Qu Lin Resident

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Sibu terdapat pusat kecergasan dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Qu Lin Resident

Triple Room | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Depan hartanah
Koridor
Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut
Kemudahan kecergasan

Ulasan

8.4 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Gim
    Gim
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
    Dobi
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
Harga ialah RM48
RM68 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Nov - 25 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Double Room, No Windows

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran satelit
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Basic Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Budget Twin room with No Window

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Family Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Budget Double Room with No Window

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Twin room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Triple room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
S/L 7, No 17, Lorong Seduan 2, Sibu, Sarawak, 96000

Tempat berdekatan

  • Dataran Bandar Sibu - 5 min memandu - 4.4 km
  • Lau King Howe Memorial Museum - 5 min memandu - 4.7 km
  • Tokong Tua Pek Kong - 5 min memandu - 5.2 km
  • Rejang Esplanade - 6 min memandu - 5.5 km
  • Farley Sibu Mall - 9 min memandu - 8.5 km

Bergerak

  • Sibu (SBW) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪满口福咖啡餐厅 - ‬2 min memandu
  • ‪Sg. Antu Food Stalls - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Ah Kiet Restaurant - ‬2 min memandu
  • ‪Noms Sibu - ‬2 min memandu
  • ‪Sing Ming Kee - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Qu Lin Resident

Sorotan hartanah
Perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium dan bilik wap merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Qu Lin Resident. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Qu Lin Resident menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 8:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: MYR 50.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Qu Lin Resident Hotel Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Hotel Sibu

Soalan lazim

Adakah Qu Lin Resident mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Qu Lin Resident?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Qu Lin Resident pada 24 Nov 2024 bermula serendah RM 48.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Qu Lin Resident?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Qu Lin Resident?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Qu Lin Resident?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Qu Lin Resident?

Terletak di Sibu, hotel ini berada beberapa langkah dari Wong Nai Siong Memorial Park, serta dalam 3 batu (5 km) dari Dataran Bandar Sibu dan Lau King Howe Memorial Museum. Pusat Warisan Sibu dan Tokong Tua Pek Kong juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Qu Lin Resident Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 20 daripada 45 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 45 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 45 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 45 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 45 ulasan" "

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Othman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very clean. Highly recommended
Menginap 2 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

hamdan

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

UMARROY, KAPIT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
GREAT PLACE TO STAY!
HOTEL YANG BAGUS, HARGA SANGAT BERPATUTAN.LAIN KALI SAYA PASTI DATANG LAGI DAN TINGGAL DI TINGKAT SATU.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Freddy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfortable but not convenient.
The bed is soft and comfortable. The shower temperature is easy to adjust. They provide 4 pillows for 2 person. The soap is in a bottle that is quite special as my mom originally thought was cleaning detergent left by the cleaner. There is no lift so is not convenient for people with lots of luggage and people with limited mobility like my mom.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Anthony

Menginap 9 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Professional and courteous
Menginap 8 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

CHUO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ok
Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Kong

Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Mickey

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Tan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Roger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good value
Good value for money
Menginap 1 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
More parking n have gym, but not open for 24 hours or in morning.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

mrs.ayu, Bintulu

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bilik yg selesa dan sesuai untuk persinggahan akan tetapi kurang sesuai jika ada anak kecil
Menginap 1 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Tan,Y, Puchong, Selangor

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
This hotel is quiet, clean, with good security and plenty of parking. The room with 2 beds is especially suitable for family. The pipe water is strong enough and hot water supply is good. In terms of facilities inside the room, it will be good if electrical kettle is provided. TV channels too limited and signal reception is bad. The shower head holder in the room need replacement. The checking in experience was bad, we arrived at the hotel at 6pm, booked 2 rooms, and being told 1 room is not ready. Check in time is 2pm and room is not ready at 6pm is not acceptable. Also there was nobody else at the reception but yet it took 30 mins to check in. I have 1 room for 2 days, obviously no housekeeping was done to replace the used towels and refurnish the free drinking water on the 2nd day.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
1). I booked a room with window through Expedia, but I was given a room without window. The reception does not have favorable feedbacks about Expedia bookings and her remarks made me rethink about Expedia. 2) I booked this hotel because it was advertised that it offers 24hr airport pickup. But I was told, the service stops at 5pm!! My flight arrived at 8pm. I felt so tricked. 3) The hotel is next to Karaoke center. Noisy. But the noise stops at 12pm. If you are an early sleeper, the noise would be annoying. 4) Complimentary newspaper is Chinese. Wish they could give English. 5) There's TV in room but no reception.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

LING HSIA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean n cheap
Second time stayed here. Not dissapointed. Very nice room, clean n cheap too.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

LING HSIA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Ask for special request for fresh bed sheet
Booked online and when arrive there, waited for 25 min for checked in cos of fully booked according to reception. Very shock as bed sheet very yuck, dirty and wet, not the fresh one. Luckily, reception lady help me change the bed sheet. But, blanket didn't change for fresh one.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

amykam

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Got cockroach crawling around the room, and wifi not functioning
Menginap 3 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

M ZULKEFLI B

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2018

4/10 Lemah

CB, KL

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Reguest for for room service was not done for two days. There was renovation next door. There were drilling and knocking of the wall from 8.30 am to 6.30 pm.
Menginap 3 malam pada Ogo 2018