Quality Inn

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Merrillville terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Quality Inn

Kolam renang
Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | Meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Kawasan tempat duduk lobi
Lobi
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
Harga ialah RM295
RM331 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Dis - 25 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Accessible Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1350 E 83rd Ave, Merrillville, IN, 46410

Tempat berdekatan

  • Westfield Southlake Mall - 9 min berjalan kaki
  • Albanese Candy Factory - 4 min memandu
  • Methodist Hospitals Diabetes - 5 min memandu
  • Taman Air Deep River - 7 min memandu
  • Kompleks Sukan Crown Point - 8 min memandu

Bergerak

  • Pusat Metro Gary - 13 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chicago O’Hare (ORD) - 72 minit memandu

Restoran

  • ‪Chick-fil-A - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Portillo's Merrillville - ‬3 min memandu
  • ‪Cooper's Hawk Winery & Restaurant- Merrillville - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Culver's - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Inn

Sorotan hartanah
Quality Inn menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, mesin layan diri dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Lif dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 58 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 13 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn Merrillville
Quality Merrillville
Quality Inn Hotel
Quality Inn Merrillville
Quality Inn Hotel Merrillville

Soalan lazim

Adakah Quality Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Inn?

Setakat 23 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Inn pada 24 Dis 2024 bermula serendah RM 295.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Quality Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Quality Inn?

Terletak di Merrillville, hotel ini sejauh 0.5 mi (0.7 km) from Westfield Southlake Mall dan 3 bt (5 km) dari Vibra Hospital of Northwestern Indiana dan Pinnacle Hospital Crown Point. Methodist Hospitals Diabetes dan Team Combat LIVE juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Quality Inn Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 180 daripada 649 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 185 daripada 649 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 100 daripada 649 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 78 daripada 649 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 106 daripada 649 ulasan" "

6.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Brandon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BETTER THAN ALL THE REST REASONABLE PRICE AND THE "BEST PART IS THEY DONT SCAM YOU LIKE THE REST" THEY DONT WANT A DEPOSIT THAT OTHERS TAKE FOREVER TO GET IT BACK" THIS HOTEL IS MY PREFERRED CHOICE AND STAFF IS ALWAYS FRIENDLY AND BREAKFEST INCLUDED CANT BEAT IT
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Yolanda

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel bed sheets were dirty… The windows locks didn’t work… The pool water was dirty . The top locks were missing on the door. Breakfast was supposed to be served it was picked over and the kitchen was not clean and the food ran out fast .. The aids that cleaned the rooms were older than my grandma 69 plus years ..:l would never never go again
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Erin

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Dirty
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Janai

Very nice Managment. Had to change rooms 3 times… very dirty no breakfast and cleanliness is horrible.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Vernon

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Tangiere

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

dwain

Sukakan: Kebersihan
Nice
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Vernon

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Vernon

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Peter

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in was easy... but they didnt ask me for my credit card for payment verification as well as incidentals.... Bedding and bathroom towels were dirty, used. Broken shower head carpets not vacuum cleaned... every surface of furniture had food or dirt... iFor $82.41. I spent the Sheets should've been fresh at least!!! Had it been a leisure stay and because I desperately needed to sleep i would have left immediately... all i did was nap for a few hours and with my Do Not Disturb on my door... was woken up at 8 am to housekeeping opening my door 2 TIMES UNANNOUNCED !! A partial refund is not a total loss but I don't think I will see it...
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Keith

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Vernon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the high way
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

CEO Shaquita L.

Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Vernon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Vernon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location no noise
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Vernon

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Menischia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

chittala

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They were roaches in the and air conditioner did not work in the room
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Amanda

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Would never stay there again. We had so many bugs in our room a hole in the wall and our carpet had blood all over it
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Makeisha

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Adam

Well, it was close to Chicago. The staff was very friendly and efficient up to including we have to go back through there to pick up a blanket that we left and they were had no problem doing so I like them.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed bug infested
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Anthony

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property need to be renovated or shut down
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Brent

Menginap 1 malam pada Sep 2024