Grand Suites Family Resort
Hotel merangkumi semua yang terdapat 3 kolam renang terbuka dan 2 tab spa
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Grand Suites Family Resort
Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga ialah RM778
RM881 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Nov - 28 Nov
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Tab spa persendirian tertutup
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Bar mini
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Bar mini
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Pengering rambut
Khidmat champagne
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Bar mini
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Pengering rambut
Khidmat champagne
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Room
Room
Sorotan
Kalis bunyi
Tab spa persendirian tertutup
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2020
Jubah mandi
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Hartanah serupa
Itá Thermas Resort e Spa
Itá Thermas Resort e Spa
Kolam
Tab Panas
Termasuk sarapan
Spa
9.6 daripada 10, Luar Biasa, (51)
Harga ialah RM914
RM942 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Nov - 29 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Rua Pércio Martini, nº 2937, Lago Azul, Ita, SC, 89760-000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- 10 peratus bayaran destinasi akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 22:00
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 01 Februari hingga 31 Disember
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Suites Family Resort Ita
eSuítes Itá Resort by Atlantica
Grand Suites Family Resort Hotel
Grand Suites Family Resort Hotel Ita
Soalan lazim
Grand Suites Family Resort Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
25 Jun 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Tiago
16 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tiago
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Giovani
17 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giovani
Menginap 3 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Claudia
Mengembara bersama keluarga
25 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudia
Menginap 2 malam pada Jan 2024
8/10 Baik
Alexandre
Mengembara bersama keluarga
9 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Alexandre
Menginap 2 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Caetano
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caetano
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Fabiano
10 Sep 2023
Fabiano
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
ROBSON
14 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel
ROBSON
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Alessandra
Mengembara bersama keluarga
10 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandra
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Solange Maria
Mengembara bersama keluarga
16 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solange Maria
Menginap 2 malam pada Mei 2023
6/10 Boleh diterima
Cecília
16 Mei 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Cecília
Menginap 3 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
DARCI
5 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Formidável
DARCI
Menginap 2 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Silvia Helena
13 Mac 2023
Silvia Helena
Menginap 2 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Jackson L
6 Mac 2023
Jackson L
Menginap 2 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Barbara
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barbara
Menginap 3 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Eliane
31 Jan 2023
Eliane
Menginap 1 malam pada Jan 2023
6/10 Boleh diterima
Sergio Roberto
Mengembara bersama keluarga
28 Jan 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sergio Roberto
4/10 Lemah
EDGAR AUGUSTO
Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente opção de lazer.
EDGAR AUGUSTO
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Daniel
31 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viagem de bodas
Daniel
Menginap 2 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Cristiane
31 Okt 2022
Cristiane
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
ALAN
Mengembara bersama keluarga
24 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ALAN
Menginap 3 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
RENE
9 Okt 2022
RENE
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
21 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel tem potencial
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2022
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2022