Hotel Blauer Karpfen
Hotel mata air panas dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah di Istana Schleissheim dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Blauer Karpfen
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga ialah RM399
RM427 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room
Double Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Single Room
Single Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hartanah serupa
Victor's Residenz-Hotel München
Victor's Residenz-Hotel München
Mesra haiwan kesayangan
Wi-fi percuma
Restoran
Sarapan tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, (413)
Harga ialah RM350
RM374 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Dachauer Straße 1, Oberschleissheim, BY, 85764
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Mata air panas boleh diakses dari 8:00 hingga 22:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Blauer Karpfen
Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen
Hotel Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Germany/Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Hotel
Hotel Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Hotel Oberschleissheim
Soalan lazim
Hotel Blauer Karpfen Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
10/10 Cemerlang
Klaus
Mengembara bersama keluarga
20 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Klaus
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Marie
21 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marie
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Emanuele
Mengembara bersama pasangan
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Emanuele
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Antoinette
Mengembara bersama pasangan
22 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Antoinette
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Hauke
Mengembara bersama pasangan
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hauke
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Sebastian
Mengembara bersama pasangan
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sebastian
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Courtney
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Courtney
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Hildegard
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hildegard
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Tina
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tina
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Thomas
Pengembara perniagaan
11 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Aldo
10 Jul 2024
Aldo
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Bernard
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernard
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Manfred
24 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Manfred
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Cornelia
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cornelia
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Jason, Meadville
Mengembara bersama keluarga
20 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jason
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Ulrike
7 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ulrike
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jörg
Mengembara bersama pasangan
5 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jörg
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Roberto
Pengembara perniagaan
25 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roberto
Menginap 2 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
Susanne
25 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Susanne
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Siegfried
11 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Siegfried
Menginap 3 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
John
Mengembara bersama keluarga
11 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very helpful
John
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Koray
6 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Koray
Menginap 5 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Luis
Mengembara bersama keluarga
6 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis
Menginap 3 malam pada Okt 2023