Hotel Tony
Hotel di Pag terdapat sarapan percuma dan kedai kopi atau kafe
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Tony
Ulasan
7.0 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room
Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Triple Room
Triple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hartanah serupa
Pansion Tony Pag
Pansion Tony Pag
Mesra haiwan kesayangan
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
Penyaman udara
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Dubrovacka 39, Pag, 23250
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 0.75 semalam untuk tetamu berusia 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 500 setiap kenderaan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Tony
Hotel Tony Pag
Tony Hotel
Tony Pag
Tony Hotel Pag
Hotel Tony Pag
Hotel Tony Hotel
Hotel Tony Hotel Pag
Soalan lazim
Hotel Tony Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
7.0/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
11 Sep 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021
6/10 Boleh diterima
Milan
Mengembara bersama keluarga
15 Ogo 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nic moc
Milan
Menginap 4 malam pada Ogo 2021
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Ogo 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Mario
17 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mario
Menginap 6 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pascale
Mengembara bersama keluarga
23 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascale
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Erzsébet
9 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erzsébet
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Erzsébet
9 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erzsébet
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Timea
22 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Príjemná voľba
Timea
Menginap 10 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Milan
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Milan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Marion
6 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel familial et charmant, un accueil parfait !
Marion
2/10 Teruk
laura, prato
26 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
no,no,no.
laura
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cucina
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Stephane, France
10 Okt 2013
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Surbooking
Stephane
6/10 Boleh diterima
Richard, Strasbourg, France
22 Jul 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik