Hotel One Gulberg Lahore

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Lahore yang terletak di sekitar Gulberg terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Hotel One Gulberg Lahore

Bahagian luar
Executive Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Lobi
Pelan lantai
Termasuk sarapan bufet setiap hari

Ulasan

7.0 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
    Termasuk sarapan
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Dobi
    Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Suite, 1 Katil Raja (King), Private Bathroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 46 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Private Bathroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 46 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Private Bathroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
40 A/2 Mehmood Ali Kasoori Rd, Gulberg lll, Lahore, 54000

Tempat berdekatan

  • Jalan M.M. Allam - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pasar Liberty - 14 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Stadium Gaddafi - 4 min memandu - 3.4 km
  • Packages Mall - 7 min memandu - 5.8 km
  • Fortress Stadium - 7 min memandu - 7.1 km

Bergerak

  • Attari Station - 30 minit memandu
  • Lahore (LHE-Lapangan Terbang Antarabangsa Allam Iqbal) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪China Town - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Howdy Rooftop - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Costa - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel One Gulberg Lahore

Hotel berwajah baharu yang diubah suai pada tahun 2022 dan terletak di Gulberg
Manfaatkan sarapan bufet percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran di Hotel One Gulberg Lahore. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan ATM/perbankan dan tempat simpanan bagasi
  • 1 bilik mesyuarat, gril barbeku dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, di samping manfaat seperti peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Langsir/tirai gelap terus, selipar dan bilik kalis bunyi
  • 40-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Tempat duduk berasingan, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Urdu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Noodle House

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Gulberg Hotel
Hotel One Gulberg
Hotel One Gulberg Lahore
One Gulberg
One Gulberg Lahore
Hotel 1 Mm Alam Road
Hotel One Gulberg
Hotel One Gulberg Lahore Hotel
Hotel One Gulberg Lahore Lahore
Hotel One Gulberg Lahore Hotel Lahore

Soalan lazim

Adakah Hotel One Gulberg Lahore mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel One Gulberg Lahore?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel One Gulberg Lahore?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel One Gulberg Lahore?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel One Gulberg Lahore?

Terletak di Gulberg, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Jalan M.M. Allam dan Pasar Liberty. Stadium Gaddafi dan Joyland juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel One Gulberg Lahore Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 30 ulasan" "

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

sohail

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Asad

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rude hotel staff, ac’s dont work. The power goes out for more then 10 minutes at a time, multiple times, luggage boy questioning wether my wife and i had a booking, what our room number was, and other unnecessary questions that did not concern anyone. Horrible hotel for the price, i would pay more to stay somewhere else then ever stay here again. Knowing this is Pakistan and no one will take any action but still…
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not again
The towles where terrible Room bed sheets not clean . Checked out after 4 days Power outage every night People walking in hall all hours of the night
Menginap 7 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Faisal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lahore
I loved my stay at this place. Staff was extremely helpful with bookings. Pick service from airport. Will book again and again.
Menginap 5 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Although I booked the room for 2 people, we had only towles for one guest. Had to request a second set. The bathroom wasn't in a good condition. Breakfast was under average quality. Parking space was not sufficient.
Menginap 2 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Amna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

AHAD

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2020

10/10 Cemerlang

Waqas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

sohail

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Excellent
Menginap 2 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Shalom

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Below the average this hotel staff is not friendly
Staff was not friendly whatever show's on the picture it's not like that also there is no buffet breakfast very minimum breakfast 2 toast and oily omlet very disappointed no recommend to anyone
Menginap 2 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

sohail

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ok

6/10 Boleh diterima

Ejaz

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
It was ok. Service was good but loud and noisy

10/10 Cemerlang

A, Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Amazing hotel Check in was great Room was great
Menginap 1 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Reasonably good hotel because of its location
It was somewhat satisfactory experience as hotel location was close to my place of assignment. Hiwever, price comparative to hotel facilities was higher. Food quality was not upto the mark. Staff is courteous and friendly.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

Kishoo, UK

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poor quality hotel with fire safety issues
Situated on the corner or a busy / noisy junction , tired is a polite way of describing the hotel. Staff are friendly and helpful but cannot make up for the material problems encountered. There are 20cm gaps at the edge of the rooms leading to the floor above and below. This means conversations are clearly heard , but also cigarette smoke from rooms below bellows into your room. If there was a fire in this hotel it would be lethal. Overall condition not the rooms was ok BUT net curtains were filthy as was the window glass. There was also a lack of any hot water between 7 and 8.30 am ! Please stay elsewhere !
Menginap 5 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Ahmad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Decent hotel just off mm alam rood, value for money
Menginap 1 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall bad experience, since the rooms are very dirty and have old furniture and noisy AC
Menginap 1 malam pada Jun 2017

4/10 Lemah

Shaharum, Kajang

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Below expectations
I would not come back and not recommended this hotel to other. The staffs were lack of hospitality and professionalism. Room was okay with comfy bed, over head shower and coffee supplies. Power outage was common. WiFi was up and down. One things which unacceptable was the cleanliness at the Cafe. The cutleries, cups, glasses and plates were dirty. Limited choices for breakfast and you could expected similar 7-8 dishes every morning. Breakfast starts at 730am which a bit odd and expect delay every morning. Location is good sorrounded by mall and handful of eateries. But you will not like the bustling traffic during the day.