Royal Residence Hotel & Spa
Hotel di Umm al Quwain terdapat spa perkhidmatan penuh dan sebuah kelab kesihatan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Royal Residence Hotel & Spa
Ulasan
7.0 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Villa, 1 Bedroom
Villa, 1 Bedroom
Sorotan
Halaman
Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Lihat semua foto untuk Executive Studio, 1 Katil Raja (King), Pool View
Executive Studio, 1 Katil Raja (King), Pool View
Sorotan
Halaman
Balkoni
Ruang makan berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Hartanah serupa
Vida Beach Resort Umm Al Quwain
Vida Beach Resort Umm Al Quwain
Di pantai persendirian
Kolam
Spa
Mesra haiwan kesayangan
9.2 daripada 10, Hebat, (61)
Harga ialah RM548
RM663 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Nov - 25 Nov
Tentang kawasan sekitar
Ittihad street, Umm al Quwain
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi tempat peranginan: 10 peratus daripada kadar bilik
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 45 untuk dewasa dan AED 25 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AED 150 setiap kenderaan
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kolam bermusim akan dibuka dari Mac hingga November
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 21:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Royal Residence
Hotel Royal Residence Main Umm al Quwain
Royal Residence Hotel Umm al Quwain
Royal Residence Umm al Quwain
Royal Residence Main Umm al Quwain
Royal Residence Main
Hotel Royal Residence Umm al Quwain
Hotel Royal Residence Main
Royal & Spa Umm Al Quwain
Royal Residence Hotel Spa
Royal Residence Hotel & Spa Hotel
Royal Residence Hotel & Spa Umm al Quwain
Royal Residence Hotel & Spa Hotel Umm al Quwain
Soalan lazim
Royal Residence Hotel & Spa Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
7.4/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018
4/10 Lemah
Yasser
24 Ogo 2018
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Don't like
Yasser
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
arif
1 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
arif
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
raj, aj
14 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
raj
2/10 Teruk
MERLISA J
10 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MERLISA J
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
26 Nov 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
so so.
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Simon, Australia
4 Feb 2015
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Try somewhere else
Simon
4/10 Lemah
Abdullah, Onaizah,saudi arabia
25 Jan 2015
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad hotel
Abdullah
8/10 Baik
yes , Dubai
3 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice experience
yes
8/10 Baik
shl, dxb
14 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good for price
shl
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
مكان جميل
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
جميل يعيبه بعض الشباب في الليل
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Valeriy, Moscow
13 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Хороший отель ,но рядом промзона
Valeriy
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
19 Feb 2014
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
David, Dubai
3 Feb 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
NICE
David
6/10 Boleh diterima
Hany
3 Feb 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hany
6/10 Boleh diterima
Bill, Bruxelles
26 Jan 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Loin,tres loin...
Bill
8/10 Baik
Schafique, New Jersey
9 Jan 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Schafique
Schafique
6/10 Boleh diterima
ابوياسر, السعوديه
9 Jan 2014
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
فندق عادي
ابوياسر
8/10 Baik
Jasmine, Sweden
9 Jan 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Trevlig personal
Jasmine
10/10 Cemerlang
Benjamin Osibodu, Atlanta, USA
29 Dis 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful Experience
Benjamin Osibodu
8/10 Baik
Yousuf Younus Al-Maliki, Muscat,Oman.
3 Dis 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik