Auberge De Noves
Hotel di Noves terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang terbuka
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Auberge De Noves





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Apartment, 1 Bedroom

Apartment, 1 Bedroom
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Katil bayi/kot
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Katil bayi/kot
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Hartanah serupa

Le Prieure
Le Prieure
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 292 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Domaine Du Deves - D28, Noves, Bouches-du-Rhone, 13550
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.62 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 22 seorang
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Auberge Hotel Noves
Auberge Noves
Auberge De Hotel Noves
Auberge De Noves Hotel Noves
Auberge Noves Hotel
Auberge De Noves Hotel
Auberge De Noves Noves
Auberge De Noves Hotel Noves
Soalan lazim
Auberge De Noves Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
13 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Sep 2022
6/10 Boleh diterima
Arnfinn, VALPARAISO
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
23 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Arnfinn
Menginap 5 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
bernard
13 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
déçus par rapport à attente après visite du site
bernard
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Pascale
4 Jun 2022
Pascale
Menginap 1 malam pada Jun 2022
4/10 Lemah
ludovic
30 Mei 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Catastrophique

ludovic
Menginap 2 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Michael E
26 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael E
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
daniel
21 Sep 2019
daniel
Menginap 1 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
CLAUDIOM, Miami
Mengembara bersama keluarga
6 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
CLAUDIOM
Menginap 1 malam pada Jul 2019
2/10 Teruk
AGNES
27 Jun 2019
Tidak sukakan: Kebersihan
AGNES
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une pause très agréable sans chichis...
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Douglas, 92
20 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un lieu magique, presque secret...
Douglas
Menginap 4 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Andreas
16 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andreas
Menginap 4 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Sébastien
8 Ogo 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bel hôtel dans un îlot de verdure.
Sébastien
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
un bon bol d'aie
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Chris
16 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chris
Menginap 6 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Gabriel, Sao Paulo, Brazil
14 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Romantic chateau near Avignon
Gabriel
Menginap 2 malam pada Sep 2017
2/10 Teruk
Stuart
21 Sep 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Over priced, shabby and disappointing
Stuart
Menginap 2 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Yvette
23 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
A wonderful stay overall
Yvette
Menginap 2 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Philippe
17 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superbe
Philippe
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Juan
2 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Servicios costosos sin sentido
Juan
Menginap 2 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Lori
23 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Grand Style
Lori
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Thomas, US
19 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik