Hotel Casa del Mare Vizura
Hotel di Kotor terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Casa del Mare Vizura





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM603
RM707 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Apr - 26 Apr
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Lihat semua foto untuk Double Room, Mountain View

Double Room, Mountain View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Lihat semua foto untuk Deluxe Suite, 1 Bedroom, Sea View

Deluxe Suite, 1 Bedroom, Sea View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Sveti Stasije, Kotor, Kotor, 85330
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hyatt Regency Kotor Bay Resort
Hyatt Regency Kotor Bay Resort
- Di pantai persendirian
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
9.2 daripada 10, Hebat, 174 ulasan
Harga ialah RM763
RM936 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Apr - 21 Apr
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 30 setiap kenderaan
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 4 star hotel
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa Mare Vizura
Hotel Casa Mare Vizura Kotor
Hotel Casa Mare Vizura
Casa Mare Vizura Kotor
Casa Del Mare Vizura Kotor
Hotel Casa del Mare Vizura Hotel
Hotel Casa del Mare Vizura Kotor
Hotel Casa del Mare Vizura Hotel Kotor
Soalan lazim
Ada soalan?
BetaDapatkan jawapan segera dengan carian dikuasakan oleh AI bagi maklumat dan ulasan hartanah.
Hotel Casa del Mare Vizura Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
7 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Miray, Surrey
Mengembara bersama pasangan
12 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Miray
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Stefanie
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolle Aussicht aufs Wasser




Stefanie
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Rodrigo
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia foi muito boa, o quarto precisa de cortina
Rodrigo
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Britt
12 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Britt
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Daria
6 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Daria
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Rémy
19 Jul 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Schlafen ja, Essen nein.
Rémy
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Aygun
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aygun
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
Mengembara bersama pasangan
12 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Nihal
Mengembara bersama kumpulan
12 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great Hotel



Nihal
Menginap 6 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
BEGÜM
4 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BEGÜM
Menginap 3 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Omer ozgur
31 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Omer ozgur
Menginap 2 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Georg
Pengembara perniagaan
19 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastic hotel and a great team
Georg
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Sam
Mengembara bersama pasangan
15 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sam
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Nicolas
10 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nicolas
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Don't look further for great accommodation
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Michel
5 Jul 2022
Michel
Menginap 5 malam pada Jun 2022
4/10 Lemah
Rohan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
24 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rohan
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
4/10 Lemah
Adil
3 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Adil
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Cécilia
25 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cécilia
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Nigel, Calgary
Mengembara bersama pasangan
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nigel
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Suzanne
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely staff and stay
Suzanne
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
10 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Eyal
8 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
מלון בוטיק מדהים ברמה גבוהה מאד
Eyal
Menginap 1 malam pada Okt 2019