The Anya Hotel, Gurgaon

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah terletak di Gurugram di kawasan sekitar Sector 43 yang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Anya Hotel, Gurgaon

Kawasan tempat duduk lobi
Bar (di hartanah)
Sarapan dihidangkan, masakan India, tempat makan di kawasan terbuka
Bar (di hartanah)
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM294
RM329 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Mac - 4 Mac

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Basic Studio Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
  • 43 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Elite Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

dengan Penyaman Udara

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
42 Golf Course Road, Sector 43, Gurugram, Delhi N.C.R, 122002

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah South Point - 12 min berjalan kaki
  • Fortis Memorial Research Institute - 4 min memandu
  • Bandar Siber DLF - 8 min memandu
  • Artemis Hospital Gurgaon - 9 min memandu
  • Pusat Beli-belah Ambience - 11 min memandu

Bergerak

  • Sector 42-43 Station - 7 minit berjalan kaki
  • Sector 42-43 Station - 12 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Side Wok - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Comorin - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Delhi Club House - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Another Fine Day Cafe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Paul - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Anya Hotel, Gurgaon

Mewah bagi hotel berdekatan Fortis Memorial Research Institute
Terletak berdekatan One Horizon Center dan Pusat Beli-belah South Point, The Anya Hotel, Gurgaon menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Masakan India kedai kopi di tapak, Naya, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan tempat makan di kawasan terbuka. Sebagai tambahan kepada gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan tempat letak basikal
  • Porter/tukang angkut, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan perkahwinan
Ciri-ciri bilik
Semua 117 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan lantai dipanaskan, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • 49-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, lantai dipanaskan dan tempat duduk berasingan

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di The Anya Hotel, Gurgaon. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,008 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Naya

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Tempat simpanan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 226 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 49-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Lantai yang dipanaskan
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Jun 1 2024 hingga Februari 28 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Bar/Ruang istirahat
  • Spa
  • Kolam renang
Hartanah ditutup antara 1 Januari dan 31 Disember.
Hartanah akan diubai suai dari 1 Jun 2024 sehingga 25 Februari 2025 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Kolam renang
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1008 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 500.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels
Anya Hotel
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels
Anya Hotel Member Design Hotels
Anya Gurgaon Member Design Hotels
Anya Member Design Hotels
Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member sign s
The Anya Hotel Gurgaon
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel
The Anya Hotel, Gurgaon Gurugram
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel Gurugram
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels

Soalan lazim

Adakah The Anya Hotel, Gurgaon mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Anya Hotel, Gurgaon?

Setakat 23 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Anya Hotel, Gurgaon pada 3 Mac 2025 bermula serendah RM 293.89, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Anya Hotel, Gurgaon?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Anya Hotel, Gurgaon?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Anya Hotel, Gurgaon?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di The Anya Hotel, Gurgaon?

SSesetengah pelan kadar tersedia di hotel ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya The Anya Hotel, Gurgaon?

Terletak di Sector 43, hotel mewah ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari One Horizon Center dan Pusat Beli-belah South Point. Padang Golf DLF dan Max Hospital juga dalam 3 bt (5 km). Sector 42-43 Station sejauh 7 minit berjalan kaki dan Sector 42-43 Station sejauh 12 minit berjalan kaki.

The Anya Hotel, Gurgaon Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 36 daripada 116 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 116 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 116 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 116 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 116 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Manoj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Chahvesh

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is very good with nice breakfast. But staff should be more friendly with clients.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Jaspreet

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were unpleasant and did not provide a good level of service. The quality of the hotel was nowhere near 5 star level as it was unclean, had dirt marks, a stained kettle, stained bathtub and floors that had not been cleaned for some time. We had arrived at 8pm to check in and upon arrival, they had assigned us to deluxe rooms when we had paid for superior rooms. Horrible experience and I would not recommend.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

