Hotel Lotus

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Kuil Meenakshi Amman

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Hotel Lotus

Depan hartanah - siang/malam
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, kalis bunyi
Ruang Istirahat Lobi
Bahagian dalam
Letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran) (INR 200 sehari)

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
    Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Dobi
    Dobi
  • Pengemasan
    Pengemasan
Harga ialah RM147
RM165 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Business Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Quadruple Room, 1 Bedroom, Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Triple Room, 1 Bedroom, Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Basic Shared Dormitory

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
2 bilik mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 12
  • 12 Katil Bujang (Single)

Basic Shared Dormitory

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
4 bilik mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 214 meter persegi
  • Boleh menampung 30
  • 20 Katil Bujang (Single), 2 Katil Ratu (Queen) dan 3 Katil Dua Tingkat Bujang

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King), Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King), Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Nathan Square 96, West Perumal Maistry Street, Madurai, Tamil Nadu, 625001

Tempat berdekatan

  • Kuil Meenakshi Amman - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • ISKCON Madurai, Sri Sri Radha Mathurapati Temple - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Istana Thirumalai Nayak - 4 min memandu - 2.3 km
  • St. Mary's Cathedral Church - 4 min memandu - 2.6 km
  • Goripalayam Mosque - 4 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Madurai Junction - 6 minit berjalan kaki
  • Madurai (IXM) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Sri Sabareesh - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Gowri Gangga - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Konar Kadai - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Temple City - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Sabarish - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Lotus

Hotel berdekatan Kuil Meenakshi Amman
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Lotus. Nikmatilah hidangan di tapak restoran masakan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Mesin layan diri, lif dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 52 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Urdu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma; Internet berwayar (INR 300 sejam)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung di tapak hartanah (INR 200 sehari)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 5 tempat setiap unit)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 200 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1996
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran untuk Internet berwayar di tempat awam: INR 300.00 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: INR 200 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Transaksi tanpa tunai tersedia

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Lotus Madurai
Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel
Hotel Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel Madurai

Soalan lazim

Adakah Hotel Lotus mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Lotus?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Lotus pada 23 Nov 2024 bermula serendah RM 147.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Lotus?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak INR200 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Lotus?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Lotus?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Lotus memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR700.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Lotus?

Terletak di Madurai, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Kazimar Big Mosque and Maqbara dan Kuil Meenakshi Amman. ISKCON Madurai, Sri Sri Radha Mathurapati Temple dan Istana Thirumalai Nayak juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Madurai Junction sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Lotus Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 20 ulasan" "

6.4/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Parakkat

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall I will never stay and discourage friends
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Senthilkumar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very poor
There’s no enough parking space and pushing us to park in pay parking area paying by us! Room, bed… not good at all and not recommendable at all!!!!
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Narasimharao

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Full of cockroaches. Nothing worked in the room. Half of lights did not work. Shower did not work. Soiled sheets and towels. Charged $60 for this crap. I still can not understand how Hotels.com allowed hotels like this to show up on their website. Now I started doubting Hotels.com
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Senthilkumar

Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

R

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fulfilled our needs... eventually
The hotel was OK and fulfilled our needs, eventually. The front desk staff were very slow and disorganized. We had to ask them for things 2 or 3 times before they responded to us. And our Landry was lost for several hours before they returned it to us.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

MUNIARAJ

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pleasent Stay Hotel
Amazing Staying
Menginap 3 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Chakrapani

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

SHALINI

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very slow check in. We had to wait in the lobby for over 30mins.
Menginap 2 malam pada Jul 2023

4/10 Lemah

LALIT

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
IT WAS NOT GOOD TO STAY. ROOMS ARE VERY NARROW IN SIZE. AND WE PAID FOR 3 PERSON FOR BOOKING ,BUT GIVEN OUR FULL EFFORTS TO UNDERSTND THE HOTEL STAFF.
Menginap 1 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

anupama

Menginap 1 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

keshav krishna

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad expereince!!!
Location was hopeless... small roads and highly congested... no food facility in house...parking to be done far away.Charges exorbitant for the facility
Menginap 1 malam pada Mei 2022

4/10 Lemah

Jayanthini

Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place to stay
Enjoyed staying at the Lotus hotel! Decent hotel at a decent price. Good location for walking around in the area near the Meenakshi Amman Temple. Area was not to noisy. Comfortable beds and room was nice and clean. AC and ceiling fan both worked. For some guests it could be helpful to know that there was no toilet paper or towels in the room, so bring your own. We did not request such because we already had our own so can't tell whether the staff will provide it or not, but they were welcoming and helpful. Can recommend staying at this hotel.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Enlund

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Great location
Nice Hotel on walking distance from the main temple. Good Indian breakfast was provided in the nearby restaurant.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pragya, BANGALORE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very bad hotel!
Fan operates through a remote which the hotel staff will not give you. Every time you want to increase or decrease the speed of fan, you have to call them. The hotel doesn't have a restaurant and gives a coupon for breakfast in a nearby restaurant. The restaurant was dingy and unhygienic. Hotel staff said that you can order food from room and they will get the food, however there was no menu card to order from. There is hardly any space in room, to my shock the sink was outside the toilet, not sure what made them think that people using toilet would not wash hands. They gave one soap for a room which was booked for three pax. I had to ask for toilet roll as it was not provided. Room was complete opposite of what was shown in pictures. The entrance of hotel is from narrow lane, our car couldn't wait for a minute as it lead to a heavy jam.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
average
best location. near tourist points. room is average.

6/10 Boleh diterima

Leo

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
A good location - walking distance - good restaurants nearby
Menginap 3 malam pada Jan 2018

4/10 Lemah

Liz

Not recommended
Not recommended. Small room with very small bath that don't allow a shower. The staff was cleaning the coridor at midnight making alot of noize. Asking them to stop and calling the reception didn't help. The walls are too thin and they finished iur area at 1am!!! The rode to the hotel is not paved so the rain maked it muddy.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

SENTHIL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NICE STAY@LTUS
its really very good..But they should provide breakfast for kids coming along with parent.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Gobinathan, Singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel but needs further improvement.
No breakfast within the hotel. Coupons issued to take breakfast @ a hotel nearby, n hence inconvenience caused.
Menginap 2 malam pada Dis 2017