper list secure credit info, for the transition to the new owner. Said release for deposit takes multiple days, credit or debit. Odd for a branded hotel, awkward for a transition in ownership. But pleasant desk agent. For an aged hotel building with several system deficiencies, many for building (parking entry, pool area…) keycard access locks inoperative locations and one fire protection equipment several years out of inspection date, with missing stairway fire hose at least one location. Whoops. Ramada by Wyndham… and booked good rate through Hotels.com. Did as special rates is intended, got me here as opposed to similar remote rate deals for a couple of the other about 10 hotels on this major for the area intersection, most hotel parking lots showing mostly empty as the ice storm tonight is both East and West by about a highway hour. But seeming clean and sanitary. Relatively quiet.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

4/10 Lemah

Shelley

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is under construction. New owners have taken over. It has potential. I do not feel it should be open during this time. That being said, the staff is doing all they can with what they have. The rooms were clean, the pool was a little gross. We did not use it. Hot tub is not being filled due to Covid. The price was cheap, we did not expect much. Would actually like to see the progress in the future.
Menginap 4 malam pada Feb 2022

4/10 Lemah

Angela

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Corey

Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

J

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Richard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Clifton

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was so much wrong and not right...all im going to say is read the reviews amd trust what they say. The only thing that was good was the front desk clerk.
Menginap 2 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Marijean

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was clean and the staff worked hard to keep it clean. I would have liked it if they hadn’t absconded with the towels as frequently.
Menginap 5 malam pada Feb 2022

4/10 Lemah

Betty

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very disappointed!

Building in poor condition. The clerks seemed to be confused. Gave us a room that was occupied. The buffet breakfast was non existent. The place was dirty overall.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

DEBORAH, STEPHENS

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DO NOT STAY HERE! We felt unsafe, it was dirty, cold and completely rundown!
Menginap 2 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay in Car

Overall terrible, bugs everywhere, no towels, no tv remote, awful smell in the room. Hot shower was the highlight of the room.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Sherri

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very disappointed and expecting high quality with the Ramada Inn name. No towels available, no wash clothes. We had to ask the desk personal to go find us some. Very embarrassing. Restroom behind the commode was dirty with hair and black smudges on the wall. Hot tube was broken and on a couples retreat we were really looking forward to relaxing in it.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Francisco, Pasadena

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was very dirty, the bed sheets had blood, and the restroom had mold. Second floor had a very strong mildew odor by the ice machine.
Menginap 9 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Dezerae

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The door to get in into the building was broke. The hallway was dirty. The room floor was terribly stained, there was hair in the bed, in the shower. Nothing was clean. Nothing.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Antwan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

DO NOT STAY HERE! THEY STEAL INCIDENTAL FEES!!!

DO NOT STAY HERE! THEY STEAL INCIDENTAL FEES AND MANAGER STACEY HUGHES HAS HISTORY OF RACIST REMARKS! LOOK AT OTHER REVIEWS FOR YOURSELF! Visited this hotel for one evening. Paid using Hotels.com. Stacey Hughes (Mgr) took my card for incidentals but didn't mention she was actually going to run it for $100 dollar deposit (almost twice the cost of the room). After over a week, I called to see about getting the hold removed and was told that there were "stains on my sheets." Total lie. You can see from other reviews that I am not the only one that Stacey is scamming. Stacey also claimed to be the manager of the hotel, would not give me a corporate number (snidely told me to call back tomorrow and I can talk to her again), and would not give me the owning entities name. I called Ramada customer service and made a complaint (Ref#4718852 - via Edward) and was told there was "nothing that could be done." DO NOT RENT A ROOM HERE! TRUST ME! The rooms are not worth it!
Menginap 1 malam pada Jan 2022

4/10 Lemah

Kevin

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Expedia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Something shady here.....

Menginap 4 malam pada Jan 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
There was mold in the roof of the swimming area also uncovered wires by the pool(not sure if they were live or not) no towels by the pool. We stayed in a non smoking room and they had burn marks all over the place, carpet, blankets, and even the toilet seat. There was only ever one person at the hotel ever including cleaning services. We only stayed 2 nights but we never had anyone come clean our room, bring us fresh towels, or take trash out. The ice machine did not work either. Overall I do not recommend staying at this hotel ever
Menginap 2 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Linda

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Being on the ground floor. Sliding door is hard to open/close.
Menginap 1 malam pada Jan 2022