Panoramic Grand

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Panoramic Grand

Bilik rawatan pasangan, sauna, bilik wap, rawatan badan, aromaterapi
Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Pemandangan dari hartanah
Bilik rawatan pasangan, sauna, bilik wap, rawatan badan, aromaterapi
Bilik rawatan pasangan, sauna, bilik wap, rawatan badan, aromaterapi
VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Bar
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Classic Room, River View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, River View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room, Balcony, River View

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classic Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av. Córdoba y Félix de Azara, Puerto Iguazú, Misiones, 3370

Tempat berdekatan

  • Port - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Duty Free Shop Puerto Iguazu - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Triple Frontier - 3 min memandu - 2.3 km
  • Kasino Iguazu - 3 min memandu - 2.8 km
  • Three Borders Mark - 13 min memandu - 11.6 km

Bergerak

  • Central Station - 29 minit memandu
  • Urban Transport Terminal - 32 minit memandu
  • Iguazu (IGR-Lapangan Terbang Antarabangsa Cataratas del Iguazu) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪La Feirinha - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Parrilla Don Mario - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Tacopado - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪The Argentine Experience - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Te amaré Maitena - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Panoramic Grand

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Triple Frontier
Terletak berdekatan Jambatan Tancredo Neves dan Kasino Iguazu, Panoramic Grand menyediakan sarapan bufet percuma, bar kolam dan kedai mudah beli. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Manjakan diri anda dengan Urutan sukan, Balut badan atau rawatan muka di Spa, tapak spa. Restoran di tapak, Dona Flor, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan kolam renang. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) tersedia kepada semua tetamu bersama dengan konsert dan siaran langsung dan teres atas bumbung.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Bilik rawatan urut, meja/kaunter hadapan 24 jam dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 91 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, dan juga manfaat seperti menu bantal dan peti besi muat komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 43-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:30
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Dona Flor
  • Lobby Bar
  • Veranda Cafe and Gallery

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Hiburan malam
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Konsert/persembahan langsung
  • Pustaka
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Penyelamat di tapak hartanah

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 220 meter persegi)
  • Ruang kerja bersama
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di sungai
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD 43-inci dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pejabat
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Skrin tingkap
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Argentina (21%). Pengembara bukan pemastautin yang menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (21%).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Panoramic
Hotel Panoramic Iguazu
Panoramic Hotel
Panoramic Hotel Iguazu
Panoramic Iguazu
Panoramic Hotel Puerto Iguazu
Panoramic Grand Iguazu
Panoramic Grand Hotel Puerto Iguazú
Panoramic Grand Puerto Iguazú
Panoramic Grand Hotel
Panoramic Grand Hotel
Panoramic Grand Puerto Iguazú
Panoramic Grand Hotel Puerto Iguazú

Soalan lazim

Adakah Panoramic Grand mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Panoramic Grand mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Panoramic Grand?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Panoramic Grand?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Panoramic Grand?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Panoramic Grand?

Hotel yang mesra keluarga di Puerto Iguazú ini terletak di laluan tepi sungai, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Triple Frontier dan Kasino Iguazu. Jambatan Tancredo Neves dan La Aripuca juga dalam 3 bt (5 km).

Panoramic Grand Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 305 daripada 612 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 215 daripada 612 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 65 daripada 612 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 612 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 612 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

amram

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Property was lovely, staff was helpful and pleasant, location was wonderful, lovely pool, gorgeous landscaping, beautiful views. It just felt a tiny bit run down.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Joan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Checkin staff were excellent. Room was very clean and well maintained. View was excellent. It is easy to walk to a nearby area with many restaurants. We also had a great dinner at the hotel. Breakfast buffet was very good—excellent fruit salad! Pool area is nice. Friendly staff overall.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Luke

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very happy I chose the Panoramic for a short visit. Amazing property & sunset views, nice pool and bar area, convenient restaurant on-site, and walkable to the local downtown with many restaurant & shopping options
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Carleton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel with lovely views of the river and 3 borders. Short walk to bars and restaurants. Didn't notice any noise. Definitely recommend.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was very nice and they helped us arranging all our daily trips to the falls.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Edgardo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es tranquila, la comida del restaurante es exquisita, la atención, amabilidad del personal excelente, siempre estuvieron dispuestos a ayudarme con cualquier situación que tuviera, me entregaron la habitación a las 10 am, mucho antes del check in, me consiguieron el traslado el cual llegó súper rápido
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Matt

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pleasantly surprised with this hotel! The view of the rivers is the best in town and it was so close to the restaurants and bars! Pool was refreshing and pool bar service was great!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jahaira, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everyone in the property is AMAZING‼️ omg! They go above & beyond for you! Friendly, courteous, quick, professional 👌 simply outstanding. Marcelo at reception was very helpful booking me dinner options & accomodating me to use spa at checkout for bath after my Iguaçu excursion & before flight. Lucas/greeter/bellman was very professional but friendly receiving me at the door every time even remembering it was my bday & always quick to help with anything! Aldana AM reception went above & beyond helping me to contact my airport pick up company after a misunderstanding. I am so grateful for her patience & aid!. Violeta was very helpful booking my taxi, one of which became a personal friend! Her soft voice & gentle nature are charming. She's so sweet. Sending a message for my bday! Everyone at the hotel made sure my stay was extraordinary! As a woman solo traveling on her bday to a country I had never visited before, these details are greatly appreciated 🤗 The grounds_pool area are so impeccable 👌 I fell in.love since I saw pictures of it online. Didn't disappoint. Rooms are a bit outdated, maybe stained rugs, but everything else exceeded expectations & everything was neat & clean nonetheless 💯✨️😍🥰 I have already recommended to my friends! Cant stop talking about my magical stay! So convenient & close to airport/falls/restaurants 😉
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Peter Hin Tat

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had beautiful sunset views.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Glen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

ANDREI

Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Luis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really great overall experience.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Yasamin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bathroom was extremely old.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Regina Martinez

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
War ok, aber zu teuer. Frühstück typisch argentinisch, viel Süßes, hatte mit Flussblick gebucht, war grade so am Rande zu sehen, bin dann nochmal umgezogen und war fast überm Eingang. Da hört man eben jeden Bus der ankommt oder in der Frühe abfährt. Der Pool hätte sauberer sein können.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Qing, The woodlands

Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Frederik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Amazing pool and poolbar, mediocre kitchen.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Akshay Subodh

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Piotr, Bayside

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Very friendly and helpful stuff, made our stay really enjoyable, great food at hotel restaurant, area around nice and clean
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Ofer

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Old carpet and they charge for every bottle of water
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Lylia

Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Hans

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No complaints at all.
Hotel is very clean. There are handicap grab bars and a ramp into the restaurant. The bathroom in the room also has safety grab bars, something which we really appreciated. The restaurant serves delicious and ample breakfast, a delicious lunch and dinner. We really liked the beet salad appetizer and the milanesa. We also had wine following the suggestion of our server and it was perfect. All of the hotel staff was very attentive. Kudos! On the negative side, the tub and sink in the bathroom were dated, but that fact did not impact our stay negatively. We would return to this hotel without a doubt. Highly recommended, 5/5.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Gabriel, Langley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Karina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel and very quiet
Menginap 3 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Sing

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Adriana Lorena

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nuestra habitación estaba muy pequeña por el precio pagado
Menginap 3 malam pada Nov 2024