Radisson Hotel Shimla

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan bilik wap

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Radisson Hotel Shimla

Depan hartanah - siang/malam
Kawasan hartanah
Tempat menarik
Kolam renang terbuka
Business Room (Business Class) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
VIP Access

Ulasan

8.4 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Kolam
    Kolam
  • Spa
    Spa
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
Harga ialah RM642
RM758 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 39 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Business Room (Business Class)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 51 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 37 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Good Wood Estate Near Auckland Tunnel, Lower Bharari Road, Shimla, Himachal Pradesh, 171001

Tempat berdekatan

  • Lakkar Bazar - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Gereja Christ - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Mall Road - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kali Bari Temple - 4 min memandu - 3.4 km
  • Kuil Jakhu - 9 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Shimla Station - 17 minit memandu
  • Shimla (SLV) - 60 minit memandu

Restoran

  • ‪Ashiana Restaraunt - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Hide Out Cafe - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Wake and Bake Cafe - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Sita Ram And Sons - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬19 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Hotel Shimla

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Lakkar Bazar
Terletak berdekatan Gereja Christ dan Teater Gaiety, Radisson Hotel Shimla menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap dan nikmatilah rawatan badan atau urut. Restoran di tapak, Cafe Valley View, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti).
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan buku-buku
Ciri-ciri bilik
Kesemua 65 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • 46-inci TV LED dengan saluran digital
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,200 untuk orang dewasa dan INR 700 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Valley View

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Mainan bayi
  • Permainan kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 297 meter persegi

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Kebun sayur
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Rawatan badan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 4 bangunan
  • 4 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2005
  • Dinding tumbuhan hidup
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 46-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu perlu berpindah melalui pengangkutan ulang-alik ke hartanah; tetamu hendaklah menghubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 12:00 tengah hari - 11:30
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih RHG hartanah sebelum daftar masuk
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR4000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5000.00
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 3000.00 (dari 5 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 8000.00
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 5000 (dari 5 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1200 untuk dewasa dan INR 700 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 8000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 5 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 4000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Hotel Shimla
Radisson Shimla
Shimla Radisson Hotel
Shimla Radisson
Shimla Radisson
Radisson Hotel Shimla Hotel
Radisson Hotel Shimla Shimla
Radisson Hotel Shimla Hotel Shimla

Soalan lazim

Adakah Radisson Hotel Shimla mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Hotel Shimla?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Hotel Shimla pada 8 Dis 2024 bermula serendah RM 642.02, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Hotel Shimla mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Hotel Shimla?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Hotel Shimla?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Hotel Shimla?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Radisson Hotel Shimla memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR8000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Hotel Shimla?

Hotel yang mesra keluarga di Shimla ini terletak di pergunungan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Lakkar Bazar, Gereja Christ, dan Mall Road. Teater Gaiety dan Kali Bari Temple juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Radisson Hotel Shimla Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 96 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 77 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 29 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 214 ulasan" "

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Javinder

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location with fantastic staff
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Kiran

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Attention to details in guest hospitality
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Tina

Mengembara bersama keluarga
Location is good however the rooms are not clean, the service is average and the food is highly priced
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Charu

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing property with great food, hospitality, cleanliness
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Prints

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Ishan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Ingrid

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Facility was clean and personnel was very attentive and available. Really liked it…
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Harmandeep Singh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing staff. Very helpful. Everyone was so welcoming and nice. They would always greet you with a smile. For me it was time well spent. The free shuttle service to the Mall Road was cherry on the cake.
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Pravesh

Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Rajneesh

Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Anant

Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

RAJDEEP

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was okay experience
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Twinkle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing property and staff
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Sanyam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good value for money

10/10 Cemerlang

Vincent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very conveniently located for my purpose. My room was nice and had a fabulous view. The food in the cafe was also very nice with excellent service. The only downside of staying there was getting around to my room or lobby, having to use two elevators, etc. A little confusing but it worked out overall.
Menginap 2 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Dipankar

Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Shikhar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service and great room.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Arvinder

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Pradeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

VINEET

Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Navdeep kaur

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed our stay. Nice and clean family friendly property!

10/10 Cemerlang

Ritesh

Menginap 3 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Jayakumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan

10/10 Cemerlang

Shimshon, HADERA

Menginap 2 malam pada Nov 2022