Hotel Atoll

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Niort terletak di sekitar Daerah utara

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Hotel Atoll

Bahagian luar
Meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Kawasan hartanah
Kemudahan hartanah
Bahagian dalam

Ulasan

9.0 daripada 10

Hebat

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
    Parkir tersedia
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percuma
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
Harga ialah RM330
RM371 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Nov - 16 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Chambre Twin

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single) dan 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Chambre Standard Double

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
447 avenue de Paris, Niort, Niort, 79000

Tempat berdekatan

  • Gereja St. Andrew - 6 min memandu
  • Pusat Pameran Noron - 6 min memandu
  • Chateau de Niort - 7 min memandu
  • Stadium Rene Gaillard - 7 min memandu
  • House of the Marais Poitevin - 20 min memandu

Bergerak

  • Stesen Niort - 7 minit memandu
  • La Rochelle (LRH-La Rochelle - Île de Ré) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Speed Burger Niort - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪Poivre Rouge - ‬3 min memandu
  • ‪Memphis Coffee Niort - ‬2 min memandu
  • ‪La Maison à Pizza - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Atoll

Hotel terletak di Daerah utara
Hotel Atoll menyediakan kemudahan seperti teres dan taman. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan mesin layan diri
  • Perabot luar, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Atoll menampilkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 80-cm TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; EUR 11 hingga 11 untuk orang dewasa dan EUR 6 hingga 6 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 1 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 80-cm dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Jumaat (16:00 - 21:00) dan Ahad - Ahad (18:00 - 20:00)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Waktu daftar masuk ialah 4 petang-8 malam, Isnin hingga Sabtu dan terhad kepada 6 petang-8 malam pada hari Ahad. Tetamu yang merancang untuk tiba selepas 8 malam mesti menghubungi hartanah ini lebih awal bagi mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.90 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 11 hingga 11 untuk dewasa dan EUR 6 hingga 6 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Atoll Niort
Hotel Atoll Niort
Hotel Atoll Hotel
Hotel Atoll Niort
Hotel Atoll Hotel Niort

Soalan lazim

Adakah Hotel Atoll mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Atoll?

Setakat 14 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Atoll pada 15 Nov 2024 bermula serendah RM 329.83, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Atoll?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Atoll?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Atoll?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Atoll?

Terletak di Daerah utara, hotel ini berada beberapa langkah dari Taman Alam Semula Jadi Wilayah Marais Poitevin, serta dalam 3 batu (5 km) dari Gereja St. Andrew dan Luka Land. Chateau de Niort dan Gereja Notre-Dame juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel Atoll Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 73 daripada 146 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 65 daripada 146 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 146 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 146 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 146 ulasan" "

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Audrey

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Notre sejour a ete tres agreable. Les proprietaires des lieux sont adorables. Nous avons adore cet endroit.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Genevois

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

B.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfaite
Hôtel bien situé à l'entrée de Niort, et près d'n arrêt de bus si on veut utiliser les transports en commun. Accueil sympathique
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Marie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
Accueil toujours aussi agréable et sympathique Je n’étais pas venue depuis octobre, mais j’ai eu l’impression d’y être allée semaine dernière, tant les gérants sont agréables. La chambre est très propre et fonctionnelle, le petit déjeuner sous forme de buffet copieux et varié L’emplacement est idéal pour les déplacements professionnels Tout fût parfait !
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Eric

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Sylvie

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

John

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

FREDERIC

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Roger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
très bien dans l'emssenble
Menginap 2 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Patrick

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

geraldyne

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

christophe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

Stéphane

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour professionnel
Séjour professionnel
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Adrien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Romain

Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

gerald

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Aderito

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

GUERVILLE

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Pierre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Jean Christian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Chanthy

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
OK
Menginap 1 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

MARTIAL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

olivier

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

charles

Menginap 2 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Marie

Menginap 1 malam pada Mei 2022