Bawa Regency

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Mumbai yang terletak di sekitar Dadar terdapat letak kenderaan valet percuma dan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Bawa Regency

Koridor
Superior Room | Peti besi dalam bilik, katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Kawasan tempat duduk lobi
Executive Room | Peti besi dalam bilik, katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Lobi

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
Harga ialah RM303
RM340 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jan - 4 Jan 2025

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 9 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 9 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 9 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Gokul Das Pasta Road, Behind Chitra Cinema Dadar East, Mumbai, Maharashtra, 400014

Tempat berdekatan

  • Hospital Memorial Tata - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Hospital KEM - 2 min memandu - 2.2 km
  • Kuil Shree Siddhivinayak Ganapati - 3 min memandu - 2.8 km
  • Kuil Siddhi Vinayak - 3 min memandu - 2.9 km
  • Taman Shivaji - 3 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Mumbai Dadar - 7 minit berjalan kaki
  • Naigaon Station - 14 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Great Punjab Restaurant and Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Chitra - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ranjit studio Idliwala - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Viking - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Kailash Lassi - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bawa Regency

Hotel berdekatan Marine Drive
Pertimbangkan penginapan di Bawa Regency dan manfaatkan teres atas bumbung, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan penuh (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Bawa Regency menawarkan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran: INR 500 hingga 1,000 untuk orang dewasa dan INR 250 hingga 500 untuk kanak-kanak
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 21-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu yang merupakan warganegara India mesti menunjukkan kad Aadhar, lesen pemandu, kad mengundi atau pasport yang sah. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah. Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 8 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 500 hingga 1000 untuk dewasa dan INR 250 hingga 500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay dan Paytm
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Bawa Regency
Bawa Regency Hotel
Bawa Regency Hotel Mumbai
Bawa Regency Mumbai
Bawa Regency Hotel Mumbai (Bombay)
Bawa Regency Hotel
Bawa Regency Mumbai
Bawa Regency Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Bawa Regency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Bawa Regency?

Setakat 24 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Bawa Regency pada 3 Jan 2025 bermula serendah RM 303.34, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Bawa Regency?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Bawa Regency?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Bawa Regency?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Bawa Regency memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Bawa Regency?

Terletak di Dadar, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Hospital Memorial Tata dan Hospital KEM. Kuil Shree Siddhivinayak Ganapati dan Taman Shivaji juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Mumbai Dadar sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Mumbai Dadar Western sejauh 9 minit berjalan kaki.

Bawa Regency Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 54 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 54 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 54 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 54 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 54 ulasan" "

7.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Kashmira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Staff is attentive and helpful
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Aditya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Value for money
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Swarup

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

PRABHAT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hospitality was excellent
Menginap 11 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

William

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Situated in a very busy traditional shopping area generally good. The breakfast was in the room and food not as good as the Bawa in Juhu. The area is very enjoyable and communication good.
Menginap 4 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Satyajit

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Stay here is convenient due to its central location, plenty of dining near by, transportation is easy.
Menginap 5 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

David, Toronto

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This property has been renovated since we last visited in 2016. They gave done a good job with the upgrades it is much nicer. A very convenient stay for travellers that are visiting in the area. Staff are very friendly. Good food available nearby.
Menginap 4 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Tanu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Food was horrible
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Rajnikant

Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

RAJNIKANT

Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Satyajit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location to my doctors office and central to travel to other cities.
Menginap 4 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Sumit Kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

Pankaj

Menginap 2 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
clean spacious rooms good beds though noise air conditioning, helpful staff. Definitely revisit.
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok Stay
Stay was good. I would suggest if you could also add breakfast with the package.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is a dump, no value for the money paid
Menginap 1 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

L.A

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was terrible. Internet/ wifi never worked in this place (all six days of my stay). Wifi worked for a limited time on the first day and then it was cut off. It was very very hard for me to organize anything. Wasted most of my time asking the staff to fix the internet issues but it never got sorted out. They said they fixed the internet/wifi issues but it never worked the way it should work in a normal place of stay. It was a terrible mistake to book for six days stay. I will never stay in this place again and wouldn't recommend anyone.
Menginap 6 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Gaurav

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Bawa descent stay
ROOMS are clean.staff membersc and service provided is awesome. Only concern is some rooms dont have proper size bathroom and orientation.so check on that THOUGH Staff members are supportive enough to change the room. Bargain for room price.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Business trip
Stay was good
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2017

4/10 Lemah

Abhay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Convenient Central Location
The Good Experience: - we were upgraded at no extra cost - the room was recently refurbished to great standards - prompt and helpful staff (room cleaning) - prompt and attentive staff (reception) - accommodated parking for a bike lent by a local friend The Not So Good Experience: - they do not respond to emails which is a bad for NRI guests who have to make ISD calls for enquiries - refurbished room included recently painted walls, strong smell of which lingered for first two nights - wifi connectivity was poor and password was changed on daily basis with us having to follow-up - not a day went by during our 5 night stay without the access key to the room getting invalidated - they were unable to serve any ice-cream on one of the nights it was ordered after dinner - certain members of concierge need to refrain from demanding tips or showing desperation for it, the deserving will be tipped generously and they were Unacceptable Experience: - I was intimated by my credit card company after reaching my resident country, that the hotel attempted to charge my credit card twice without my knowledge. Booking was through hotels.com and it was clear that full settlement with hotel was to be made in local currency. I have settled with the hotel in local currency. However, their attempt to charge my card had to be reported as fraud which has led to cancellation of my credit card and I have been inconvenienced with waiting for a new one to be issued.

6/10 Boleh diterima

Ganesh, pune

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Other than breakfast everything is ok

2/10 Teruk

Venkatesh, Chenai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
not great stay