Royal Orchid Central

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Shimoga terdapat 2 restoran dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah January, 2025 dan February, 2025.
Januari 2025
Februari 2025

Galeri foto untuk Royal Orchid Central

Bahagian luar
Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Bar (di hartanah)
Bar mini, meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika

Ulasan

8.4 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
Harga ialah RM154
RM173 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Jan - 20 Jan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Mesin basuh/pengering
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Mesin basuh/pengering
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 279 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Club Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Mesin basuh/pengering
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
B H Road, Shimoga, Karnataka, 577201

Tempat berdekatan

  • Ameer Ahmed Circle - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Institut Sains Perubatan Shimoga - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Taman Gandhi - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kundadri - 3 min memandu - 2.5 km
  • Sakrebailu Elephant Camp - 13 min memandu - 14.5 km

Bergerak

  • Shimoga Bidare Station - 24 minit memandu
  • Lapangan Terbang Shimoga (RQY) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Panchami - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Pingara Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪pavan icecreams And North Indian Dishes - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Royal Orchid Central

Mewah bagi hotel di pusat bandar raya
Perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Royal Orchid Central. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan India. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, dewan bankuet dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 130 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Pinxx
  • The Mix Bar
  • Tiger Trail

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 419 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR1120
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Fi daftar masuk lewat: INR1770 untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 19:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR1770
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 5300 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Fi daftar masuk awal: INR 1120 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat: INR 1770 untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 19:00
  • Fi daftar keluar lewat: INR1770 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Royal Orchid Central Hotel Shimoga
Royal Orchid Central Shimoga
Royal Orchid Central Hotel
Royal Orchid Central Shimoga
Royal Orchid Central Hotel Shimoga

Soalan lazim

Adakah Royal Orchid Central mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Royal Orchid Central?

Setakat 8 Jan 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Royal Orchid Central pada 19 Jan 2025 bermula serendah RM 154.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Royal Orchid Central?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Royal Orchid Central?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR1120 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia dari 12:00 tengah hari– 19:00 dengan fi sebanyak INR1770.

Apakah masa daftar keluar di Royal Orchid Central?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR1770.

Adakah Royal Orchid Central memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR5300 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Royal Orchid Central?

Terletak di tengah-tengah Shimoga, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Ameer Ahmed Circle, Institut Sains Perubatan Shimoga dan Taman Gandhi. Kundadri adalah 1.5 bt (2.4 km) jauhnya.

Royal Orchid Central Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 27 daripada 59 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 59 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 59 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 59 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 59 ulasan" "

8.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Vijay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Narayan Ramachandran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enjoyed our stay
Enjoyed our stay and the food at the hotel. The cab service provided is very expensive compared to the distance covered. .
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Narayan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Prasad

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place to relax and chill out
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Ganesh

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Naveen Kumar

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

GURURAJA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Nitin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Arunava

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Mallikarjun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All good
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Ravi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel under renovation
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Narasimha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Located right in the heart of the city. Huge mall at walking distance. Many dining options close by. Would be nice if the management did an upkeep. For the rates they charge, one expects everything to be new and fresh.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Rajendra

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Ravi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very Dusty and not clean.
Menginap 4 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Ravi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Sumangala sangeetha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel was nice, well maintained
Menginap 1 malam pada Apr 2022

4/10 Lemah

Prashanth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Decent place
Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Anubhav

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good experience
Very good hotel
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Dr Ravi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Sourav

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotels.com & Royal Orchid didn’t go well together
A good overnight stay requires three things: a smooth check in, comfortable room and a pleasant service. What went wrong as the first one: Hotels.com didn’t send the hotel my voucher and they refused to honour the receipt I was showing them as a proof. More than an hour was spent in the lobby amongst very irresponsible guests who were roaming without masks and this was scary and very tiresome after 9+ hours of road travel. Everything else went well. The service at all Royal orchid properties has always been good and here they more than made up for the bad experience with their hospitality and even a token goodbye snack parcel. My special mention to Yunus who worked hard to get this sorted with Hotels.com. This website would lose its clientele and also affect ratings of hotels who are subscribed to them unless 24x7 customer support is provided.
Menginap 1 malam pada Jan 2021

10/10 Cemerlang

Mohammed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan
The attitude at the front desk was not ok. Just because this was an Expedia booking he didn't allow me an early check in. He demanded an extra Rs 1500 just for an early chec in & I paid it. He clearly mentioned that if it was a booking on his website he would have allowed an early check in. This inspite of me irequesting them that I be offered an early check in as my vehicle would reach Shimoga early in the day. Pathetic service.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

PETER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel.
Very nice stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2017