Hotel Tony

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Pag terdapat sarapan percuma dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Hotel Tony

Kawasan hartanah
Tempat makan luar
Kawasan perkahwinan terbuka
Triple Room | Balkoni
Bahagian luar

Ulasan

7.0 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
    Termasuk sarapan
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percuma
  • Restoran
    Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Double Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Dubrovacka 39, Pag, 23250

Tempat berdekatan

  • Lace Museum - 20 min berjalan kaki
  • Gereja St. Mary's - 3 min memandu
  • Muzium Garam - 4 min memandu
  • Pantai Simuni - 26 min memandu
  • Pantai Zrće - 47 min memandu

Bergerak

  • Zadar (ZAD) - 61 minit memandu

Restoran

  • ‪Mali caffe - ‬4 min memandu
  • ‪Bistro Na Tale - ‬3 min memandu
  • ‪Tornado - Caffe Bar - ‬4 min memandu
  • ‪Stara Solana - ‬4 min memandu
  • ‪Caffe Azzurro - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Tony

Hotel di tepi laut
Pertimbangkan penginapan di Hotel Tony dan manfaatkan sarapan bufet percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan kedai kopi/kafe. Nikmati aktiviti di tapak seperti selam skuba dan memancing. Sebagai tambahan kepada taman dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan kakitangan berbilang bahasa
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Tony menampilkan keselesaan seperti penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Balkoni, saluran kabel dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:00
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Kemudahan

  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1982
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel/satelit

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 0.75 semalam untuk tetamu berusia 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 500 setiap kenderaan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Tony
Hotel Tony Pag
Tony Hotel
Tony Pag
Tony Hotel Pag
Hotel Tony Pag
Hotel Tony Hotel
Hotel Tony Hotel Pag

Soalan lazim

Adakah Hotel Tony mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Tony?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Tony?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Tony?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Hotel Tony memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Tony?

Terletak di tepi laut, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Lace Museum, Gereja St. Mary's dan Muzium Garam. Pantai Golden dan Pantai Simuni juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Hotel Tony Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 17 ulasan" "

7.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

ERIC

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pour 1 nuit ok mais pas plus
Chambre 102 vieillotte avec meubles et tv d'une autre époque. Abattant wc cassé, fendu et pas changé. Literie mauvaise à changer. Climatisation bruyante. Plage privée sympa et bon restaurant. Petit déjeuner correct mais sans yaourt et fruits. Beaucoup d'Allemands semblent des habitués et doivent faire de longs séjours. D'ailleurs le personnel parle bien Allemand. Paiement en espèces fortement suggéré.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

6/10 Boleh diterima

Milan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nic moc
Hotel je zastaralý, pokoje jako na ubytovně před 30 lety
Menginap 4 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Mario

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pascale

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Erzsébet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tony was very helpful, kindly and hostly. Tony is singing and smiling every day. The breakfast and the dinner was very good. There is a live music party we love it. Pag city, the Mountains and the sea was beautiful view. The sea is near the accomodation. We satisfield the rooms clean and the services. We don't know "bora" wind, but we experience it and we like it. We will offer the accomodation and we will come back to the Hotel Tony.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Erzsébet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The staff is very very friedly, helpful and hostly. The waiter was singing and smiling. We waited the administrations work but not a long time. We satisfield the rooms. On the one night there was a live music party, we love it. The breakfast and the dinner was very good. We will come back to the Hotel Tony.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Timea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Príjemná voľba
Hotel v tichšej časti mesta ale blízko mora. Izby účelne a jednoducho zariadené. Kuchyňa výborná. Hotel každý druhý večer organizoval hudbu. Personál ústretový. Odporúčam.
Menginap 10 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Milan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Marion

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel familial et charmant, un accueil parfait !

2/10 Teruk

laura, prato

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
no,no,no.
siamo arrivati in questo alberghetto contenti anche se un po' isolato la vista mare era bella.la sera per noi che abbiamo la mezza pensione cibo scadente poi arrivano altri solo per il ristorante bellissimi piatti anche solo a vederli,la mattina abbiamo raggiunto il top quando ci hanno chiesto i soldi per cappuccino e caffe' anche se avevamo gia' pagato il resto.wi-fi inesistente.anche se il prezzo e' buonissimo non lo consiglio.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cucina
Ottima la cucina, specialmente il pesce Personale molto disponibile e molto gentile

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

2/10 Teruk

Stephane, France

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Surbooking
L'hôtel a fait du surbooking car nous n'avions réservé qu'une nuit. L’hôtelier a attendu que nous arrivions pour chercher un solution de secours. Nous avons attendu pas loin d'une heure. En attendant on nous a proposé de prendre un verre qu'on nous a ensuite demandé de payer au moment du checkout. Nous avons été relogé dans un appartement propre mais vieillot et nous n'avons eu aucune remise sur le prix ou geste un peu commercial.

6/10 Boleh diterima

Richard, Strasbourg, France

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hôtel Tony : Oui, mais...
1 seule serviette par personne et pas de draps de bain. Cabine douche déglinguée. Wifi ne fonctionnait pas. Déchets stockés un peu partout. Chaises longues de plage en mauvais état.