Hotel Bezerra
Hotel di Limoeiro Do Norte terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Bezerra
Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Executive Single Room
Executive Single Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Ruang komputer riba
Lihat semua foto untuk Executive Double Room
Executive Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Ruang komputer riba
Hartanah serupa
Murano Center Hotel
Murano Center Hotel
Termasuk sarapan
Mesra haiwan kesayangan
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
7.6 daripada 10, Baik, (21)
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Rua Manfredo de Oliveira 756, Limoeiro Do Norte, CE, 62930-000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit kerosakan sebanyak BRL 73.00 perlu dibayar sebelum daftar masuk.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Bezerra Hotel
Hotel Bezerra Limoeiro do Norte
Hotel Bezerra Hotel Limoeiro do Norte
Soalan lazim
Hotel Bezerra Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
8.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
E
22 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
E
Menginap 1 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
Paulo Eduardo
Pengembara perniagaan
6 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Atende às necessidades básicas de um bom descanso
Paulo Eduardo
Menginap 1 malam pada Mei 2023
4/10 Lemah
Danielle
24 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Não apresenta bom custo-benefício.
Danielle
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Mônica
2 Okt 2022
Mônica
Menginap 1 malam pada Okt 2022
4/10 Lemah
Luis
Pengembara perniagaan
26 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
festa e som auto a noite, não da para descansar...
Luis
Menginap 1 malam pada Sep 2022
6/10 Boleh diterima
Von Brawn Céris
2 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
excesso de barulho da música ao vivo
Von Brawn Céris
Menginap 2 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Thiago
22 Feb 2022
Thiago
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Alice
21 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alice
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Fabio
6 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Foi bom me hospedarei em breve novamente
Fabio
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Francisco R
3 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Francisco R
Menginap 1 malam pada Jul 2021
4/10 Lemah
AUGUSTO
Pengembara perniagaan
23 Jun 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Muito básico e sem água quente
AUGUSTO
Menginap 4 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Galba
Pengembara perniagaan
29 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Galba
Menginap 2 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Rissia
Pengembara perniagaan
20 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
Rissia
Menginap 1 malam pada Apr 2021