Miyako Hotel Kyoto Hachijo

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Kawaramachi Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Miyako Hotel Kyoto Hachijo

Lobi
Bahagian luar
Bahagian luar
Ruang kerja komputer riba, Wi-fi percuma, cadar katil
Koridor

Ulasan

9.0 daripada 10

Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
    Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Dobi
    Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga ialah RM331
RM415 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Dis - 23 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 35 daripada 35 bilik

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Double Room, Non Smoking (Standard Fl, Main)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room, Non Smoking (Standard Fl Regular, Main)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Twin Room, Non Smoking (Standard Fl Large, Main)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Twin Room, Non Smoking (Standard Fl Compact, Main)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Twin Room, Non Smoking, Annex Building (South Wing)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Sistem pemanasan
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 59 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 4 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Annex Building (South Wing)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Sistem pemanasan
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premium Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Floor Large Twin

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Floor Superior Twin TrainView(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Floor Moderate Double(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

South Wing Twin (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Floor Superior Twin TrainView with 2 Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Floor Compact Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Floor Delux Twin(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Floor Superior Twin(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

South Wing Twin with Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Premium Floor Superior Twin with Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premium Floor Twin(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

South Wing Twin With Extra Bed

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Bujang dan 2 Katil Kelamin (Double)

South Wing Double

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Floor Double

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Floor Double(Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Floor Twin with Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premium Floor Superior Twin TrainView with 1 Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premium Floor Delux Twin with Extra Bed (Renovated in 2023)

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

South Wing Twin

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Bujang dan 2 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Floor Regular Single

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Floor Regular Twin

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Floor Triple

  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
17 Nishi Kujoin-machi, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8412

Tempat berdekatan

  • Kyoto Station Building - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Kawaramachi Street - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Menara Kyoto - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pasar Nishiki - 4 min memandu - 3.4 km
  • Kuil Kiyomizu - 5 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Stesen Kyoto - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Kujo - 10 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 85 minit memandu

Restoran

  • ‪Man・in・The・Moon - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪吉野家 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪コメダ珈琲 イオンモールKYOTO店 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪無印良品 イオンモールKYOTO - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪おそば処葵 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Miyako Hotel Kyoto Hachijo

Hotel berdekatan Kawaramachi Street
Jarak berjalan pendek dari Menara Kyoto, Miyako Hotel Kyoto Hachijo menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak, Restaurant LE PLAISIR, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, porter/tukang angkut dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan jarak ke pengangkutan awam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 988 bilik menampilkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Peti sejuk dan telefon

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 2,000 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 3,000 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bar Lagoon
  • Chinese Restaurant SHISEN
  • Dining Café & Bar RONDE
  • Japanese Restaurant UOMAN
  • Restaurant LE PLAISIR

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • 2 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 3000 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 2000 semalam (keistimewaan masuk/keluar)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Katil bayi hanya disediakan untuk bayi berumur 6 bulan atau lebih muda.

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

New Miyako Hotel
Miyako Kyoto Hachijo Kyoto
Miyako Hotel Kyoto Hachijo Hotel
Miyako Hotel Kyoto Hachijo Kyoto
Miyako Hotel Kyoto Hachijo Hotel Kyoto
Miyako Hotel Kyoto Hachijo (Former New Miyako Hotel)

Soalan lazim

Adakah Miyako Hotel Kyoto Hachijo mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Miyako Hotel Kyoto Hachijo?

Setakat 22 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Miyako Hotel Kyoto Hachijo pada 22 Dis 2024 bermula serendah RM 331.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Miyako Hotel Kyoto Hachijo?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY2000 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Miyako Hotel Kyoto Hachijo?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00.

Apakah masa daftar keluar di Miyako Hotel Kyoto Hachijo?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Miyako Hotel Kyoto Hachijo?

Terletak di Wad Minami, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Taman Umekoji dan Kawaramachi Street. Menara Kyoto dan Pasar Nishiki juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Kyoto hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Kujo sejauh 10 minit berjalan kaki.

Miyako Hotel Kyoto Hachijo Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 588 daripada 1006 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 312 daripada 1006 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 75 daripada 1006 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 1006 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 1006 ulasan" "

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Whai Earn

Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Sowwan

Menginap 5 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Vincent

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ENTIRE hotel staff were courteous and very helpful.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Darren

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I wish there was a floor to do laundry.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Junko

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
京都駅に近いので利便性は良いのですが、他の方も書いていましたがアメニティ(クレンジングなど)が少ない、部屋にはお茶のみ(珈琲が欲しかった)、ウォーターサーバーが遠い、エレベーターが1基しかない、少し期待はずれでした。
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Dan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

HIROMI

Pengembara perniagaan
客多過ぎ。処理能力超えている。フロントは混乱の極み。客の気持ちになって考えるべきだ。
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Linda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

HIROMI

Pengembara perniagaan
客が多過ぎ。スタッフ処理量の限界を超えている。経営者は、この事実を直視すべき。異常な世界を作り出している。客もスタッフも混雑による混乱の極みだ。二度と止まらない。
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Linda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Yue Kong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very easy to find after getting off the shinkansen at Kyoto station. Checking in and out was done via a machine kiosk (for some reason it couldn't read any of my credit cards, but I could pay by cash)
Menginap 7 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Anto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Very close to Kyoto Station, so easy to get to and travel from. The check-in process is automated via kiosk but this process is confusing as the design of the walk-in area does not make it clear what you should do (there are staff at desks) and the area's aren't labelled well. Due to how busy the hotel was, it was hard to get an elevator. The room was large but that was due to a free upgrade and the bathroom was clean and spacious. Good amenities.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

PATRICIA, Anchorage

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Self check in/out was fast/cost efficient but staff had the "ho-hum, matter of fact" attitude. There was no graciousness or appreciation, which quite unusual for Japan. Superior twin room only had 1 drawer for our personal items & resorted to obtaining 2 cardboard boxes from Aeon store to remedy the issue.
Menginap 7 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Atsuhiro

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
交通アクセスが良かったです。
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

OSAMU

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Nazia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed our stay here. It was clean, friendly and safe. Only down side , we weren’t able to get extra towels we tried calling down to the front desk but no one picked up.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Celia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
-proximity to train station
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Hiro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

STEVIE

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I arrived 30 minutes before check-in, exhausted and eager to settle in, only to find that there was a fee for early check-in if I didn’t want to wait. This surprised me, as most hotels offer early check-in free of charge when the room is ready—and mine was. Additionally, I discovered that rooms on the first four floors have centrally controlled heating and air conditioning. My room’s air conditioning wasn’t working, making it unbearably hot. When I requested a room change, I was informed there would be a fee, as rooms above the fifth floor are considered premium. Only after insisting on speaking to the manager was the charge waived. I’ve stayed here twice before—it was my go-to hotel in Kyoto. Unfortunately, this will be my last stay.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

barbara, pittsburgh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service was excellent. Everything was so pristine. location across from rail station was very convenient
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Asayo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ウォーターサーバーが部屋の外だったので少し不便だった。
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Connie, Richmond Hill

Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Fretzie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Few minutes walk from Kyoto station, very accessible. Hotel is very clean and staff are friendly. Love that they let us leave our luggage after check-out.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

MARCELINO

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Bien gracias n general solo las camas y las almohadas un poco duras
Menginap 1 malam pada Nov 2024