Phusambig Resort
Hotel di Ko Mook terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Phusambig Resort





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Garden Villa

Garden Villa
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Big Bungalow with Fan

Big Bungalow with Fan
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bidet
Bar mini
Hartanah serupa

Phumiphat Resort Koh Mook
Phumiphat Resort Koh Mook
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 47 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

181 Moo 2, Tambon Libong, Amphur Kantung, Trang, Ko Mook, 92110
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira THB 100.00 seorang
- Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini tidak menyediakan air panas untuk tetamu yang menginap di jenis bilik Banglo.
Hartanah juga dikenali sebagai
Phusambig Resort Ko Mook
Phusambig Ko Mook
Phusambig
Phusambig Resort Hotel
Phusambig Resort Ko Mook
Phusambig Resort Hotel Ko Mook
Soalan lazim
Phusambig Resort Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
8.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Barbara
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 10 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
jean-michel
16 Feb 2024
jean-michel
Menginap 4 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Leo
Mengembara bersama pasangan
15 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leo
Menginap 3 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
gerard
14 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
gerard
Menginap 2 malam pada Jan 2024
8/10 Baik
Zlatko
28 Jan 2023
Zlatko
Menginap 3 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Jorge
28 Jan 2023
Jorge
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
29 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Caroline
Mengembara bersama keluarga
4 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Caroline
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
16 Mac 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
gilles
25 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comme à la maison !
gilles
Menginap 6 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Jan 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Jan 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Olivier, Bordeaux
25 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olivier
Menginap 2 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
28 Mac 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
lucie, troyes
15 Mac 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Très accueillant, petit souci à l’arrivée
lucie
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Sean
10 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Glad I stayed here
Sean
Menginap 2 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Ray, Canada
1 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ray
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Keith
26 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peaceful stay
Keith
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
หมี, sweden
26 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice resort 10 min from Haad Farang and Hilltop!
หมี
Menginap 3 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
antti
7 Dis 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
antti
Menginap 2 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
liisa
28 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rauhallinen, siisti, jääkaapillinen resort
liisa
10/10 Cemerlang
mark a
27 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik