Fabulous Service Suites At Times Square

Hartanah 4.0 bintang
Rumah tamu dengan kedai kopi atau kafe, beberapa langkah dari Berjaya Times Square

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Fabulous Service Suites At Times Square

Kolam renang terbuka
Depan hartanah - siang/malam
Apartment, 2 Bedrooms | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Pintu masuk dalaman
Tab mandi dan pancuran berasingan, kelengkapan dandanan diri percuma

Ulasan

3.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Kolam
    Kolam
  • Parkir tersedia
    Parkir tersedia
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percuma
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
2 bilik tidur
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premier Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Tentang kawasan sekitar

Peta
1, Jalan Imbi, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 55100

Tempat berdekatan

  • Berjaya Times Square - 2 min berjalan kaki
  • Pavilion Kuala Lumpur - 12 min berjalan kaki
  • Pusat Beli-belah Suria KLCC - 4 min memandu
  • Menara Berkembar Petronas - 4 min memandu
  • Taman KLCC - 5 min memandu

Bergerak

  • Stesen LRT Pasar Seni - 3 minit memandu
  • Stesen Monorel Imbi - 3 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 46 minit memandu

Restoran

  • ‪4 Fingers Crispy Chicken - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Taste of Asia Food Court - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ampang Superbowl - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Hometown Hainan Coffee - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fabulous Service Suites At Times Square

Mewah bagi rumah tamu berdekatan Berjaya Times Square
Berdekatan Pavilion Kuala Lumpur dan Taman KLCC, Fabulous Service Suites At Times Square menyediakan kemudahan seperti kedai kopi/kafe. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Fabulous Service Suites At Times Square memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kot/katil bayi percuma dan katil tambahan percuma
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (MYR 9 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: MYR 60 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe

Restoran di tapak hartanah

  • Snebat

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 21-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 1:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan percuma
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 200.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 60 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: MYR 9 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Fabulous Service Suites Times Square Hotel Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Guesthouse Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Guesthouse
Fabulous Service Suites Times Square
Fabulous Service Suites Times
Fabulous Service Suites At Times Square Guesthouse
Fabulous Service Suites At Times Square Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites At Times Square Guesthouse Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Fabulous Service Suites At Times Square mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Fabulous Service Suites At Times Square mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fabulous Service Suites At Times Square?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak MYR9 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Fabulous Service Suites At Times Square?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30.

Apakah masa daftar keluar di Fabulous Service Suites At Times Square?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Fabulous Service Suites At Times Square?

Terletak di Golden Triangle, rumah tamu ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Berjaya Times Square dan Jalan Alor. Pavilion Kuala Lumpur dan Taman KLCC juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Monorel Imbi hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Hang Tuah sejauh 6 minit berjalan kaki.

Fabulous Service Suites At Times Square Ulasan

Ulasan

3.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 23 ulasan" "

4.0/10

Kebersihan

3.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Aneeta

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
It wasn't what i expected It is cheap n great location but there wasn't any onecto contact anyone regarding the room. Toilet not working the second day n its not kids friendly at all. Its just like hiring a room.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

Nicl, Fabulous Services Suites @ Times Square

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Spacious but not clean
Very high security "checking" which is good. You need a pass card to enter the main entrance. Police is everywhere. Room is spacious but not clean. The bed sheet got blood strain and room has strong smells of cigarettes. Only got two towels however we have 4 pax checked in. Upon check in around 10 mins, the cleaner just open our door and came in using their pass card and thought no one inside. The next day, we are out for breakfast and back to our hotel around 11.45am, shock that got people inside to clean our room and put all our things / luggage / etc. on the floor. By right they have no right to enter our room and do the cleaning as standard check out time is 12.00pm!!! We are then checked out from the room around 11.50am. I think the management of Service Suites @ Times Square should informed their tenant on guests / customers / hotels / etc. ethics. Thank you. Overall 2 Star rating.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Jc

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
after fully paid, but overbooked
Until todate also not yet refund my room charges

2/10 Teruk

lah, thai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very bad
fell bad, dirty, tricky, everything very bad bad service.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
The property is located right in the center of the city making it so easy to go to places. As I am planning to come back to the city in the future and may be looking for a place to stay each time, I learn that I should not take anything for granted. I will make sure that I'd check about the amenities including the room cleaning service or other little things such as water bottles (as promised). If you prefer to reserve this service, make sure you have an access to call the property owner including an access to a local call, etc. I had to borrow a local's cell phone number to reach the owner to tell him I arrive. The only way for you to access the lobby is if the owner grants you access to the entrance. The power outlet in the country is completely different from it is in my home country. Fortunately, the mall is just in the basement level so I could buy one.

2/10 Teruk

Esme, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MOST HORRIBLE HOTEL IN KL
We arrived at the front waiting to check in, we were denied entrance to the building and waited for 15 mins before the staff in-charge of the room came out. The staff showed us to a room where the previous tenant has NOT CHECKED OUT, the condition was HORRIBLE with comb on sofa, clothes spilling out of luggage, used tissues all over the place etc... staff told us to wait 30 mins for the tenant to come back and cleaner to clean the room. So we waited. After 30 mins, no one showed up, so we grabbed another staff (from similar company) and told him that we wanted another room. The staff was reluctant but when we insisted, he called his boss and obtained approval for us to switch the room. The other room was not cleaned either, but in much better condition, at least the tenant has checked out. We waited for ONE WHOLE HOUR for the cleaner to come and clean. Overall, I will NEVER come back and NOT RECOMMEND this to my friends.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Rummen luktade rök, det fanns ingen reception. Man blev tvungen att ringa till någon och fick vänta ca 3 timmar innan han kom så vi kunde få nyckel till rummet. Det fanns ingen Wi-Fi på rummen heller.

