Best Western Darbar

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Masjid Jama

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Best Western Darbar

Bahagian luar
Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Pelan lantai
Teres atas bumbung
Lobi

Ulasan

8.2 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
Harga ialah RM345
RM386 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Dis - 25 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Suite, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
9015-17, Desh Bandhu Gupta Road, New Delhi, 110055

Tempat berdekatan

  • Masjid Jama - 3 min memandu - 2.6 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 4 min memandu - 3.2 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 4 min memandu - 3.5 km
  • Chandni Chowk - 4 min memandu - 3.4 km
  • Red Fort - 5 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Stesen Rama Krishna Ashram Marg - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Darbar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bikaner Sweets Corner - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Best Western Darbar

Hotel berdekatan Masjid Jama
Terletak berdekatan Hospital Sir Ganga Ram dan Gurudwara Bangla Sahib, Best Western Darbar menyediakan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), stesen komputer dan perkhidmatan rencam
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan porter/tukang angkut
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Best Western Darbar disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 91 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 14:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 16 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi COVID-19 lengkap sekurang-kurangnya 30 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Best Western Darbar Hotel
Best Western Darbar New Delhi
Best Western Darbar Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Best Western Darbar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Darbar?

Setakat 23 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Darbar pada 24 Dis 2024 bermula serendah RM 344.63, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Best Western Darbar?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Darbar?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Best Western Darbar?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Best Western Darbar memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Best Western Darbar?

Terletak di Paharganj, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Masjid Jama, Gurudwara Bangla Sahib dan Chandni Chowk. Hospital Sir Ganga Ram dan Red Fort juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Rama Krishna Ashram Marg sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen New Delhi sejauh 13 minit berjalan kaki.

Best Western Darbar Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 36 daripada 72 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 72 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 72 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 72 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 72 ulasan" "

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jagrup

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel, extremely busy neighbourhood.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

preetesh, Austin

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The traffic noice was very loud in the room. On premises restaurant was closed, front desk staff informed that it was getting renovated. Wifi speed was poor.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Clara, Walla Walla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible location- extremely noisy and difficult to get transportation.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Virendra

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Their kitchen is non functional due to repairs. My bedsheet smelled of dampness, romm tablenhad dirt, when asked housekeeping did changes the sheets but not the duvet cover. Overall just okay, better options are available.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Neeshapreet

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Hotel was in old Delhi its was far from airport 45 to 1 hrs drive : when I reached hotel everything all the restaurants closed and hotel has no working kitchen.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Raj

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No breakfast , not good food options there
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Chandika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel itself is great, friendly staff but the area is ok.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

gurjot, MARYSVILLE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was wonderful beside there kitchen was closed we have to go outside for meals
Menginap 5 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Cesar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very good. Rooms are very clean. Staffing was very helpful. Restaurant was good. The only thing is about location. If is in the middle of a crazy street. Traffic, noisy and many people around.
Menginap 6 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Tolaram

Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Balwinder

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great overall experience
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Duty Manager Mr. Mohd Aadil Khan, as well as the rest of the team at reception, housekeeping and room service are very friendly, professional and attentive. The rooms are very clean, have a comfortable beds and a wonderful bathroom. We stayed there twice and can highly recommend it! Thank you.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Amarjit

Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Rohini

Nice
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Vimal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Definitely Recommend
Very pleasant one night stay. Crisp clean and well maintained. Breakfast Buffet was Very cheap- Amazing quality. Thank you.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Jyotsana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay at best western was really good. The property is neat and clean and the staff ensures that the rooms and linen are cleaned everyday. Not all the rooms have windows, so if you are looking for a room with window, please opt for Premier rooms. I had a pleasant experience running into Vandana at the front desk. She greeted us with a smile always and was helpful in all aspects. I am definitely coming back! The location is a busy one, the intent of my trip was shopping nearby, hence it worked well for my family.

10/10 Cemerlang

Sameer

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

harmanjinder

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad experience
AC system had foul smell and rooms were really small.
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Dorcas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel stands out in its updated decor compared to the surrounding buildings.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Tanveer

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was excellent. The service and breakfast options were great. Will happily stay here again on next trip to delhi
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Bhavik

Menginap 3 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Masataka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
クラクション嵐
道路側の騒音がひどい。車のクラクションの嵐。
Menginap 2 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Kate

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Great hotel, helpful staff, lovely breakfast.
Menginap 4 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Mansour

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Bed sheets and towels are not very clean.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

KACY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4 day stay
The staff is wonderful. From front of desk to waiter Rahul Yadva was outstanding. We struggled with heat controls but staff was awesome and it could have been ooerator error. My only negative is that the neighborhood is dicey and we were advised not to go out on the street. Although I never felt uncomfortable ot was clearly working class but i can not complain about staff or facility. Restuarant was decent. Excellant breakfast dinner good but limited esp if you cant eat spicy spicey food.
Menginap 4 malam pada Jan 2024