Baymont by Wyndham Springfield IL

Hartanah 2.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat sarapan percuma dan sebuah kelab kesihatan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Baymont by Wyndham Springfield IL

Kawasan tempat duduk lobi
Kemudahan hartanah
Kolam renang tertutup
Lobi
Double Room, 2 Katil Kelamin (Double) | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas

Ulasan

4.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Perkhidmatan bilik
  • Bar
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
Harga ialah RM249
RM290 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Dis - 31 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Suite, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Mesin basuh/pengering
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
  • 51 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility, Roll-In Shower)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Mesin basuh/pengering
Diubah suai pada 2015
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Mesin basuh/pengering
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Mesin basuh/pengering
Diubah suai pada 2015
  • 51 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Double Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Mesin basuh/pengering
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5871 S Sixth Frontage Rd, Springfield, IL, 62703

Tempat berdekatan

  • Universiti Illinois di Springfield - 3 min memandu - 2.9 km
  • Tapak Bersejarah Nasional Lincoln Home - 10 min memandu - 10.1 km
  • Bangunan Kerajaan Pusat Illinois - 11 min memandu - 10.3 km
  • Pusat Bank of Springfield - 11 min memandu - 10.6 km
  • Perpustakaan dan Muzium Presiden Abraham Lincoln - 11 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Stesen Springfield - 11 minit memandu
  • Springfield, IL (SPI-Abraham Lincoln Capital) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Golden Corral - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬5 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬5 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Curve Inn - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Baymont by Wyndham Springfield IL

Mesra keluarga bagi hotel di kawasan perniagaan
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan kedai kopi/kafe di Baymont by Wyndham Springfield IL. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab spa. Nikmati kelab kesihatan 24 jam serta aktiviti seperti sewaan/menunggang kuda. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan bilik arked/permainan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Daftar keluar ekspres, gril barbeku dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Kakitangan berbilang bahasa, meja biliard atau pool dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 76 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan katil bayi/kot (surcaj)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia pada hari bekerja 6:00 hingga 9:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab spa
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan/menunggang kuda
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 37 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 23 Ogos 2024 sehingga 31 Disember 2024 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Satu daripada kolam renang
  • Kemudahan kecergasan
  • Tab spa
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 10 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak USD 100.00 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
3 ekor (sehingga 45 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: USD 100.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: USD 100.00 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: USD 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 15 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Baymont Inn Hotel Springfield
Baymont Inn Springfield
Baymont Inn & Suites Springfield Hotel Springfield
Baymont Inn And Suites Springfield
Baymont Inn Springfield IL Hotel
Baymont Inn Springfield IL
Baymont Wyndham Springfield Hotel
Baymont Wyndham Springfield
Baymont Inn Suites Springfield
Baymont Inn Suites Springfield IL
Baymont By Wyndham Springfield Ohio
Baymont by Wyndham Springfield
Baymont by Wyndham Springfield IL Hotel
Baymont by Wyndham Springfield IL Springfield
Baymont by Wyndham Springfield IL Hotel Springfield

Soalan lazim

Adakah Baymont by Wyndham Springfield IL mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Hartanah akan mengubah suai satu daripada kolam renangnya dari 23 Ogos 2024 hingga 31 Disember 2024 (tarikh selesai tertakluk kepada perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Baymont by Wyndham Springfield IL?

Setakat 24 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Baymont by Wyndham Springfield IL pada 30 Dis 2024 bermula serendah RM 249.06, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Baymont by Wyndham Springfield IL mesra haiwan kesayangan?

Ya, Baymont by Wyndham Springfield IL membenarkan kucing dan anjing (had 3 ekor) dengan berat maksimum sehingga 45 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak USD100.00 sepenginapan dan fi sebanyak USD10 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Baymont by Wyndham Springfield IL?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Baymont by Wyndham Springfield IL?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Baymont by Wyndham Springfield IL?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Baymont by Wyndham Springfield IL?

Hotel yang mesra keluarga di Springfield ini terletak di di kawasan bersejarah, 2.9 km dari Universiti Illinois di Springfield, serta dalam jarak 10 km dari Zoo Henson Robinson dan Washington Park Botanical Gardens. Taman Tema Knights Action dan Piper Glen Golf Club juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Baymont by Wyndham Springfield IL Ulasan

Ulasan

4.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 134 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 134 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 134 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 34 daripada 134 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 57 daripada 134 ulasan" "

4.6/10

Kebersihan

5.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.8/10

Kemudahan

4.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Chad

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Please go somewhere else this place was beyond nasty. The ceiling was falling down in our room and smelled horribly. I’ll be expecting a refund
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

