Mozart Hotel
Hotel di Szeged terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Mozart Hotel
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga ialah RM357
RM387 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Nov - 11 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Double Room
Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Hartanah serupa
Science Hotel
Science Hotel
Mesra haiwan kesayangan
Wi-fi percuma
Penyaman udara
Sarapan tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, (235)
Harga ialah RM217
RM241 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Nov - 7 Nov
Tentang kawasan sekitar
Oskola ut. 16, Szeged, 6720
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.28 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 7 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Hungary. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Mozart Hotel Szeged
Mozart Szeged
Mozart Hotel Hotel
Mozart Hotel Szeged
Mozart Hotel Hotel Szeged
Soalan lazim
Mozart Hotel Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
19 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Owe
10 Jul 2024
Owe
Menginap 1 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
Nora
1 Jul 2024
Tidak sukakan: Kebersihan
Nora
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Craig
Mengembara bersama keluarga
16 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Craig
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Evelin
Pengembara perniagaan
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Evelin
Menginap 1 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
bruce
13 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Don’t be fooled
bruce
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Adina
Mengembara bersama kumpulan
24 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adina
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
José
22 Nov 2023
José
Menginap 3 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Jovan
Mengembara bersama pasangan
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jovan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Jesper
21 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jesper
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Idan
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Idan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Ryan
Pengembara perniagaan
21 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ryan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Gavin
29 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gavin
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Gabor
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
18 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gabor
Menginap 2 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Csaba Bálint
2 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
10/10
Csaba Bálint
Menginap 3 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Erdinc
29 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erdinc
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Nikolaus
Mengembara bersama keluarga
11 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rekommenderas
Nikolaus
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Nikolaos
Pengembara perniagaan
20 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Value for money
Nikolaos
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
liv
Mengembara bersama keluarga
17 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good hotel.
liv
Menginap 2 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Roberto
15 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roberto
Menginap 2 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
joe
19 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
good for a few days not much else.
joe
8/10 Baik
JOVANKA
18 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOVANKA
10/10 Cemerlang
Leos
22 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leos
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik