Hotel SADAF

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di kawasan pergunungan yang terdapat restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel SADAF

Ekopelancongan
Ekopelancongan
Perincian bahagian dalam
Dewan sambutan
Depan hartanah

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Restoran
Harga semasa ialah RM154
RM173 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Apr - 4 Apr

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
  • 18.9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
45, Samander Bagh, SP College Road, Regal Chowk, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

Tempat berdekatan

  • Lal Chowk - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Tasik Dal - 2 min memandu - 2.3 km
  • Nehru Park - 4 min memandu - 4.0 km
  • Tasik Nigeen - 6 min memandu - 5.4 km

Bergerak

  • Mazhom Station - 20 minit memandu
  • Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Ahdoo's Hotel - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Mughal Darbar - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Creme - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Kareema Restaurant - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel SADAF

Hotel berdekatan Tasik Dal
Bersebelahan padang golf, majlis makan percuma dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel SADAF. Meluncur di cerun hotel ini yang menampilkan pengangkutan ulang-alik ke tempat ski. Masakan vegetarian restoran di tapak, Curry corner, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan perkhidmatan rencam
  • Hartanah bebas asap rokok, TV di lobi dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas siling
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan perkhidmatan penstriman dan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang semasa waktu terhad (surcaj) atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan sehingga 2 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: INR 175 untuk orang dewasa dan INR 175 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Curry corner

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 18 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Hiasan berasingan
  • Kipas
  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 900

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 175 untuk dewasa dan INR 175 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 800 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil bayi: INR 1000.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel SADAF
Hotel SADAF Srinagar
SADAF Hotel
SADAF Srinagar
Hotel Sadaf Srinagar, Kashmir
Hotel SADAF Hotel
Hotel SADAF Srinagar
Hotel SADAF Hotel Srinagar

Soalan lazim

Adakah Hotel SADAF mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel SADAF?

Setakat 2 Apr 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel SADAF pada 3 Apr 2025 bermula serendah RM 154.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel SADAF?

Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel SADAF?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel SADAF memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel SADAF?

Terletak berhampiran cerun, hotel Srinagar ini terdapat di pusat bandar raya dan sejauh 10 minit berjalan kaki dari Lal Chowk, Lal Chowk Ghantaghar dan Rainawari. Sri Pratap Singh Museum dan Tasik Dal juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel SADAF Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 6 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 6 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 6 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 6 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 6 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Anuttama

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Good things: Staff were honest and well behaved. Whenever we needed anything,they would come and attend. Things not satisfactory: Bed height in our room was too low,approx 1.5 feet high, difficult to use especially if you have any elderly person with you. There is no lift . The complementary breakfast and food available is extremely limited,don't go by the extensive printed menu available in the room. The hotel would not provide any water,tea/coffee sachets unless it was asked for every day. Hotel did not change sheets regularly even when requested.The sheets on the pillow and bed were not properly cleaned and seemed used. There was no foot mat infront of the toilet/bathroom.When we asked for one repeatedly ,we received a super dirty/muddy foot mat which made the room even more dirty. No slippers are provided....good that we carried our own. It's better to compare the taxi rates outside the hotel, before booking from the hotel....you will probably get a better deal. Not close from Dal Lake and main market area.Its better to take an auto or agee to walk substantially. Outside food is not allowed despite its limited menu ....Food served in the room by the hotel was never brought covered.... Its a very basic hotel as compared to the price we paid for it .
Menginap 4 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

abitamim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent personal service. Very reliable and affo
The service was very personal and reliable. Also very affordable and reliable. We were treated well.
Menginap 5 malam pada Okt 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
service a bit obsequious for my taste

2/10 Teruk

Jack, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
most terrible experience I ever have
This hotel is not for international traveller, Room cleanness is terrible. You have to wait for at least one hour for hot water. I still did not get hot water. Far from everything. Wifi only works down stair. Staff is ok but that is not enough for good stay. If you do not want to ruin your holidays than stay away from this hotel.

2/10 Teruk

zzzzzz, yyyyyy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad
BAD

8/10 Baik

Krishna

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik