Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain
Hotel di Flers terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain
Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room, 1 Bedroom, City View
Standard Triple Room, 1 Bedroom, City View
Sorotan
Kalis bunyi
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, City View (2 pax )
Standard Double Room, City View (2 pax )
Sorotan
Kalis bunyi
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, City View (1 pax )
Standard Double Room, City View (1 pax )
Sorotan
Kalis bunyi
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
Hartanah serupa
Ibis Styles Flers
Ibis Styles Flers
Mesra haiwan kesayangan
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
Penyaman udara
9.0 daripada 10, Hebat, (184)
Harga ialah RM387
RM435 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Dis - 24 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
10 Place du Dr Vayssières, Flers, 61100
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.75 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 7.00 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Saint Germain Flers
Saint Germain Flers
Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain Hotel
Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain Flers
Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain Hotel Flers
Soalan lazim
Hôtel - Restaurant - Brasserie Saint Germain Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Mac 2018
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
8/10 Baik
BOITEAU
23 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
BOITEAU
8/10 Baik
David
13 Jun 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pause pro conviviale
David
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
David
18 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Handy stop over in centre of town.
David
10/10 Cemerlang
Tugay, Nancy
29 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent !
Tugay
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
30 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Bon séjour, accueil agréable
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
JAMEL
19 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JAMEL
8/10 Baik
RENAN, LOCOAL-MENDON
17 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik