Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor

Hartanah 4.0 bintang
Hotel Mediterranean terletak di Dubai di kawasan sekitar Bur Dubai yang terdapat 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor

Bahagian luar
Lobi
Kolam renang terbuka
Makanan dan minuman
Teres atas bumbung

Ulasan

8.0 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Termasuk parkir
Harga ialah RM393
RM500 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jan - 4 Jan 2025

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 55 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Family Suite

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Sofa Kelamin

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Al Mina Road, Dubai, 66431

Tempat berdekatan

  • Pusat Dagangan Dunia Dubai - 4 min memandu
  • Terminal Kapal Layar Dubai - 4 min memandu
  • Pusat Beli-belah Dubai - 7 min memandu
  • Gold Souk - 7 min memandu
  • Burj Khalifa - 8 min memandu

Bergerak

  • Stesen Max Fashion - 4 minit memandu
  • Dubai (DXB-Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Eat & Drink - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪فطاير دنيا الشام - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Mannaland (만나랜드 Korean Restaurant) - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Filli Cafe - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪كافتيريا جبل النور - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor

Mewah bagi hotel berdekatan Terminal Kapal Layar Dubai
Terletak berdekatan Pusat Dagangan Dunia Dubai dan Gold Souk, Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor menyediakan majlis makan percuma, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan sewa basikal
  • TV di lobi, perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 184 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti menu bantal dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Hindi, Bahasa Rusia

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 11:00 dengan bayaran: AED 72 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Headlines
  • Senses

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan lengkap
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 68 meter persegi

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa semua tetamu, termasuk kanak-kanak, yang menginap di Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai dikehendaki menunjukkan pengenalan diri yang sah semasa mendaftar masuk, sama ada pasport atau kad Pengenalan Kebangsaan GCC. Lesen pemandu UAE hanya boleh diterima untuk Warganegara UAE sahaja. Warganegara UAE boleh mendaftar masuk dengan pasport, Pengenalan Warganegara atau lesen memandu UAE yang sah.
Nama pada kad kredit yang digunakan ketika daftar masuk mestilah milik nama utama pada tempahan bilik. Jika kad tidak tersedia, tetamu dikehendaki menghubungi hartanah terlebih dahulu untuk meminta borang pengesahan kad kredit pihak ketiga.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Hartanah ini tidak menerima kehadiran kanak-kanak

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AED 15.00 setiap penginapan semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 72 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AED 250 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Mercure Gold
Mercure Gold
Mercure Gold Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel
Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel Mina
Mercure Gold Mina
Mercure Gold Hotel Jumeirah by Accor
Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Hotel
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Dubai
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Hotel Dubai

Soalan lazim

Adakah Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor?

Setakat 27 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor pada 3 Jan 2025 bermula serendah RM 393.34, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak AED250 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor?

Terletak di Bur Dubai, hotel spa ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Terminal Kapal Layar Dubai, Pusat Dagangan Dunia Dubai dan Anak Sungai Dubai. Dubai Aquarium & Underwater Zoo dan Pusat Beli-belah Dubai juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 371 daripada 1000 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 363 daripada 1000 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 129 daripada 1000 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 71 daripada 1000 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 66 daripada 1000 ulasan" "

8.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Mohammed

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location to airport and cruise terminal.
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

siva

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel with friendly staffs. Rooms were clean and comfortable. Special thanks to Reiben and Myriam in front desk. They made check in process very easy and were very helpful. Staffs in Highlander went out of the way to make the stay comfortable. Special thanks to Rathod.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Talent, Bulawayo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It has an exotic feel to it. The food was great mostly breakfast. The stuff are so friendly. Very welcoming.
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

??

Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The property was clean, and the staff were friendly. However, my room was on the second floor, and we could hear loud music from the nightclubs on the ground floor of the hotel until 3 a.m. This made it difficult to enjoy a restful night’s sleep.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Arafa Mohammed

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not good
Menginap 5 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Teck Kim, Singapore

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Toiletries not provided but property has friendly staff.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Abbas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved everything about the location of this property. TONS of dining options nearby. Staff was AMAZING, especially the gentlemen taking care of our luggage. Great guides and you must ask them about exploring Dubai! You wont be disappointed. Room was large, cool, and cleaned evey day. Can't say enough nice things about this hotel and the staff. Great work Mercure Gold. We will definitely come back.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Ahmad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent customer service!
Menginap 10 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ugur

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Au top
Séjour au petit soin, avec une équipe polyglotte … Merci à l’équipe de Shuchita sans oublié Arpita & Sarah
Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

UGUR

Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Ugur

Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Ugur

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une Cata …
Je suis à Dubaï depuis 3 mois ! Avec mes partenaires dans cet hôtel à 90 % ... C’est vraiment dommage ! Que l’équipe n’a pas réussi à honorer leur engagement ! Donc je change d’hôtel avec mes partenaires ! On va juste à côté à 100 mètres ! Au Capitol Hôtel ! Cette note ! Est vraiment pour leur faire comprendre qu’ils ont été nuls ! Bref !
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Mohammod

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

UGUR

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Jhett

Pengembara perniagaan
Expectation was not met
Noisy bar on the ground floor. Limited restaurant option. Old room furnitures and fixtures. Old mattress. No view to talk about.
Menginap 7 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Visar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Dårlig service, høyt musikk fra klubben i hotell til kl 03.00 om natta som vi hørte på rommet. Vi var 4 personer, vi fikk alltid bare 2 håndkle. Alltid måte spørre om 2 til og tok lang tid til vi fikk dem. Familie suite var med 1 dobbel seng og 2 sofa.
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Ugur

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Leano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Anthony

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Mohamad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 9 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Eid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sanjay is great in housekeeping, he is cleaning the room well, all hygiene and good work by him. Room cleaning everyday is done. Bathrooms are clean
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

bassam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location, surrounding area
Menginap 4 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

MAJED

Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Emrah

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
UZAK DURUN!!!
13-16 mayıs arası konaklamak için aralık ayında ücretini ödeyerek aile odası rezervasyonunu yaptım. Gittiğimde bana boşta aile odası olmadığını normal oda verip çocuk için yatak koyacaklarını söylediler. Başka seçenek sunmadıkları ve başka otel bulamayacağım için kabul etmek zorunda kaldım. Aradaki ücret farkını istediğimde bana aile odası ile normal odanın aynı ücrette olduğunu söylediler. Ama öyle değildi. Oda çok kötü kokuyordu. Kötü koku sinmiş odaya. Aynı şekilde banyoda da sinmiş pis koku vardı. 3 kişi olmamıza rağmen 3 gün boyunca 2 havlu koydular. Pencere bar ama açılmıyordu. Çünkü açmak için pencerenin kolu yoktu. Odayı havalandırmak mümkün değildi. Resepsiyon hem ilgisiz hem yavaş hem de umursamazdı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kaç ay önce rezervasyon yaptığım ve ücretini ödediğim aile odası yok dediler umursamaz şekilde. Bunları sikkate alıp düşünün.
Menginap 3 malam pada Mei 2024