The Leela Gandhinagar

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat konvensyen di Gandhinagar dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk The Leela Gandhinagar

Kemudahan kecergasan
Bilik rawatan pasangan, sauna, bilik wap, rawatan badan
Presidential Suite | Teres/patio
Bahagian luar
Presidential Suite | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10

Hebat

Disukai oleh tetamu:

Kakitangan yang peramah

Kemudahan popular

  • Kolam
    Kolam
  • Spa
    Spa
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga ialah RM400
RM473 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Nov - 25 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Club Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Room, Garden View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Royal Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Katil Tempur-Pedic
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sector-14 Airspace, Above Railway, Station, Off Ahmedabad State Highway, Gandhinagar, Gujarat, 382014

Tempat berdekatan

  • Mahatma Mandir - 3 min memandu - 2.3 km
  • Swaminarayan Akshardham - 6 min memandu - 4.7 km
  • Kuil Akshardham - 9 min memandu - 8.1 km
  • Adalaj Stepwell - 13 min memandu - 11.8 km
  • Indroda Nature Park - 13 min memandu - 9.0 km

Bergerak

  • Gandhinagar Capital Station - 7 minit memandu
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Domino's Pizza - ‬8 min memandu
  • ‪Hotel Pathikashram - ‬6 min memandu
  • ‪The Chocolate Room - ‬5 min memandu
  • ‪Raj Purohit - ‬6 min memandu
  • ‪Vardayini Tea Centre - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

The Leela Gandhinagar

Mewah bagi hotel dihubungkan dengan pusat konvensyen
Kedai kopi/kafe, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Leela Gandhinagar. Manjakan diri anda dengan lulur badan, urut atau Balut badan di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan India. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan bantuan pelancongan/tiket
  • Surat khabar percuma, perkhidmatan rencam dan kedai hadiah
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 318 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti menu bantal dan peti besi muat komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir, katil Tempur-Pedic dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
  • Wi-fi di kawasan awam percuma dengan had 3 peranti

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 850 hingga 1,300 untuk orang dewasa dan INR 550 hingga 1,100 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Citrus
  • Diya
  • Moksh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 16 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Menu bantal
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari November 8 2024 hingga November 12 2024 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 850 hingga 1300 untuk dewasa dan INR 550 hingga 1100 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Wi-Fi percuma di tempat awam mempunyai had 3 peranti
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

The Leela Gandhinagar Hotel
The Leela Gandhinagar Gandhinagar
The Leela Gandhinagar Hotel Gandhinagar

Soalan lazim

Adakah The Leela Gandhinagar mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Kolam renang akan tidak tersedia dari 8 November 2024 hingga 12 November 2024 (tarikh tertakluk perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Leela Gandhinagar?

Setakat 23 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Leela Gandhinagar pada 24 Nov 2024 bermula serendah RM 400.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Leela Gandhinagar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Leela Gandhinagar?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Leela Gandhinagar?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di The Leela Gandhinagar?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya The Leela Gandhinagar?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel mewah ini sejauh 1.4 mi (2.2 km) from Mahatma Mandir dan 2.5 mi (3.9 km) from Swaminarayan Akshardham. Children's Park dan Sarita Udhyan juga dalam jarak 6 bt (10 km). Gandhinagar Capital Station sejauh 26 minit berjalan kaki.

The Leela Gandhinagar Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 30 daripada 42 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 42 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 42 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 42 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 42 ulasan" "

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Vatsal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
People are exceptionally good
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Vatsal

Sukakan: Kemudahan
exceptional people
Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Karan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Service excellent! Rooms too small
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Shashikiran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Set Out Majestic, Most Cordial Staff, the Best we can see
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

balvanttal

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

balvanttal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good people Good service Courtesy people
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Parag, Ahmedabad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

sudarsan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Pradipkumar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Bedroom flooring was dirty not hoovered & lobby carpets very worn aged and soiled too Hotel is not easy to get to using google map
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Wassim

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is a good hotel and good service
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Punj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Nishit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent property. Nice hospitality. Very cooperative staff. Great dining experience. Quiet and relaxing stay.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Harsh

Location is very good and the room size is very spacious.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Krupa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Dipak

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a poor experience with our room and strange smell in corridor which still was the case when we were moved to another floor. I am not sure I would stay here again and will be complaining to the Leela corporate office
Menginap 7 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Manjesh, Piscataway

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Vijay, IRVINE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Bhamini

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff are the best asset of this hotel. Excellent customer service. Nice spacious rooms. Away from the city so you need a cab to go around. More care is needed in clearing. Food was okay standard. Indian food should be tasty and spicy not bland. For 5 star hotel it needs more attention to detail in all areas of hotel. Guest room cleaning needs some attention. It’s not dirty but it’s dusty. Chipped furniture in reception area.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Dhiren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a good hotel but we felt like we were an annoyance due to the event going on at the hotel. Couldn’t sit in the lobby peacefully and being asked by the water to go to your room is not something you expect at such a place.
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Sunil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There were loud noises from the next room late night (probably TV) I complained to the staff and they intervened to quiten it down.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Nirav, San Jose

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Jullie K.

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel
I stayed at Leela Palace Gandhinahar for 4 nights during a conference in December 2023. Really beautiful, well kept hotel. There were several minor flaws, but the staff was eager to solve and help.
Menginap 4 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

SURENDRA

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Keep it up
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

LAKSHMI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Sunil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luxurious hotel
An amazing luxurious hotel. Ultra clean and phenomenal service. I would absolutely recommend staying at this hotel above all others in Ahmedabad.
Menginap 1 malam pada Nov 2023