Golden Tulip Bahrain

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Golden Tulip Bahrain

Perkahwinan tertutup
Junior Suite, 1 Katil Raja (King) | Bar mini, peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika
Kolam renang terbuka
Bahagian luar
Bar sukan

Ulasan

7.4 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Bar
    Bar
  • Kolam
    Kolam
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Gim
    Gim
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
Harga ialah RM361
RM537 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 64 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Building 5, Road No. 339, Block 317, Diplomatic Area, Manama, 1090

Tempat berdekatan

  • Pusat Dagangan Dunia Bahrain - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • The Avenues Bahrain - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Manama Souq - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Bab Al Bahrain - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Muzium Nasional Bahrain - 4 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Manama (BAH-Lapangan Terbang Antarabangsa Bahrain) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪P. F. Chang’s - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Flat White Café - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Café Ségo - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪ماكي - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Caribou Coffee - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Bahrain

Mewah bagi hotel
Di Golden Tulip Bahrain, anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan beli-belah di tapak. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap dan nikmatilah urut atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Jepun. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan basikal di tapak hartanah
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), kedai hadiah dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 250 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi, Bahasa Itali

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: BHD 8.50 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Al Wasmeyyah
  • C Club
  • Kei

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak BHD10.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BHD 8.5 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: BHD 4 setiap bilik (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: BHD 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Bahrain Golden Tulip
Golden Tulip Bahrain
Golden Tulip Hotel Bahrain
Golden Tulip Bahrain Hotel Manama
Golden Tulip Bahrain Manama
Golden Tulip Manama
Manama Golden Tulip
Golden Tulip Bahrain Hotel
Golden Tulip Hotel Bahrain
Golden Tulip Manama
Manama Golden Tulip
Golden Tulip Bahrain Manama
Golden Tulip Bahrain Hotel
Golden Tulip Bahrain Manama
Golden Tulip Bahrain Hotel Manama

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Bahrain mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Bahrain?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Bahrain pada 23 Nov 2024 bermula serendah RM 361.39, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Golden Tulip Bahrain mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Bahrain?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Bahrain?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Bahrain?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Golden Tulip Bahrain memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak BHD4 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Tulip Bahrain?

Terletak di Manama, hotel mewah ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Dagangan Dunia Bahrain, Pusat Membeli-belah Moda dan The Avenues Bahrain. Muzium Menyelam untuk Mutiara dan Pusat Seni Kontemporari La Fontaine juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Golden Tulip Bahrain Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 61 daripada 232 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 232 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 46 daripada 232 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 24 daripada 232 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 232 ulasan" "

7.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Domenick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Staff was very professional and friendly. The morning breakfast was delicious. The pool and health club was great.
Menginap 6 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Giuseppina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Gladston

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good
It was very nice. Good staffs
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Joshua

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I always love this property because it always gives the homely feel and would strongly recommend others stay.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Nasser

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Giuseppe Filippo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ottima posizione centrale, ottima colazione, ottimo personale indiano alla reception; assenza di riscaldamento nella camera- molto fredda a Febbraio( il difetto maggiore) - palestra un pò scarsa senza attrezzi o macchine pesi . non proprio da 5 stelle ma comunque un buon hotel un pò datato.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Andrew, Isleworth

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very dated hotel ,staff not interested and rude ,air conditioning very noisy
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

RYAN

Menginap 11 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Charles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabulous hotel, great customer service
The room was fabulous, spacious, very clean, mini-fridge, and self serve coffee station. Was on the 28th floor with a fabulous view of the city. The breakfast buffet was amazing.
Menginap 2 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As usual the Golden Tulip buffet breakfast was excellent and included in the room price too! The property is on a bus route from the aitrport. Big mall across the street. Clean room, friendly staff. Great value!
Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Seigo

Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Zubair

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Great place
Menginap 2 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

turki

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Mubark

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Old furniture Noise a/c
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Mursheda, Horsham

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel knows hospitality, the service was excellent, they allowed early check in and late check out. Generous with amneties and cleaning done to an excellent standard I was really impressed by the hotels standards. Friendly staff around the hotel and lots of services on offer i.e spa, gym, pool, onsite restaurant, prayer room etc.
Menginap 2 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

Abdulaziz

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Avoid this hotel if you are coming to enjoy your time and spent a nice vacation. I would highly recommend that you avoid this hotel, its the worst hotel i have ever checked in at, the A/C is so noisy in the room and I have asked the receptionist to switch my room and he actually did come to my room and said the whole rooms in this hotel comes this way, the furniture is very old, I wouldn't give this hotel 3 stars and I would highly recommend you to stay at a different hotel, the certain is teared and the carpet is very awful, moreover there is bugs in the room, and the toilet is very old and have water leakages everywhere and its not a 5 stars hotel cleanliness
Menginap 2 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Xie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Abdullah

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
safe and quite and strategic location
Menginap 1 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

Alexander

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Would not book again
We were not satisfied with this hotel. We booked this hotel because of the pool. When we arrive we get the information that the pool has been closed for two weeks because of problems with some pipes. I asked why we haven’t gotten any information about this and they seemed surprise that I expected to get suck information!?! If we would have known this we would have cancelled our booking since the pool was the main reason we booked. They also had no information on their website they the pool was closed and they still don’t have such information. They showed no understanding. The room was not properly cleaned either and the brekafast was not great. I would not stay here again.
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Mohammed

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I’ve been in a nice affordable 5-star hotel, friendly staff, and very clean and spacious room.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Khaled

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The price was good but hotel furniture & facilities was very old Swimming pool was not good even as a view Location was perfect
Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Abdulaziz

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Abdullah

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ideal location and friendly satff
Menginap 1 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

takaaki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
設備
日本食レストラン(慶)が有り、それなりの和食が中東で食べれます。
Menginap 1 malam pada Mei 2022