maninderjit

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pushp

Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Amritpal

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A Disappointing Stay I had a thoroughly disappointing experience at this hotel, and I regret choosing it for my stay. Here’s why: 1. Poor Communication: Despite sending multiple emails and attempting calls to request a late check-in, I received no response. When I brought this up with the reception, I was told they were “too busy” to reply. This lack of professionalism was unacceptable. 2. Confusing Location: The hotel is poorly marked, with no clear signage or entrance indicators. I wasted a lot of time figuring out where to go. 3. Room Key Issues: My room key stopped working every other day, forcing me to repeatedly visit the reception to have it reactivated. This was highly inconvenient. 4. Rude Staff: The hotel staff lacked basic courtesy. Their demeanor was rude and unhelpful throughout my stay. 5. Unreasonable Interactions: At 4 a.m., while waiting for a cab after my wife’s early flight, I was abruptly asked if I was checking out, which made me feel rushed and unwelcome. 6. Paid Wi-Fi in a Superior Room: This was the first hotel I’ve stayed at where Wi-Fi was not complimentary in a superior room. Despite paying extra for an upgrade, there was no discernible difference between the standard and superior rooms. 7. Forcing Breakfast to Access Wi-Fi: I didn’t want the hotel’s breakfast, but I was essentially forced to pay for it if I wanted Wi-Fi access. This is unacceptable and exploitative. 8. Basic Amenities Missing: Upon checking in, there was no shower gel in the room.
Menginap 7 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Jinwoo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

SHISHIR, FREMONT

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent place
Menginap 7 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Rajesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Felt the Hotel don’t want repeat customers
Restaurant Staff and cleaning staff were very good, helpful and professional but reception personnel were awful, non-responsive, unprofessional and unattentive. On multiple occasions, I went to inquire from reception staff but they kept on talking among themselves without bothering to respond. Airport transfer is mentioned under popular ameneties for which I went to inquire, not even bothered to look at my face. They continued talking within themselves so I left. They need a good customer service training. Thank made me feel as if I am staying at the Hotel for free, no respect and value for customer. For sure I will not coming back gain here in this life, not sure even in the next life. I hope the management will take my feedback positively and pay attention on the customer service at reception. Good luck.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

CHANGJIN

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Gaurav

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay at The Anya Hotel, Gurgaon, from 11th September to 26th September 2024, was truly exceptional. From the moment we arrived, we were greeted with warmth and professionalism, setting the tone for a memorable experience. Overall Stay: The overall stay was excellent. The hotel’s ambiance is a perfect blend of luxury and comfort, making it an ideal retreat in the bustling city of Gurgaon. The location is superb, offering easy access to key attractions and business hubs, which added to the convenience of our stay.
Menginap 15 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
total indifference to the guests, total lack of services, absolutely no care, restaurant with very poor choice, if you ask for something, such as drinking water or a taxi no one will ever help you. we asked to book a taxi at 5 am, for the airport, the consierge assured us that he had booked the and instead, at 5 there was no taxi. this was just the first, in a long list of lies that they told us. they are all absolutely unreliable. Never again at the Anya hotel.
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

SEUNGHYON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

SEUNGHYON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

arvind

Sukakan: Kebersihan
Good
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Takeshi, Itabashi

Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

prakash

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall experience was good
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

arvind

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Area around is dirty
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

arvind

Sukakan: Kebersihan
No bar, swimming pool open
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

William

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent place, Loved it
Stayed for two nights at this family owned hotel that is close to the Taj Mahal. It's in the middle of Agra, so you'll hear the sounds of the city 24/7, but it is located a block from a main street so not as noisy as other nearby hotels. The rooms were clean, staff was friendly, and you have access to sit and relax on the rooftop which was decorated nicely. They offer breakfast, lunch, and dinner that is cooked by the family. You sit on the balcony with the other guests and socialize while eating. All of the guests during my stay were mainly from Europe and pleasant to talk to. The hotel also offer transportation and tour guide services. I signed up for a Tuk Tuk driver named Baloo and a tour guide named Adil to take us to the Taj and Agra fort for a day. When you get to the Taj, expect to be mobbed by men offering to be your photographer. I refused them and Adir took our photographs for us instead, did a wonderful job I might add. If I ever made my way through Agra again, I would definitely book this hotel again.
Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Aman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Veerender

Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

baljinder

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanness was average and breakfast buffet wasn’t much option staff service was okay
Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Pardeep

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very Pathetic hotel, under renovation but still taking bookings. They provide us staff rooms with horrible fishy smells. Not at all recommended. We changed our booking from this hotel to second. Don't make mistake to book this hotel. Also they made a fool of us. In booking they took name of one contact person and later said that they will charge for the second person although rooms are same price when booked new. Don’t fall into their trap.
Menginap 1 malam pada Mac 2024