40 A/2 Mehmood Ali Kasoori Rd, Gulberg lll, Lahore, 54000
Tempat berdekatan
Jalan M.M. Allam - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
Pasar Liberty - 14 min berjalan kaki - 1.3 km
Stadium Gaddafi - 4 min memandu - 3.4 km
Packages Mall - 7 min memandu - 5.8 km
Fortress Stadium - 7 min memandu - 7.1 km
Bergerak
Attari Station - 30 minit memandu
Lahore (LHE-Lapangan Terbang Antarabangsa Allam Iqbal) - 28 minit memandu
Restoran
China Town - 3 min berjalan kaki
Domino's Pizza - 6 min berjalan kaki
McDonald's - 10 min berjalan kaki
Howdy Rooftop - 10 min berjalan kaki
Cafe Costa - 4 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Hotel One Gulberg Lahore
Hotel berwajah baharu yang diubah suai pada tahun 2022 dan terletak di Gulberg
Manfaatkan sarapan bufet percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran di Hotel One Gulberg Lahore. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
Percuma letak kenderaan sendiri
Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan ATM/perbankan dan tempat simpanan bagasi
1 bilik mesyuarat, gril barbeku dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, di samping manfaat seperti peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
Langsir/tirai gelap terus, selipar dan bilik kalis bunyi
40-inci TV LED dengan saluran satelit
Tempat duduk berasingan, cerek elektrik dan sistem pemanasan
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Urdu
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Noodle House
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Pertukaran tuala atas permintaan
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
1 bilik mesyuarat
Kawasan luar
Gril barbeku
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Lain-lain
Dewan bankuet
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Pengering rambut (atas permintaan)
Sabun
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV LED 40-inci dengan saluran satelit
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Sistem pemanasan
Tempat duduk berasingan
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Gulberg Hotel
Hotel One Gulberg
Hotel One Gulberg Lahore
One Gulberg
One Gulberg Lahore
Hotel 1 Mm Alam Road
Hotel One Gulberg
Hotel One Gulberg Lahore Hotel
Hotel One Gulberg Lahore Lahore
Hotel One Gulberg Lahore Hotel Lahore
Soalan lazim
Adakah Hotel One Gulberg Lahore mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel One Gulberg Lahore?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel One Gulberg Lahore?
Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Hotel One Gulberg Lahore?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hotel One Gulberg Lahore?
Terletak di Gulberg, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Jalan M.M. Allam dan Pasar Liberty. Stadium Gaddafi dan Joyland juga dalam jarak 3 bt (5 km).
Hotel One Gulberg Lahore Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 30 ulasan" "
10 - Cemerlang
10
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 30 ulasan" "
8 - Baik
5
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 30 ulasan" "
6 - Boleh diterima
8
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 30 ulasan" "
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 30 ulasan" "
2 - Teruk
5
6.8/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Kemudahan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
sohail
Mengembara bersama kumpulan
10 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sohail
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
Asad
30 Jun 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rude hotel staff, ac’s dont work. The power goes out for more then 10 minutes at a time, multiple times, luggage boy questioning wether my wife and i had a booking, what our room number was, and other unnecessary questions that did not concern anyone. Horrible hotel for the price, i would pay more to stay somewhere else then ever stay here again. Knowing this is Pakistan and no one will take any action but still…
Asad
Menginap 2 malam pada Jun 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
13 Nov 2023
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not again
The towles where terrible
Room bed sheets not clean .
Checked out after 4 days
Power outage every night
People walking in hall all hours of the night
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Faisal
Pengembara perniagaan
23 Mac 2022
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lahore
I loved my stay at this place. Staff was extremely helpful with bookings. Pick service from airport. Will book again and again.
Faisal
Menginap 5 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
20 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Although I booked the room for 2 people, we had only towles for one guest. Had to request a second set. The bathroom wasn't in a good condition. Breakfast was under average quality. Parking space was not sufficient.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Amna
Pengembara perniagaan
16 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amna
Menginap 3 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
AHAD
Pengembara perniagaan
10 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
AHAD
Menginap 1 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
Waqas
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Waqas
Menginap 2 malam pada Nov 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
17 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
sohail
9 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Excellent
sohail
Menginap 2 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
Muhammad
7 Feb 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Muhammad
Menginap 2 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jan 2019
6/10 Boleh diterima
Muhammad
4 Nov 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Muhammad
Menginap 1 malam pada Nov 2018
6/10 Boleh diterima
Muhammad
3 Nov 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Muhammad
Menginap 1 malam pada Okt 2018
2/10 Teruk
Shalom
4 Okt 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Below the average this hotel staff is not friendly
Staff was not friendly whatever show's on the picture it's not like that also there is no buffet breakfast very minimum breakfast 2 toast and oily omlet very disappointed no recommend to anyone
Shalom
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
sohail
4 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
sohail
6/10 Boleh diterima
Muhammad
7 Apr 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ok
Muhammad
6/10 Boleh diterima
Ejaz
29 Mac 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
It was ok. Service was good but loud and noisy
Ejaz
10/10 Cemerlang
A, Canada
1 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Amazing hotel
Check in was great
Room was great
A
Menginap 1 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
19 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Reasonably good hotel because of its location
It was somewhat satisfactory experience as hotel location was close to my place of assignment. Hiwever, price comparative to hotel facilities was higher. Food quality was not upto the mark. Staff is courteous and friendly.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2017
4/10 Lemah
Kishoo, UK
18 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poor quality hotel with fire safety issues
Situated on the corner or a busy / noisy junction , tired is a polite way of describing the hotel. Staff are friendly and helpful but cannot make up for the material problems encountered. There are 20cm gaps at the edge of the rooms leading to the floor above and below. This means conversations are clearly heard , but also cigarette smoke from rooms below bellows into your room. If there was a fire in this hotel it would be lethal. Overall condition not the rooms was ok BUT net curtains were filthy as was the window glass. There was also a lack of any hot water between 7 and 8.30 am ! Please stay elsewhere !
Kishoo
Menginap 5 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Ahmad
15 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Decent hotel just off mm alam rood, value for money
Ahmad
Menginap 1 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Muhammad
14 Jun 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall bad experience, since the rooms are very dirty and have old furniture and noisy AC
Muhammad
Menginap 1 malam pada Jun 2017
4/10 Lemah
Shaharum, Kajang
13 Okt 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Below expectations
I would not come back and not recommended this hotel to other. The staffs were lack of hospitality and professionalism. Room was okay with comfy bed, over head shower and coffee supplies. Power outage was common. WiFi was up and down. One things which unacceptable was the cleanliness at the Cafe. The cutleries, cups, glasses and plates were dirty. Limited choices for breakfast and you could expected similar 7-8 dishes every morning. Breakfast starts at 730am which a bit odd and expect delay every morning. Location is good sorrounded by mall and handful of eateries. But you will not like the bustling traffic during the day.