Hyatt Centric Janakpuri New Delhi

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat membeli-belah di New Delhi, beberapa langkah dari Pusat Daerah Janakpuri

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hyatt Centric Janakpuri New Delhi

Deluxe Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Lobi
Bahagian luar
Pembancuh kopi/teh, kerusi tinggi
Lobi

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM262
RM294 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Mac - 6 Mac

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 66 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Pool Access, Pool View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Pool Access, Pool View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Pool Access

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 41 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Janakpuri District Centre Complex, New Delhi, Delhi N.C.R, 110058

Tempat berdekatan

  • Pusat Daerah Janakpuri - 2 min berjalan kaki
  • Pusat Beli-belah Pacific - 4 min memandu
  • Chandni Chowk - 17 min memandu
  • India Gate - 19 min memandu
  • Qutub Minar - 23 min memandu

Bergerak

  • Stesen Janakpuri West - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi Mangolpuri - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Haldiram - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Sagar Ratna - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Chynna Gold - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Berco's - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hyatt Centric Janakpuri New Delhi

Hotel mewah dipulihkan pada 2022 dan terletak berdekatan Pusat Daerah Janakpuri
Terletak berdekatan Pusat Beli-belah Pacific, Hyatt Centric Janakpuri New Delhi menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan bilik-bilik mesyuarat. Berehatlah di tapak spa.Restoran di tapak, Kitchen District, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Porter/tukang angkut, dewan bankuet dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 224 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kerusi tinggi dan Peralatan seni
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 55-inci TV Pintar dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 899 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Kitchen District

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Spa perkhidmatan lengkap
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi budak
  • Kolam berpagar
  • Peralatan seni

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 5 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 5,665 meter persegi

Kawasan luar

  • Payung kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV pintar 55-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah. Tetamu tidak dibenarkan membawa makanan atau minuman keras dari luar ke hartanah ini.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 899 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 1500.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini tidak membenarkan makanan luar atau minuman keras di premis.

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

The Piccadily
Hyatt Centric Janakpuri Delhi
Hyatt Centric Janakpuri New Delhi Hotel
Hyatt Centric Janakpuri New Delhi New Delhi
Hyatt Centric Janakpuri New Delhi Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hyatt Centric Janakpuri New Delhi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hyatt Centric Janakpuri New Delhi?

Setakat 23 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hyatt Centric Janakpuri New Delhi pada 5 Mac 2025 bermula serendah RM 262.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hyatt Centric Janakpuri New Delhi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hyatt Centric Janakpuri New Delhi?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hyatt Centric Janakpuri New Delhi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hyatt Centric Janakpuri New Delhi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hyatt Centric Janakpuri New Delhi?

Terletak di Janakpuri, hotel mewah ini berada beberapa langkah dari Pusat Daerah Janakpuri dan 3.3 km dari Pusat Beli-belah Pacific. Chandni Chowk dan Majnu-ka-tilla juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.Stesen Janakpuri West hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Janakpuri East sejauh 13 minit berjalan kaki.

Hyatt Centric Janakpuri New Delhi Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 46 daripada 154 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 23 daripada 154 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 40 daripada 154 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 154 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 154 ulasan

6.6/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

SANDEEP

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very poor condition of rooms. Manager sidhant was very nice and changed rooms until we find the room to settle in. All rooms seriously need renovations. Next morning operations manager Neerav sharma acknowledged the situation and apologize and said he has been appointed to improve the property condition and was also very nice and offered extra benefits and amenities for future stay. Which I don't know if we ever going to use it.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

RANVIR

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Missing washroom curtain water everywhere Not great
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

bharat

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

kamini

Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Ahsan, Kanpur

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was not good, staff at reception was very rude. Bathroom shower was broken, the hotel need to upgrade and make more clean.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Rabpreet

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice vist especially staff called karishma made us have a warm welcome and warm stay and got are early check in thanks to Krishma made us have a lovely stay and room where 10 star
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Satoshi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
施設が古めかしくエアコンの音が大きい。歩いて5分のところにスーパーがあり、ヒマラヤのリップとかチャイのティーバッグとかお土産買えて良き。朝食は現地料理中心(食パンとマフィン以外はマサラ料理のブッフェ)だが清潔で美味しい。フロントは基本的に親切。部屋はWi-Fiあり(無料)
Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Babita

Mengembara bersama keluarga
The rooms are big but ever piece of furniture has stsins on it. Felt discusted and the bathroom stank all the time. The corridors also stank. Little more maintenance is required at this property.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

arvinder

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Manlin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Vandana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good stay
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Ashish

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a nice , clean property. Good staff. Good location. However property isn’t 5 star as listed in Expedia. Worth the price I booked it for.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Deepak

Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Shadi

Tidak sukakan: Kebersihan
I called the hotel two days before my flight to arrange a pickup. I spent 12 minutes on the phone with the receptionist, who assured me the pickup was arranged and that I didn’t need to worry. However, when I arrived at the airport, no one was there to pick me up. This was extremely stressful, especially as a female traveler standing alone for 45 minutes trying to find help. Thankfully, Expedia’s agent was very supportive and helped me resolve the situation, which I deeply appreciate. However, the hotel failed to send someone to pick me up as promised and seemed unconcerned about their mistake. Eventually, someone arrived to pick me up after 45 minutes. Additionally, I had to repeatedly ask for bottled water during my stay—sometimes two or three times before I could get it. The cleanliness of the hotel was also very disappointing. It was not clean at all, and I have photos to prove it. Upon arriving, I immediately had to request new bed sheets because it was clear the sheets hadn’t been changed from the previous guest.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Vir

Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Susan

Loud
Menginap 5 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Manu

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Jasmeet

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Quality is still not as per the price they charge.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Surinder

Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

SHAM

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very efficient and helpful staff. Prompt room service. Good quality breakfast. Good security makes you feel nothing possible go wrong in staying here. This is close to the Metro station, not too close to downtown, not far away from the international airport of New Delhi.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan
Made the best of it
Very average stay. Not a clean place. Menu adveritises many items that they cant or wont make. Morning buffet was average but atleast they had one. I stayed nearly 2 weeks for work and i survived. If u need to stay in janakpuri then i think this hotel is your only 5 star choice but dont expect 5 star service or quality.
Menginap 11 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Pushpa

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not a 5*
The rooms were very dated. We was taken to a room that smelt of damp. Staff then showed us two other rooms which also had a damp smell. Bathroom conditions were not of a good standard. Infact I had to question myself if this is a genuine Hyatt. The dated wooden floor was stuck and the rugs in the room were dirty. I would not class this as a 5 star property.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

sahil

Menginap 4 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Justpal

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2* stay at Karol bagh is better than the Hyatt!
My God!! If this is the Standard of Hyatt then it must be put out there there chain is completely going downhill! This is a four star hotel the only good thing was hotel Lobby! Don’t fall for they have done refurbishment as they haven’t!! The food was standard better downtown to be honest! You must as well stay in Karol Bagh the Manager did not go above and beyond even after I sat down and talk to him. It was disappointing at the very least and the staff are slow service is slow the good thing was the valet parking. You will see by the pictures how awful the interior is.waste of my time and money!! The bathtub was stained all taps had limescale. Stains in walls broken chairs dirt linen can go on pool wasn’t clean had pigeons drinking water from pool swimming literally.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Gaurav

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is not a 5 star hotel! 3 star at best!
Menginap 2 malam pada Okt 2024