Hotel Maneck Residency

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Ooty terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah October, 2024 dan November, 2024.
Oktober 2024
November 2024

Galeri foto untuk Hotel Maneck Residency

Katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
    Dobi
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percuma
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Room

Sorotan

Televisyen LED
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Televisyen LED
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Televisyen LED
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Televisyen LED
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lower Bazaar Road, Opposite Race Course, Ootacamund, Tamil Nadu, 643001

Tempat berdekatan

  • Mudumalai National Park - 7 min berjalan kaki
  • Tasik Ooty - 10 min berjalan kaki
  • Taman Bunga Ros Ooty - 18 min berjalan kaki
  • Taman Botani Kerajaan - 4 min memandu
  • Doddabetta Peak - 15 min memandu

Bergerak

  • Stesen Ooty Udhagamandalam - 5 minit berjalan kaki
  • Coimbatore (CJB) - 179 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Taj - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Bismillah - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Etta fast food - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Aavin Paal - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ascot - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Maneck Residency

Hotel berhampiran stesen kereta api
Anda boleh menantikan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran di Hotel Maneck Residency. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Maneck Residency disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil sofa dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran TV premium

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak tersedia dengan bayaran: INR200 untuk dewasa dan INR200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Katil sofa dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Katil sofa

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
9 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Maneck Residency
Hotel Maneck Residency Ooty
Maneck Residency
Maneck Residency Ooty
Maneck Residency India/Ooty
Hotel Maneck Residency Hotel
Hotel Maneck Residency Ootacamund
Hotel Maneck Residency Hotel Ootacamund

Soalan lazim

Adakah Hotel Maneck Residency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Maneck Residency?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Maneck Residency?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Maneck Residency?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Maneck Residency memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR2000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Maneck Residency?

Terletak di Ooty, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pergunungan Nilgiri, Mudumalai National Park dan Tasik Ooty. Lady Canning's Seat dan Second World War Memorial Pillar juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Ooty Udhagamandalam hanya sejauh 5 minit berjalan kaki.

Hotel Maneck Residency Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 13 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 13 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 13 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 13 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 13 ulasan" "

5.2/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room quality don't match what is advertised
Not good. Rooms were two small. Though in the confirmation letter it was promised to provide one double bed and one single bed in the room, on first night no single bed was provided. One guest had to sleep on the floor.

4/10 Lemah

Shilpi, Bangalore

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No outside View
We expected nice view from the room , whereas it was just opposite. We had no view at all from the room.

4/10 Lemah

R, BANGALORE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
bad experience....

6/10 Boleh diterima

biyaz

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Need to keep up as per the standards shown.
Hotel was booked for four persons while only one double bed was available. Toilet articles has to asked everyday. Two towels at the disposal of four persons for two days, also soap. something which has to be viewed seriously by the owner/Expedia. Front desk person and room boy were prompt whenever asked for their help.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
ok
some improvement in cleanliness required intercom was not working but mr. manjunath was very helpful

6/10 Boleh diterima

pavan, Hyderabad, Andhra Pradesh, India

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
An average experience
I planed ooty trip just 3 days before so could not find any better hotel. Food in the hotel is not good. They gave us old towels but arranged 4 beds in one room in the best possible way as that was our requirement. hot water will come only in the morning 7-9 am . over all ok experience

8/10 Baik

Raj, Kanpur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
A right place to stay
It was a remarkable stay except furnishings of the room & back surroundings of the hotel were a bit uncomfortable.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Conveniently located near to the railway station
This is conveniently located very near to the railway station (less than 200 meters). and other budget hotels for breakfast and dinner. Also homely food is served in the room. They also arrange tourist vans (Rs.150/- per head) and cars (Rs.1200 for indica) for sight seeing.

4/10 Lemah

Om, Bangalore, Karnataka, India

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No Comments very worst
It was an horrible and cash threatening way of handling the customer. We have been to this hotel and found the surface was totally mess and we have to wait for the room to get cleaned.. We where no were satisfied by the room occupied and booked through expedia because the room was not as expected and it was waste of my money spent overall.

2/10 Teruk

brijesh, bangalore

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bad
horrible

2/10 Teruk

Vidyadharan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Unsatisfactory stay at Maneck
The hotel have no standard at all and this by any means cannot be considered as 3 star . No value for money

10/10 Cemerlang

Alessandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very Good place to stay!
Good room, good location, good people! Will stay again next time!