Da Housetel

Hartanah 2.0 bintang
Hostel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Pantai Kuta

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Da Housetel

Pantai
Pantai
Bar pantai
Standard Shared Dormitory | Peti besi dalam bilik, meja, Wi-fi percuma, cadar katil
Aktiviti kanak-kanak

Ulasan

7.8 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Kolam
    Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
  • Dobi
    Dobi

Pilihan bilik

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Pura Mertasari No.28, Sunset Road, Kuta, 80361

Tempat berdekatan

  • Eat Street - 4 min memandu - 4.2 km
  • Seminyak Square - 7 min memandu - 6.0 km
  • Pantai Legian - 11 min memandu - 2.8 km
  • Pantai Seminyak - 17 min memandu - 4.3 km
  • Pantai Kuta - 18 min memandu - 4.8 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Lucky Resto - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Wei Fu Dimsum Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Aburi Sushi - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Sushi Kyuden - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bebek Timbungan Bali - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Da Housetel

Hostel berdekatan Seminyak Square
Manfaatkan bar kolam, teres dan kedai kopi/kafe di Da Housetel. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan perpustakaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Skuter sewa, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Da Housetel memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma, peti besi dan perkhidmatan bilik.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Urutan

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR99999.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran tuala: IDR 10000 seorang, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 120000.00 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 99999.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Da'Housetel Hostel Kuta
Da'Housetel Hostel
Da'Housetel Kuta
Da'HOuSeTEL Kuta Bali
Da'Housetel
Da Housetel Kuta
Da Housetel Hostel/Backpacker accommodation
Da Housetel Hostel/Backpacker accommodation Kuta

Soalan lazim

Adakah Da Housetel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Da Housetel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Da Housetel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Da Housetel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Da Housetel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Da Housetel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR120000.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Da Housetel?

Terletak di Sunset Road, hostel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Hospital Siloam, Pantai Kuta dan Pantai Legian. Pantai Seminyak adalah 2.3 bt (3.7 km) jauhnya.

Da Housetel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 6 ulasan" "

7.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would recommend
100% would recommend this place, immediately feel and home.
Menginap 3 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

Samuel, Quebec City, Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I would totally go there again!!
Thanks to the staff has you made my expérience in Bali unforgetable. Every stay in Da Housetel is too short. I hope to go back there again !
Menginap 3 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

noune, south of france

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The best hostel i have been!
Staff amazing. You cant feel you alone here! This hotel become your family.. your seconde house! Generous friendly... juste what i looking for..
Menginap 1 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

Victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would recommend
Immediately feel at home, lovely friendly staff and a great atmosphere. Would definitely recommend to stay here.
Menginap 2 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

MISS CHANDNI

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
the most awful exp of my life
was given the promised twin room with ceiling fans, rather a mixed dorm with no fans at 36 C. has to fight for a blanket. Toilets and wash basins blocked with no locks, very poor quality toiletries. breaksfast very averages, room very dirty with layers of dirt. staff very rude and unhelpful. on everything u try to speak to them they say we havent paid for this luxury, such as drinking water, of hot water, as in Indoenasia water is a luxury and they need to pay even if they go their father home. they asked me to pay 60,000 IDr for aiport drop off, when i gave them my card, they said it 120,000 because of early moning flight. i paid. after paying they said go and sort it with the driver, the drivier was awfully rude and said after taking the money said he will pick me up only if i give him a wake-up call. the receptionist promised to help me with the wake-up call. next day morning there was no one at the reception when I managed to call, the driver had switched off the phone, and did not turn up, I was late for my flight i had to sort my own transportation at 4 in the morning. i emailed them, where they promised tor refund me, since 10 Jan 2017, i am still waiting and now they even respond to my email any more! Sad really!. i would recommend this place to stay NOT!!!!!! They are liars, cheaters and rude people!

4/10 Lemah

Noor Zati Amani

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik