La Garenne
Hotel di pelantar laluan yang terdapat perkhidmatan spa dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk La Garenne
Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga ialah RM735
RM820 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Nov - 7 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double or Twin Room, Courtyard View
Deluxe Double or Twin Room, Courtyard View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, Courtyard View
Superior Double Room, Courtyard View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Lihat semua foto untuk Junior Suite, Courtyard View
Junior Suite, Courtyard View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room, Garden View (Authentique)
Double or Twin Room, Garden View (Authentique)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Hartanah serupa
Hotel Notre Dame de Bonne Fontaine
Hotel Notre Dame de Bonne Fontaine
Kolam
Tab Panas
Spa
Mesra haiwan kesayangan
9.2 daripada 10, Hebat, (125)
Harga ialah RM482
RM539 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Nov - 17 Nov
Tentang kawasan sekitar
88 Rue du Haut Barr, Saverne, Bas-Rhin, 67700
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 20.50 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
La Garenne Hotel
La Garenne Saverne
La Garenne Hotel Saverne
Soalan lazim
La Garenne Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.8/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Edouard
Pengembara perniagaan
3 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edouard
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
René
19 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
René
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Peter
21 Jun 2023
Peter
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Martin
28 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Martin
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Ehud
26 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ehud
10/10 Cemerlang
Meteb, Dammam
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
26 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Meteb
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Sophie
15 Ogo 2022
Sophie
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
christopher
Pengembara perniagaan
14 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay
christopher
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
christopher
Pengembara perniagaan
9 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
highly recommened
christopher
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Andreas
5 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolles Hotel
Andreas
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Henrik Holst
17 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henrik Holst
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Joseph
28 Jun 2022
Joseph
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Harald
22 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Harald
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
eric
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
12 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
eric
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Julie
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
E
19 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful, friendly hotel.
E
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Michel
23 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Guillaume
5 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Guillaume
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Lina
Mengembara bersama keluarga
22 Ogo 2021
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Could be better
Lina
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
1 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Kévin
Pengembara perniagaan
28 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait
Kévin
Menginap 2 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Tony
Pengembara perniagaan
26 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tony
Menginap 1 malam pada Mac 2021
8/10 Baik
Philip
2 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely hotel that welcomes dogs
Philip
Menginap 1 malam pada Dis 2020
8/10 Baik
Rémi
28 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rémi
Menginap 1 malam pada Dis 2020