Residence Inn by Marriott Jazan
Hotel di Jizan terdapat sarapan percuma dan sebuah kelab kesihatan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Residence Inn by Marriott Jazan
Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM527
RM636 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Feb - 9 Feb
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Suite
Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
Katil bayi/kot
Lihat semua foto untuk Executive Studio, 1 Bedroom
Executive Studio, 1 Bedroom
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
Katil bayi/kot
Lihat semua foto untuk Studio Suite, 1 Katil Raja (King)
Studio Suite, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
Katil bayi/kot
Lihat semua foto untuk Suite, 1 Katil Kelamin (Double)
Suite, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
Katil bayi/kot
Hartanah serupa
Grand Plaza Hotel - Jazan
Grand Plaza Hotel - Jazan
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
Penyaman udara
Pengemasan
Harga ialah RM482
RM570 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Feb - 2 Feb
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Al Riyadh Road Next To Rashid Mall, Jizan
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: SAR 100.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 10002452
Perkara yang kami harus menyebut
Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada Saudi Ministry of Tourism.
Hartanah juga dikenali sebagai
Residence Inn Marriott Jazan Aparthotel Gizan
Residence Inn Marriott Jazan Aparthotel
Residence Inn Marriott Jazan Gizan
Resince riott Jazan Gizan
By Marriott Jazan Jizan
Residence Inn by Marriott Jazan Hotel
Residence Inn by Marriott Jazan Jizan
Residence Inn by Marriott Jazan Hotel Jizan
Soalan lazim
Residence Inn by Marriott Jazan Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8 Sep 2020
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Fahad
24 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
اقامة ممتعة
Fahad
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Nawaf
14 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nawaf
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Abdullah
25 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Abdullah
Menginap 1 malam pada Sep 2018
2/10 Teruk
Saeed
23 Sep 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Saeed
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Mohamed
20 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Definitely will come again
Mohamed
Menginap 4 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
mansour
28 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mansour
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
faisal
25 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
faisal
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
6 Feb 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Hajer
20 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hajer
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Sultan
5 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sultan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Mansour
16 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mansour
8/10 Baik
fahad
10 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
fahad
8/10 Baik
fahad
1 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
جيد ومريح
fahad
10/10 Cemerlang
Mansour
1 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mansour
10/10 Cemerlang
Mansour
1 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mansour
8/10 Baik
Mohamed
9 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mohamed
6/10 Boleh diterima
Fahed
31 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
تجربة جيدة نوعاً ما
Fahed
8/10 Baik
Mohammed
30 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mohammed
10/10 Cemerlang
mohammed
10 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mohammed
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
19 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
عمل
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Ali, السعودية
17 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Ali
10/10 Cemerlang
saeed, جده
23 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
فندق يستحق التجربه
saeed
6/10 Boleh diterima
Abdullah, جدة
13 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan