UNO HOTEL

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pelabuhan Uno

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk UNO HOTEL

Restoran
Mata air panas
Mata air panas
Premium Twin Room | Peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus
Premium Twin Room | Bilik Mandi | Pengering rambut, selipar, bidet elektronik

Ulasan

9.6 daripada 10

Luar Biasa

Disukai oleh tetamu:

Kakitangan yang peramah

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Dobi
    Dobi
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Premium Room

Sorotan

Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Pengering rambut
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Twin Room

Sorotan

Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Economy Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Twin Room

Sorotan

Balkoni berperabot
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 31.66 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Economy Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 76.95 meter persegi
  • Pemandangan lautan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-7401-1 Chikkou, Tamano, Okayama, 706-0002

Tempat berdekatan

  • Pelabuhan Uno - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Omocha Okoku - 9 min memandu - 9.0 km
  • Naoshima Hall - 62 min memandu - 7.6 km
  • Terminal Feri Naoshima - 63 min memandu - 7.9 km
  • Muzium Benesse House - 65 min memandu - 8.7 km

Bergerak

  • Stesen Kojima - 35 minit memandu
  • Okayama (OKJ) - 62 minit memandu

Restoran

  • ‪ココカ古書店 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪uz - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪大阪屋食堂 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪belk 街 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪萬福軒 - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

UNO HOTEL

Hotel berdekatan Pelabuhan Uno
Terletak berdekatan Naoshima Hall dan Terminal Feri Naoshima, UNO HOTEL menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 25+ Mbps dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), daftar masuk ekspres dan lif
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat letak basikal dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 56 bilik memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi, sebagai tambahan kepada surat khabar percuma dan air botol percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Tandas dengan bidet elektronik dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Bahasa

Bahasa Cina (Kantonis), Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 30 meter
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 2,000 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Peti sejuk berkongsi
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Ruang kerja bersama

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tandas dengan bidet elektronik

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak JPY2000.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 2000 seorang
  • Bayaran katil bayi: JPY 2000.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, alat pertolongan cemas dan lampu luar

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Soalan lazim

Adakah UNO HOTEL mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di UNO HOTEL?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di UNO HOTEL?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di UNO HOTEL?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya UNO HOTEL?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pelabuhan Uno dan Taman Negara Setonaikai. Naoshima Hall dan Terminal Feri Naoshima juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

UNO HOTEL Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 98 daripada 125 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 24 daripada 125 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 125 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 125 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 125 ulasan" "

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Heather

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

takuya

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
エアコンが臭かったが、伝えるとすぐに部屋を代える対応をしてくれた。近くの温泉のチケットをもらえるが、入館できるのが夜は21時までだったので、チェックイン時に伝えてほしかった。
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Laurel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Highly recommend
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Jemma

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Uno Hotel was in a convenient location for visiting Naoshima, right across the road from the train station and the ferry terminal. The rooms were clean and comfortable and the breakfast was really delicious. We didn't have a sea view, but there is access to the guest lounge which has a really nice view over a field to the ocean. Using the onsen nearby is also a plus.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Frederic

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Very convenient to visit Naoshima and very nice onsen
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Megan

Mengembara bersama pasangan
UNO hotel provided excellent service, the room we booked was spacious and tastefully decorated. The breakfast was really delicious and the added benefit of using the onsens in the wellness centre was an added bonus. I would highly recommend staying here. Great value!
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient and affordable property for those looking to visit Naoshima island. The free pass to visit the Setouchi Onsen Tamanoyu is an awesome touch!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Fiona

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Excellent location for access to Art Islands as a few mins walk to the ferry port. Contemporary style of decor, excellent service. Onsite restaurant of high quality and accommodating staff. Large supermarket nearby which enables further eating options. Coin laundry very useful. Be mindful to request additional coffee etc for room. They are happy to provide.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Small but comfortable rooms, great attached restaurant with friendly and helpful staff and excellent food
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Wellington

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unique hotel bringing the authentic and traditional Japanese experience to a modern ambience. High quality staff, accommodations and food.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Karen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is an exceptional hotel. I stayed in a room with a lovely balcony which was very relaxing in the evenings. The breakfast was delicious and filling. It tasted more like fine dining than a hotel breakfast. The room is stylish, clean and comfortable. Staff were very friendly and efficient. It is close to the train and ferry to Naoshima. I would love to go back.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Naomi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

JUNKO

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Gabriela

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente ubicación e instalaciones
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Carolina

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Roy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It offers such a great location for almost everything
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Victor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Access to everything Design of the room was great Onsen was amazing
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Hans-Joachim, Bonn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a lovely hotel with modern interior, well kept and very friendly staff. Food is Japanese-style but really delicious. A great place to stay while visiting Tamano, Naoshima island etc.!
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Howard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and be able to access to the nearby onsen is a big plus. Breakfast was good even though I am not a big fan of juice (the hotel does offer different options other than benedict). The lounge at the 1st floor was very nice. You can make your own tea and relax there. For the double/twin rooms, the bathroom sink's location/design is not ideal since the water will drip/splash around the counter when finished rinsing hands.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Xiaoting

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Jitka, Hagatna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Outstanding hotel. Modern and cool with superb onsen nearby. A sharing room with a green tea bar and free snacks for evening relaxation. Delicious and innovative breakfast made to order for each guest. Comfortable bed and bedding. I tried both a regular room and the dormitory. Dormitory was quiet and comfortable with shared bathroom and toilets, all of which allowed for privacy. The dormitory room had an accordion door and was completely private. The only thing that bothered me was the hallway light but they did give me an eye shade to help. The hotel is steps away from the port and the ferries to Noashima and Teshima. The front desk staff were helpful in providing the ferry times. A delightful stay. I was sorry to leave.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Jakob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Love that they let us leave the luggage for 1 night
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

MAIKO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Definitely stay again,
Handy location from the train station and to the ferry port to Naoshima. Clean, spacious and modern rooms. Breakfast was amazing so make sure to have extra 30-40 mins to enjoy, it’s definitely worth it,
View from the room
Little balcony facing to the sea
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Darren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and new property close to the pier to Naoshima and JR station. The hotel has nice design and room is very spacious with open seaview. Hotel guest has free access to a nearby onsen which is very clean and comfortable. Breakfast and service are very great.
Menginap 1 malam pada Jun 2024