Grand Melanesian Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Nadi dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Grand Melanesian Hotel

2 kolam renang terbuka
Peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika, Wi-fi, cadar katil
Family Room | Pemandangan jalan
Peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika, Wi-fi, cadar katil
TV

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
    Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Bar
    Bar
  • Kolam
    Kolam
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Economy Triple Room, 3 Bedrooms, Non Smoking, Mountain View

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
Peti besi
  • 134 meter persegi
  • Boleh menampung 15
  • 15 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Dek/laman dalam
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
  • 29.14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
Peti besi
  • 31.9 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
Peti besi
  • 31.6 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen), 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
  • 30.16 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Namaka Lane, Namaka, Nadi Airport, Nadi

Tempat berdekatan

  • Pasar Namaka - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pantai Wailoaloa - 6 min memandu - 4.7 km
  • Marina Pelabuhan Denarau - 15 min memandu - 11.4 km
  • Pelabuhan Denarau - 15 min memandu - 11.7 km
  • Air Panas dan Kolam Lumpur Sabeto - 15 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Nadi (NAN-Lapangan Terbang Antarabangsa Nadi) - 4 minit memandu

Restoran

  • ‪Coffee Hub - ‬3 min memandu
  • ‪Koko Nui - ‬4 min memandu
  • ‪Bulaccino - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Cuppa Bula (in Nadi Airport) - ‬3 min memandu
  • ‪Ghost Ship Bar & Grill - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

Grand Melanesian Hotel

Hotel berdekatan Pasar Namaka
Terletak berdekatan Pantai Wailoaloa, Grand Melanesian Hotel menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, bar kolam dan teres. Manjakan diri anda dengan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau perkhidmatan spa lain. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles (surcaj) tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Bilik mesyuarat, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Grand Melanesian Hotel menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (FJD 6 sejam)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (FJD 6 sejam)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: FJD 8 untuk orang dewasa dan FJD 5 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa

  • Rias kuku tangan/kaki

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 3 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira FJD 8 untuk dewasa dan FJD 5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: FJD 6.00 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: FJD 6 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Melanesian
Grand Melanesian Hotel
Grand Melanesian Hotel Nadi
Grand Melanesian Nadi
Melanesian Hotel
Grand Melanesian Hotel Fiji/Nadi
Grand Melanesian Hotel Nadi
Grand Melanesian Hotel Hotel
Grand Melanesian Hotel Hotel Nadi
Grand Melanesian Hotel CFC Certified

Soalan lazim

Adakah Grand Melanesian Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:00–19:00.

Adakah Grand Melanesian Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Melanesian Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Melanesian Hotel?

Masa mula daftar masuk: 13:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Grand Melanesian Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Grand Melanesian Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Grand Melanesian Hotel?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 0.2 mi (0.3 km) from Pasar Namaka dan 3 mi (4.8 km) from Pantai Wailoaloa. Kuil Sri Siva Subramaniya dan Taman Gergasi Tidur juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Grand Melanesian Hotel Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 78 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 78 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 21 daripada 78 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 78 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 78 ulasan" "

6.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Fiona

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, great location. Fridge, toaster and microwave in the rooms. Family friendly
Menginap 6 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Alison

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Budget hotel - does the job for a one night stay, rooms were fine but could do with a little more ventilation. For the price it’s fine. Staff were very friendly and helpful.
Menginap 1 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Yvonne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
The friendly staff greeting
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Salote

Menginap 3 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Jacinta

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The lady at customer service was excellent. But it was too noisy from upstairs.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Scott

Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Mohammed

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was neat n tidy,staff were wondrful and i cant say anything that i did not like ,all good AAA

6/10 Boleh diterima

Dharmesh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2023

2/10 Teruk

NISHANTHA

Mengembara bersama keluarga
When we went threre, No room available for us. We had to find another hotel at 7.00 pm in the middle of Heavy rain.

2/10 Teruk

Fraser

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All the rooms were full so we had to sleep in some other random hotel they put us in. Mould everywhere, wet floor and sheets. Human poo under bed and in shower. Was the worst experience ever
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Mosese

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was really good, the accommodation, food, facilities and the staff were so friendly and helpful.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

Shalesh

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is nothing like the photos. No water in the showers so we had to complain frequently. Floor was back with dust when we arrived and taps were falling apart. Would not stay here again. The staff are nice and admit this place is falling apart.
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alan
Amazing.Staff were so helpful.Nothing was a problem for staff.Every time we asked for anything it was done.Will definitely be back
Menginap 3 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Kathryn

Menginap 3 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Jonacani

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location
Menginap 4 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

nerida

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Convenient to the airport but sadly that’s all
The Grand Melanesian was a convenient location for an early flight from Nadi airport, but unfortunately that was the only positive. When we arrived the lady checkin couldn’t find our booking (even though I had the confirmation email). We also ordered a wakeup call at 4:15, but it was made to us at 4:45 (luckily I set my own alarm just in case). Our room booking said the room had a balcony (it didn’t). It was also a very noisy place to stay (our window was right next to the outside staircase) and you could hear all the noise from the corridors.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Jack

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not reliable!!
When we arrived at the hotel, they did not have a room for us. We paid and booked 4 days in advance. We had to go to another hotel. No phone call or emails were sent to apologize and warn us about their mistake. We are still waiting to get a refund of this night we haven't spent there.
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

kunhan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Daina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Toilet n shower had no venting mirrors get fog easily after shower
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
1 night stay was ok, however, were billeted on the 3rd floor with no lift. Having take and bring back luggage all the way. Thankful to the staff to have helped with luggage. Ok for a nights stay.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Everything was good. The hot water in the shower didn't work so I have to bath my kids with cold water....
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Things that we liked about this place; The staff are very helpful especially the Fijian staff. We liked the size of the room and bathroom. However bathroom floor was flooded before we even got to use it. Things that we didn’t like; cockroaches (small ones) on top of the fridge, the photo shows nice swimming pool but upon checking it ‘‘twas full of molds and algae, water appeared cloudy and noticed someone sprinkling (powdered chemicals) ? Bleach. Place has no elevator. Aircon took ages to work and not cold enough. But other than that I score this place 3/5 because of the staff 😊
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
13時のチェックインだったので13:22にチェックインの為ホテルに到着しましたが、私の部屋の掃除がまだ終わってないので10分程待ってほしいとおはなしがありました!13:40くらいにチェックインしたのですが、カウンターでの手続きはとてもスムーズで少々お部屋待ちしたのですが、スタッフの皆さんも笑顔でとても気持ちの良いホテルでした!
Menginap 1 malam pada Mei 2019