REGINO

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I checked in for 4 days/3 nights stay. It was a cheap price that i got from Expedia. The front desk guy gave me a red flag by asking me if I did not want my room, he can change it for me. I did not like it actually but i did not want to go back to the front desk anymore. The conditon of the room is sad, old, and lacks maintenance. The other side of the drape was missing. Ceiling paints are chipping, cables or cords of the TV are hanging, old room lamps either have busted bulbs, no bulbs and flickering bulbs. The baseboard is made of carpet, falling apart. My bed smelled like sweat so i used my 2 sheets to cover it up. The stairs leading to the upper floors are dirty. The breakfast room is so poorly maintained. No plates but small bowls and tiny saucers. You have to microwave a cold waffle and frozen fried egg. I see this hotel as sad, old and badly needing maintenance and upgrade. By the way, the towels they provided were old, has torn on the edges, some stains as well. The coffee machine has a reused coffee filter. I got 2 opened packets of coffee sets, missing stirrers. Desperately, I bought my instant coffee at a nearby store but I forgot to buy creamer. So I used the creamer in the packet in my room. It was smelling old, like expired. I tried the other one, same old smell. I do not know why this hotel even passes the US standards for safety and sanitation. Very poor and sad state of this hotel. The lobby smelled like curry, no joke, and the hallway smelled like marijuana.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Arshad, Cedar Rapids

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very professional people
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

OSCAR, Louisville

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I had NEVER had an experience like this one. As soon as I walked into the hotel I knew something was wrong. It did not look like the web pix. The walls half painted, the carpet full of stains, and the ceiling full of water damage. When I walked into the room I was hit with the most horrible smell. The floor boards had mold, the walls were dirty, the lamp shades were disgusting, the air vent was covered in dirt, the windows were dirty, and the bathroom made me want to throw up. I immediately told my husband we were not staying there. It would have been negligence against my 4 year old to have her stay in this place. Just by being in the room I could imagine the bed bugs and other critters in the wall. I cannot understand how this place is still up and running. It is disgusting.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Stephanie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
You get what you pay for. Property is somewhat rundown. Towels were scratchy. Bedding was thin. Toilet not fully attached to the wall. Difficult to find at night as the building was hidden behind an old restaurant with no lights on the sign or hidden driveway. The breakfast was very sparse and had to buy a real breakfast elsewhere.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Christopher

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Grounds around property are horrible. Looks abandoned. Front desk lady was pleasant but everything else was horrid. Couldn't get tv to work, tried calling front desk, got no answer. Then there were kids running up and down the hallway. Didn't have coffee available before 6am. Would have made it in my room but the coffee maker looked disgusting. Avoid this place!!!!
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Pooyan

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Raychel

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Broken fridge . No heat . Inconvenient. Frozen chicken patties for breakfast?!? Wild experience..
Menginap 7 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Sherri

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Jack

Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely disgusting experience all around
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Penny

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The website for this hotel were very misleading.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Greg

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very dirty, smelly. The list of problems goes on.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Paul

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The people were nice. The price was good. Landscape was very poor and trash about. Needs remodel. Room was clean.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

William

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed was comfortable. Facility was ragged. Grounds dirty. One working ice machine on 3rd floor. None snack/drink machines worked. Asked for change for twenty. Front desk had none. No ice buckets, shower dirty
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It is dark around the building.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

yolanda, Homewood

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

sheri

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It seem the new owners are brand new to this business. Needs a lot of renovation. Needs better housekeeping practice
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Janet

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The first room we had the toilet was broken. Second room the shower curtain rod was slanted down, the curtain slid to the center which allowed water on the floor. Remote to tv didn’t work. Lots of wires showing. Only flavored creamer for coffee. The property was over grown with weeds & trash.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Tiffany

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
N/a
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Mary

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The parking lot was badly cracked, and weeds flourished. Construction (or deconstruction) debris was piled outside. The entry was dirty and cigarette butts were scattered about. Inside, the building smelled musty. The walls and carpets looked very dirty. Carpets were worn and torn. The stairwell looked like it had not been cleaned in months. The toilet ran continually. The ceiling was cracked and peeling. The bathroom was stocked with one damp, dirty-looking bathtowel. The staff's version of English was unintelligible. During breakfast hours there was one mini muffin and half a dozen slices of white bread, along with a basket of apples. Coffee was dripping into a plastic pitcher. We cancelled our second night and won't consider staying there again.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Front desk person was very nice. Room was okay. A/C was leaking all over the floor. But worked for a spot that we just needed to rest over night.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Richard

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Appears abandoned
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Timothy L

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Bed was great, bathroom clean. Room quiet
Menginap 1 malam pada Sep 2024