Hotel Ritz

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat konvensyen di Paharganj dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah January, 2025 dan February, 2025.
Januari 2025
Februari 2025

Galeri foto untuk Hotel Ritz

Depan hartanah
Lobi
Depan hartanah
Executive Double Room | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut
Executive Double Room | Meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Executive Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
16 bilik mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
16 bilik mandi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8567, Arakashan Road, Behind Shiela Cinema, Paharganj, New Delhi, Delhi, 110055

Tempat berdekatan

  • Chandni Chowk - 2 min memandu
  • Masjid Jama - 3 min memandu
  • Gurudwara Bangla Sahib - 4 min memandu
  • Red Fort - 4 min memandu
  • India Gate - 5 min memandu

Bergerak

  • Stesen New Delhi - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Metro New Delhi - 10 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 48 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Gem Bar - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Kapoor Juice Corner - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Vagabond - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Drunkyard Cafe - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Ritz

Hotel berdekatan Chandni Chowk
Hotel Ritz menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Lif, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Ritz menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • 16 bilangan bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 107 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 91 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • 16 bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Ritz Hotel
Hotel Ritz New Delhi
Hotel Ritz Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Ritz mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Ritz?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Ritz?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Ritz?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel Ritz?

Terletak di Paharganj, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Kasturba Gandhi Marg dan 1.3 mi (2.2 km) from Chandni Chowk. Masjid Jama dan Pasar Gole juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen New Delhi hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Metro New Delhi sejauh 10 minit berjalan kaki.

Hotel Ritz Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 23 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 23 ulasan" "

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Harjot singh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very pleasant stay good hotel for NRI
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sarah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nickel
Hôtel confortable. Très bon petit déjeuner. Proximité du métro pour l'aéroport.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Joshua

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All the staff are so helpful especially the lady on the desk who helped with booking a tour which I highly recommend and the security guard on the door in the day time. All speak very good English.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Esko

Menginap 3 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Thi Hanh Quyen

Mengembara bersama kumpulan
It is near the railway station of Delhi. The room and facilities are old. The bathroom looks like in the the 1990s. The surrounding area is crowded and dirty
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Kanji

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフさんが明るく良かったです。
Menginap 2 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Kanji

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの方は親切かつフレンドリー
Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Philippe

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Falta mucho
No recomendaría este hotel Barrio horrible Desayuno muy económico Hay que mejorar mucho Limpieza deja que desear
Menginap 5 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

DARSHAN C

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad experience
The location is the worst. The services and amenities are not so good.
Menginap 2 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

TAKAHIRO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
騒がしい界隈の割にはホテルは静かです。スタッフは皆さんフレンドリーで、快適に過ごせました。
Menginap 7 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Shivam

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very unfriendly
Menginap 3 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Jan Petter

Menginap 2 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

sujana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is very neat and clean. all the staffs are very friendly. what ever you need its within a minute in your door. like the services. 24hrs hot water. love the clean bathroom.definately recommend.
Menginap 5 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Harri

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The surrounding neighborhood was an experiance for Finns.
Menginap 1 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

Rosa

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Verry UNSAFE neighborhood. Not good for single female traveler. Even by Deli standarts this is not a street you want to walk by yourself. My local friends dropped me off here after a day at chandni chowk and imidiatly decided that I should go home with them. Uber did not want to come pick me up from the property and the staff was not helpfull. The hotel itself is nice and clean, but I would not recomend it based on locacion.
Menginap 2 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Abdul Kader

Menginap 3 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

ABHISHEK

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanliness and Ambience. The location is somewhat in the inner cluttered street
Menginap 3 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

ESKO JUHANI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice new hotel
Hotel was nice, clean and quiet. Location is good near railwaystation and so easy to get from airport. Acoustic of breakfast room was poor, but breakfast was good.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Willy
Très bel hôtel refait à Neuf Seul et unique inconvénient : emplacement excentre en pleine ville dans une impasse
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

catherine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
3 jours à delhi
super
Menginap 2 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

victor

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2019