Violet Al Azizia Hotel

Hotel mesra keluarga terletak di Mekah di kawasan sekitar Al Aziziyah yang terdapat 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Violet Al Azizia Hotel

Pemandangan dari hartanah
Kolam renang tertutup, kerusi lepak pantai
Perkhidmatan kopi
Perincian bahagian dalam
Family Room | Peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi

Ulasan

7.8 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Dobi
Harga ialah RM187
RM220 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Dis - 25 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang XL (Large Single)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
2 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
2 bilik mandi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 3 Katil Bujang (Single)

Design Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
3 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
3 bilik mandi
  • Boleh menampung 9
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 7 Katil Bujang (Single)

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
2 bilik mandi
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King) dan 4 Katil Bujang XL (Large Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Peti besi
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Bujang XL (Large Single)

Duplex

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
2 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Studio

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Haram Street, Makkah, Makkah, 24243

Tempat berdekatan

  • Masjid Faqih - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Masjid Besar Makkah - 7 min memandu - 4.1 km
  • Kaabah - 7 min memandu - 4.1 km
  • Pintu Raja Fahad - 7 min memandu - 6.8 km
  • Menara Abraj Al-Bait - 9 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Makkah Station - 19 minit memandu
  • Jeddah (JED-Lapangan Terbang Antarabangsa King Abdulaziz) - 78 minit memandu

Restoran

  • ‪Makkah al Aziziah - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪البيك - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪ستاربكس - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Barn's - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Kanaat Turkish Restourant - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Violet Al Azizia Hotel

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Masjid Besar Makkah
Anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, 2 kedai kopi/kafe dan bilik arked/permainan di Violet Al Azizia Hotel. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada perpustakaan dan kemudahan dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan perkhidmatan perkahwinan
  • Stesen komputer, kedai hadiah dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Kesemua 1060 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan bidet
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj), atas dasar terhad dan telefon

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: SAR 30 hingga 35 untuk orang dewasa dan SAR 20 hingga 35 untuk kanak-kanak
  • 2 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak
  • Kolam kanak-kanak
  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Permainan kanak-kanak

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (sekali sepenginapan)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa

  • 1 bilik rawatan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 120 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 76 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:30; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 3 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira SAR 30 hingga 35 untuk dewasa dan SAR 20 hingga 35 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 10000998

Perkara yang kami harus menyebut

Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 17:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Violet Hotel
Violet Al Azizia Hotel Hotel
Violet Al Azizia Hotel Makkah
Violet Al Azizia Hotel Hotel Makkah

Soalan lazim

Adakah Violet Al Azizia Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 10:00–17:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Violet Al Azizia Hotel?

Setakat 23 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Violet Al Azizia Hotel pada 24 Dis 2024 bermula serendah RM 186.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Violet Al Azizia Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Violet Al Azizia Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Violet Al Azizia Hotel?

Masa mula daftar masuk: 16:30; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Violet Al Azizia Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:30. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Violet Al Azizia Hotel?

Hotel mesra keluarga di Mekah ini terletak di kawasan perniagaan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Sheikh Abdul Aziz Ibn Baz Mosque dan Masjid Faqih. Masjid Besar Makkah dan Kaabah juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Violet Al Azizia Hotel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 35 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 35 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 35 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 35 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 35 ulasan" "

8.2/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Miss

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel stay clean and very helpful.amazing breakfast
Menginap 4 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Noura

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They change the booking, downgrades without changing the price. They did not clean the room at all, for the entire stay. They did not activate the safety box despite our multiple requests.
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Ahmed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Muhammad Owais

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Wazir A

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
I am very happy with there services. Had issue with room it was very small I spoke with General Manager helped my the refund me for 3 nights . All three Mohammed, Ali, forgot the other name managers was very professional .
Menginap 6 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Yawar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Mohammed Ismail

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great Makkah experience, but average stay
Our stay at Makkah was a great one, but only because of the spiritual experience that Makkah as a city provides. Our stay at Violet Hotel was average despite me paying very high.rates due to the season. While there were few options only due to the peak season, the service was at best average and poor in most cases. For example, there was no room service provided through our 3 day stay, despite a couple of reminders The number of towels were not enough and toileteries were not refilled throughout our 3 day stay. They were dropped off after a few reminders. The phone to the reception never worked and all requests were made in person at the reception. Communicatiion is a challenge as very few staff understand English. We realised after 2 days that there was a shuttle service to Kaabah and we could not figure out the timings as the security could not understand my question!!
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Nadia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Mamed

Menginap 5 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Ahmad

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Such a good hotel for the price. A little far from Haram compared to the other hotels of course but it was worth it. It did have shuttles to Haram, however, it did drop us a little far from Haram and heading to the clock tower area or King Abdul Aziz gate took some time so be ready to walk. Hard time finding the bus in Haram as well to head back, sometimes you can take the other hotels bus, Midan Hotel bus, it is next to Violet.
Menginap 4 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Gulshat, Albany

Menginap 2 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Hakim

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une usine . Personnel non compétent
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Rabee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks for everything
Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Heera

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

hina

Menginap 4 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Junaid

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect Family Stay
The rooms were comfortable, and the staff was welcoming, making our stay memorable and enjoyable. My daughter enjoyed the pool and we really liked the breakfast buffet.
Menginap 7 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Binta

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Reception speaks no basic word of English and doesn’t seem to care. Customerservices is non existent to put is simple. At arrival i got ignored for 15 mns while my taxi was waiting outside still with my luggage. Luckily the driver didn't charge me extra for the wait. The shuttle didn't always run on time. And the bus is old and dirty. Wigh very rude drivers shouting. The legs of our beds were unbalanced so moving in the bed makes very loud noise. The images of the TV are the worse i have seen in 30 years. So i will bropably stop here and say i will never use this hotel again.
Menginap 4 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Khirreddine

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
C’est un séjour fantastique sauf l’agent qui accueille dans le restaurant n’ai pas professionnel et parlé méchamment
Menginap 7 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Syeda Roop Fatima

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Bushra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ich möchte nie wieder dort hin. Am beste mein Geld wieder zurück haben. Kein gutes Frühstück, kein Service,1 Tah kein Klo Papier, keine Handtücher, kein Kaffee . Nur show. Nie wieder.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Abdulsalam

Menginap 6 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Syed

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Responsive staff, great buffet selection, well designed hotel.
Menginap 7 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Fadil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bij aankomst zoals verwacht was niemand aanwezig moest alles zelf zoeken , inchecken en uitchecken ging wel vlot. De lift was te traag. De bussen waren niet zo proper en moest te ver uitstappen naar het Masjid Al Haram! Het ontbijt was wel top!
Menginap 7 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Adeeb

Menginap 6 malam pada Dis 2023