Radisson Blu Faridabad

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah January, 2025 dan February, 2025.
Januari 2025
Februari 2025

Galeri foto untuk Radisson Blu Faridabad

Kolam renang terbuka
Meja sambut tetamu
Depan hartanah
Bahagian dalam
Kafe
VIP Access

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Kolam
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Parkir tersedia
Harga ialah RM401
RM497 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Jan - 1 Feb

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Executive Suite

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • 66 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Pengering pakaian
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Business Room, Business Lounge Access

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Pengering pakaian
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana, 121001

Tempat berdekatan

  • Jogi Wala Mandir - 14 min berjalan kaki
  • Crown Plaza - 19 min berjalan kaki
  • Shirdi Sai Baba Temple - 4 min memandu
  • Istana Raja Nahar Singh - 7 min memandu
  • Tasik Badkhal - 11 min memandu

Bergerak

  • Faridabad New Town Station - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 69 minit memandu

Restoran

  • ‪Dhaba Junction - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬2 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬2 min memandu
  • ‪Haldiram's - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬18 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Faridabad

Mewah bagi hotel mesra keluarga di kawasan perniagaan
Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Radisson Blu Faridabad. Nikmatilah Balut badan, urut dan lulur badan di Tattva Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan Pan-Asia. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan valet (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Semua 124 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan lantai dipanaskan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan pengomposan
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan bidet
  • 40-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, lantai dipanaskan dan tempat duduk berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung di tapak hartanah (INR 100 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,297 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Broadway
  • High Energy
  • House of Soy
  • Tea Lounge
  • The Cove

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Spa perkhidmatan lengkap

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 753 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV LED 40-inci dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Lantai yang dipanaskan
  • Meja
  • Mesin pengering
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pejabat
  • Pencahayaan LED
  • Pengomposan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 3 hari sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Januari 22 2025 hingga Januari 31 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan kawasan bebas tali tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 1297 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 4500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: INR100 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan dan minuman luar tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Faridabad
Radisson Blu Faridabad Hotel Faridabad

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Faridabad mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Kolam renang akan tidak tersedia dari 22 Januari 2025 hingga 31 Januari 2025 (tarikh tertakluk perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Faridabad?

Setakat 23 Jan 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Faridabad pada 31 Jan 2025 bermula serendah RM 401.29, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Faridabad mesra haiwan kesayangan?

Ya, Radisson Blu Faridabad membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak INR2000 setiap haiwan kesayangan, semalam.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Faridabad?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak INR100 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Faridabad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Faridabad?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Radisson Blu Faridabad memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR4500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Faridabad?

Hotel mesra keluarga di Faridabad ini terletak di kawasan hiburan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Jogi Wala Mandir dan Crown Plaza. Stadium Nahar Singh dan Shirdi Sai Baba Temple juga dalam jarak 3 bt (5 km). Faridabad New Town Station sejauh 15 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Faridabad Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 56 daripada 121 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 29 daripada 121 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 121 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 121 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 121 ulasan" "

8.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Overall ok place to stay. Need to improve customer service. Breakfast spread a bit limited.
Menginap 4 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

WONG RUSSEL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
niceee
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

umesh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The checkin staff was rude, no greetings and hospitality etiquette Plumbing issues in the room water was not coming out of wash basin and bathroom.. horrible experience do not deserve this much of cost looks like a 2-3 start never 5 start exp
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Business trip
Check in front desk people looked not so much professional.. need further education or training because when guests checking time, front desk should be polite with smiling but not like. The room view was blocked with wall and no any view, requested to change the room but denied.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Siddhesh

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

JUNICHI

Menginap 13 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Akshay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice housekeeping during the stay
Satisfied with the kind services of 5th fl. house keeper, Mr.Pankaj who filled enough water bottles, etc.
Menginap 4 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Somes, Austin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel. Excellent stuff and service. The surrounding area is a bit scary.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Carmine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
The breakfast staff were excellent, especially Rajiv and Koushboo. It ends there. The first night for dinner we were charged 6500 rupees ($80 USD) for drinks that were supposed to be included according to the food manager. They never took it off over 3 days of arguing. On our last day we called not the front desk to quote a driver to drop us off in Jaipur. Our next stay for 4 nights. Their all- inclusive amount for the driver was reasonable so we accepted in. 1 hour and 45 minutes into the drive their hotel driver says we are at the airport drop off. We were shocked that he took us to Delhi. The driver called the hotel and ARIHANT, duty manager, and AHMED, 2nd manager said that we told them we needed to go to the airport, not Jaipur! After 4( minutes of them accusing us that this was our fault, they said we need to prepay 6 times more in rupees to the driver or the hotel ( via a link they would send for payment) OR we need to get out of the carb do the driver can return. Mr ARIHANT and Mr AHMED are 2 very dishonest people, liars, and have a no good reputation! They became very condescending They are despicable people and showed no concern for us at all. They kept saying it was my fault and I mis- communicated to them. An outright lie. I will deal with the Radisson upon return to the U.S. and make sure they know that these two supervisors who are employed by them are underhanded, dishonest, liars totally incompetent. Then I’ll call my credit card company .
Menginap 4 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

SUNIL

Mengembara bersama keluarga
Rooms were okay okay. But the A.C doesn’t work. Food was very bad. They don’t allow to bring outside food too.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

SUNIL

Menginap 4 malam pada Dis 2023

4/10 Lemah

SUNIL

Menginap 3 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Syed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

Joacim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bra men inte value for monet
Man tar betalt som ett lyxhotell på centrumläge och levererar som ett bra affärshotell i ytterområde.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Adil

Menginap 1 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Ajay

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms need a total overhaul .. Broken room lamps, dirt covered curtains .. looks like the rooms only get dusted on the top only.. the mini bar is just a fridge with around 5 choices .. and charging 10k for this room was a crime .. will not be staying here any more
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Alka

Great
Menginap 2 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Anchal Mukesh

Menginap 3 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Syed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

SANGWON

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Yogesh, Redwood City

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff! Very friendly and hospitable!
Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Marco A V

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Local próximo do Taj Mahal
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Atul, Mount Laurel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2023