Boonsiam Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Krabi yang terletak di sekitar Pusat Bandar Krabi terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Choose dates to view prices

Galeri foto untuk Boonsiam Hotel

Bahagian luar
Peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Dewan besar
Masakan Thai, taman
Lobi

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM94
RM112 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Feb - 26 Feb

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pengemasan harian
Meja
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pengemasan harian
Meja
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pengemasan harian
Meja
  • 42 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
27 Chaoknun Road, T.Paknum, Krabi, Krabi, 81000

Tempat berdekatan

  • Wat Kaew Korawaram - 11 min berjalan kaki
  • Pasar malam Hujung Minggu Pekan Krabi - 11 min berjalan kaki
  • Chao Fah Park Pier - 17 min berjalan kaki
  • Hospital Krabi - 3 min memandu
  • Ao Nam Mao - 27 min memandu

Bergerak

  • Krabi (KBV-Lapangan Terbang Antarabangsa Krabi) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Shabu Kong Krabi - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪กาแฟกันย์ - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Hayatee - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Rabeab Halal Food Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪ขนมจีนน้องสาว - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Boonsiam Hotel

Hotel terletak di Pusat Bandar Krabi
Manfaatkan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran di Boonsiam Hotel. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut atau Refleksologi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Dewan bankuet, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 120 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti peti besi dan air botol percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Thai

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Maya

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Spa

  • Refleksologi
  • Urutan Thai

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: THB 500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Boonsiam Hotel Krabi
Boonsiam Hotel
Boonsiam Krabi
Boonsiam
Boonsiam Hotel Hotel
Boonsiam Hotel Krabi
Boonsiam Hotel Hotel Krabi

Soalan lazim

Adakah Boonsiam Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Boonsiam Hotel?

Setakat 23 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Boonsiam Hotel pada 25 Feb 2025 bermula serendah RM 94.3, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Boonsiam Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Boonsiam Hotel?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00.

Apakah masa daftar keluar di Boonsiam Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Boonsiam Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Boonsiam Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Krabi, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pasar Makanan Maharaj, Wat Kaew Korawaram dan Pasar malam Hujung Minggu Pekan Krabi. Crab Sculptures of Krabi dan Chao Fah Park Pier juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Boonsiam Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 24 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 24 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 24 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 24 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 24 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.2/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

HansGünther

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel ist etwas in die Jahre gekommen.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

JACOB, Breda

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
12togoasia did not live up to their promise - transfer guaranteed - so forced to stay and pay in Krabi Town last minute. Taking that into consideration it was not bad.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

John

Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Aleksandra

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to night market
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Elin Hilde

Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Murat

Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A perfectly acceptable budget hotel.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Ana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
People at the hotel were nice, kind. Hellfull It was not possible to charge the cell phone when you are on bed. The bathroom when you taKe a bath is a little dark. Otherwise was ok.
Menginap 3 malam pada Mei 2023

4/10 Lemah

Yap

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Room many cockroach & smelly
Menginap 3 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Das Hotel ist schon etwas in die Tage gekommen. Die Bilder zeigen ein schoenes neues Hotel, doch wenn man dort ankommt ist man etwas enttaeuscht.
Menginap 4 malam pada Feb 2022

4/10 Lemah

mike

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bed nights sleep
Beds are old and bedding also don’t stay at this hotel . They need upgrade rooms and beds and bedding you will not have good nights rest in this hotel . Sorry to say I told you so 😔
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

pascal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité prix
Très bon accueil, propre pas très loin du centre ville, WiFi pas super, personnel très agréable, belle chambre spacieuse,
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

NGANASEGARAN

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

TEAK CHUN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

タイ大好き

Tidak sukakan: Kemudahan
歯ブラシや髭剃りなどアメニティがありませんでした。フロントに聞いたら近くのコンビニで買えと言われました。残念
Menginap 2 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

Karin und Tom, Stuttgart

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bei geringen Ansprüchen o.k.
wie immer war dieses Hotel von einer Hauptstraße aus nicht angeschrieben, so dass die Suche einige Zeit in Anspruch nahm und auch Passanten keinen Plan hatten. Der Check-in lief problemlos, das Zimmer fiel erst mal durch seine Größe positiv auf. Bei genauerem Hinsehen waren wir beide aber von der Sauberkeit angeekelt. Überall lange schwarze Haare, Waschbecken und Duschabtrennung befleckt. Man konnte also davon ausgehen, dass hier jemand nicht weiß, wie und wo man putzen muss, und dass der Rest genauso hygienisch ist. Am Frühstückstisch das nächste Chaos: Da das Hotel china-orientiert ist, die Mehrheit aller Gäste, sieht entsprechend das Buffet aus und es herrscht Drücken und Drängeln. Rührei oder Omelette sind kostenpflichtig.