4/10 Lemah

Es, Malaysia

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
First and the last.
Upon arrival, we had to wait outside the entrance for 10-15 minutes for the agent to meet us for check in. The room was a bit old and shabby looking. There were some parts of the wooden laminate floor that was missing. The sewage pipe in the bathroom was blocked causing a little flood in the bathroom. And most importantly there were cockroaches roaming around the room and bathroom. To be honest, i am quite disappointed in the room. The agent on the other hand is a nice and friendly guy but too bad for the rooms.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A Nightmare
There is no reception. For check in and out you have to call a number and a very inpolite and stressed guy tells you when he has time to meet you for check in. For check out its the same. He gives you the feeling not to be welcome at all. The room is old and not clean. The pictures of the room must be very old. There is no extra bed available. If you book for 4 persons there will be only one double and one single bed. The key card didn't work when we come back at night. So we can't enter the room. The inpolite guy didn't answer the phone so we had no place to sleep. Next chance to enter the room was at check out next day. Worst room I have ever booked.

6/10 Boleh diterima

HUAY YEE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
the situation of the bathroom is not very good.. light is too dark.. towels provided is unclean. no provide tooth brush and toothpaste.please bring your own.

2/10 Teruk

Gunawan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sangat mengecewakan pada saat check in kamar tidak tersedia

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
숙박비 바가지.룸서비스 최악
체크인할때 매니저가와서 방5개를예약햇으나 무료로1개를더줄테니 맘껏써라고 얘기해서 썻는데 2일뒤에 다른사람이와서 그방 쓰면안다고 방빼고 그동안쓴비용 400링깃(12만원)을 더달라고하네요. 그리고 룸서비스최악입니다 샤워부스고장 휴지 수건 드라이기 하나도 제대로 제공해주지않아요 계속건의를해도 해준다고 기다리라고만하지 해결해주지않습니다 절때 추천하지않아요

2/10 Teruk

hyunjin, south korea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
절대 안가요
5개 예약했는데 6개방줘서 우린5개 예약했다하니 그냥 주는거다 해서 받았더니 나중에 며칠자게 하더니 우리 실수인정한다 그치만 숙박한 돈달라고 적반하장으로 양아치짓했어요. 저희 단체라고 돈없다하니 너희들 돈 조금씩보태면되잖아 이지랄하고 결국 돈 냈어요 아니면 현재 묵고있는방 짐 빼겠다고해서.. 영어 잘못하니까 더 빠르게 말하고..ㅡㅡ

2/10 Teruk

hyunjin, south korea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
terrible hotel in my life
House kipping is not everyday. They do not give free water, toilet tissue, refrigerator, shower tool, towel and extra bedclothes. Shower box is not turn on the light. Bathtub is broken. Shower head? is broken.

8/10 Baik

Angelica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great location
Big and spacious room & complete with kitchenette.

6/10 Boleh diterima

Mohd hafiez

6/10 Boleh diterima

LONG FAR, 新加坡

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
訂的房抵達後說没有房間
我抵達酒店沒有櫃台 沒人接待 經警衛人员連繋後等了30分鐘後 跑过来的是一个黑人 告訴我説我訂的房間已経没有了 我説已経訂完了也已付款了為何?他也無法解答?硬要我住其它酒店并另硬要问我收錢馬幣650令吉 是何理由?這僡播上網出去誰敢預訂H. C 的酒店?請回答!

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Smelling & Floor very sticky. RM9/per night as advertising in website is not true, very expensive for Parking, because no cover by hotel. Aircond very slow, need to wait for 15 minutes. Check in or check out need to wait for the staff to come.

2/10 Teruk

Yen Kan, taiwan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
check in要打電話聯絡對方才可以進入大廳,而且等很久房間有抽煙的味道.電視遙控器壞的門鎖也壞的
check in要打電話聯絡對方才可以進入大廳,而且等很久房間有抽煙的味道.電視遙控器壞的門鎖也壞的

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
좋은 전망 그러나 낡은 객실. 이돈이면 차라리 낮은층의 좋은 객실을 쓰세요.
호텔방중에 가장 낡고 오래된 방을 여행사(오존트래블 등)가 묶음 구매를 한뒤 판매하는 형태인듯 합니다. 그래서 호텔 기본 서비스(커피&티, 와이파이, 침구청결유지) 등이 잘 되어있지 않아요. 냉장고도 더럽고 이불에도 뭐가 많이 묻어있고, 벌레도 발견했습니다. 다만 위치는 정말 좋고, 고층에 페트로나스트윈타워도 보여서 전망하나는 좋아요. 근데 진짜 1박이어서 다행이었지, 다시는 묵고 싶지 않은 스위트에요. 이 서비스스위트의 주인은 수단 남자이고, 친절하긴 한데 왠지 부담스럽긴 합니다. 이백 링깃의 보증금을 우선 받아둡니다.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik