Super 8 by Wyndham Carroll

Hartanah 2.0 bintang
Motel di Carroll terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Super 8 by Wyndham Carroll

Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Tab mandi, tab mandi rendaman dalam, kelengkapan dandanan diri percuma
Termasuk sarapan segera setiap hari
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga ialah RM253
RM283 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Jan - 6 Jan 2025

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Microwave

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Microwave

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking (Mobility Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Microwave

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Microwave

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1757 Hwy 71 N, Carroll, IA, 51401

Tempat berdekatan

  • Taman Northwest - 1 min berjalan kaki
  • Padang Golf Perbandaran Carroll - 19 min berjalan kaki
  • Taman Negeri Swan Lake - 6 min memandu
  • Taman Negeri Black Hawk - 26 min memandu
  • Taman Yellow Smoke - 31 min memandu

Bergerak

  • Fort Dodge, IA (FOD-Fort Dodge Regional) - 74 minit memandu

Restoran

  • ‪Casey's General Store - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Casey's General Store - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Culver's - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Carroll Brewing Company - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Super 8 by Wyndham Carroll

Sorotan hartanah
Manfaatkan sarapan segera percuma, kemudahan dobi dan pusat perniagaan di Super 8 by Wyndham Carroll. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di motel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak, daftar keluar ekspres dan bilik mesyuarat
  • Surat khabar percuma, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Super 8 by Wyndham Carroll disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Super 8 Carroll North Ia
Super 8 Ia Motel Carroll North
Super 8 Carroll North Ia Motel
Super 8 Wyndham Carroll Motel
Super 8 Wyndham Carroll
Super 8 By Wyndham Carroll Iowa
Super 8 Carroll
Carroll Super Eight
Carroll Super 8
Super Eight Carroll
Super 8 by Wyndham Carroll Motel
Super 8 by Wyndham Carroll Carroll
Super 8 by Wyndham Carroll Motel Carroll

Soalan lazim

Adakah Super 8 by Wyndham Carroll mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Super 8 by Wyndham Carroll?

Setakat 24 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Super 8 by Wyndham Carroll pada 5 Jan 2025 bermula serendah RM 252.89, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Super 8 by Wyndham Carroll?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Super 8 by Wyndham Carroll?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Super 8 by Wyndham Carroll?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Super 8 by Wyndham Carroll?

Terletak di Carroll, motel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Northwest dan Padang Golf Perbandaran Carroll. Taman Negeri Swan Lake adalah 3 bt (4.9 km) jauhnya.

Super 8 by Wyndham Carroll Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 205 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 61 daripada 205 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 49 daripada 205 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 205 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 35 daripada 205 ulasan" "

6.4/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Jordan M

Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Fidel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Jordan M

.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Jean

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Aaron

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
was easy to get to and not hard to park
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Trinity

It was good for a stop to sleep for the night after a long day of driving
Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Gene

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My first room (207) had: No tv No coffee No working faucet No working phone No ice or way to make ice My second room (205) had: No coffee No phone No freezer No ice maker for the building The staff was almost never at the front desk. I had to use my cell phone to try to contact the front desk because the room phones never worked and they seldom answered. Going to the front desk was almost a waste of time because normally no one was there, for almost 75% of the time. They ran out of cereal. They ran out of orange juice and apple juice. They had a little selection of a few donuts one day. That was all. One day. The breakfast bar was definitely subpar from other places I have stayed at and even considering other Super8 Motels. I was very unhappy staying there, but the second room supplied me with a bed and tv. I do feel it was definitely not a place I will ever stay again if I ever have to go through the experience of the first room again. Even the cables were disconnected from some of the electronic equipment in the first room. Why in the heck were they even trying to put a person in the room if nothing was ever arranged for a person to stay? The main person in-charges was the main problem. It was like it was just something she I guess had to deal with, but the second person was very nice and helpful. I tried to deal with the second female the most. She was courteous and helpful. The main manager was just not there was just barely going through motions.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Jonathan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We pre-booked/pre-paid our stay for Monday night leaving Tuesday. Upon arrival it took a half an hour before anyone came to the front desk to check in. There was a long line of customers also waiting. We called the phone multiple times with no answer. I walked down through the hallways to see if anyone was available to help. 8 or 9 rooms were being ‘cleaned’ but nobody was around. When we finally got to check in, they had already booked our room the night before to someone else. Mind you we had already paid for a 1 king bedroom, moved to a 2 queen. Our family member also booked a room and they gave her a room that was so unbelievably dirty they had to switch rooms. Apart from that, our non-smoking room smelt like smoke from the bedding. The top blanket had cigarette burn holes in multiple places.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Eric

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Bed was fine, no housekeepers and advertised as breakfast only had raisin bran and a waffle maker.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Craig M

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I went to my room smell like mold . So i left check in at a defrent hotel the name hotel was day inn in Carroll , to me they alot of health related stuff wrong
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

RICK

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A Super 8 No No
Super-8 should be ashamed to have its name associated with this location.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Margaret

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Extremely disappointed.
Hallways were filthy, no towels in our room. TV cable box missing but was replaced. Almost no food for free breakfast. No juice. Room keys wouldn’t work in the morning. Owner walked dog and did not pooper scoop dogs waste. Not worthy of Super 8 franchise.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Gary

Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Steven

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location was the only feature acceptable. The smell of sewer backing up was horrible. Toilet bowl had a ring showing that it hadn't been clean in some time. When I pulled back the covers on the bed, a blood stain greeted me. If you're looking for some place to stay, please look somewhere else.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Patrick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Brandy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Sherry

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I thought I booked the other, more updated, Super 8 in the same town. I had booked a handicapped room (he has 2 prosthetic legs). It was apparently unavailable, although it seemed like there were not many other people staying. The phone system was not working, so even to check in we had to call a cell number and it took a long time for someone to come to the counter, and it was only about 5 pm. There was no free long distance and no free HBO like the sign said. Ice machine was not working. So disappointed in the breakfast available. When we checked in, there was a box of Casey’s donuts on that counter with one single donut in the box that was left from the morning. That same box was still there the next morning - no bread, muffins or anything else. No fruit or anything that I could eat (gluten free) There was an odor in the hallways and the carpets in the room were so disgusting there was no way one should walk on it with bare feet. Several of the outlets in the room did not work, which made it difficult to charge phones and watches. We would probably not stay here again.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

don

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Troy

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Jerry

Menginap 2 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Aiden

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Do not stay!
The overall quality of the hotel is awful. Stained carpets, cracked tiles that were missing pieces. Smelled off in the room, hair in the sink and drain, dented walls, holes in the chair, stained carpet, the tub was gross, and the tv did not work. I’m surprised the the ac unit even worked. 0/10
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

J

4/10 Lemah

Ethan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I can't believe this is a hotel chain! So much work needs to be done to be up to code. Cheapest stay in town, but for good reason. The 1 staff was kind, but breakfast was non-existant, Water leaks in the hallways and poorly patched holes in wall in the rooms. Would only stay here if desperate.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Charles

Menginap 1 malam pada Nov 2023