Hotel ibis De Panne
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel ibis De Panne
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM345
RM365 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Nov - 25 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Family Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Double Room
Standard Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hartanah serupa
C-Hotels Continental
C-Hotels Continental
Mesra haiwan kesayangan
Wi-fi percuma
Penyaman udara
Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, (176)
Harga ialah RM390
RM413 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Nov - 20 Nov
Tentang kawasan sekitar
Zeelaan 2, De Panne, 8660
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 13 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belgium. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel ibis Panne
ibis Panne
Hotel ibis De Panne Hotel
Hotel ibis De Panne De Panne
Hotel ibis De Panne Hotel De Panne
Soalan lazim
Hotel ibis De Panne Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Ross
16 Okt 2024
Ross
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Sabine
14 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Sabine
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Sebastian
22 Ogo 2024
Sebastian
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Antony
Mengembara bersama pasangan
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Antony
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Sophie
Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sophie
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Aurelie
Mengembara bersama pasangan
7 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Aurelie
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Caroline
2 Jul 2024
Caroline
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jacques
13 Jun 2024
Jacques
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
ADAM
7 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
ADAM
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
damien
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
damien
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Dominique
12 Mei 2024
Dominique
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
David
10 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
David
Menginap 1 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
Martijn
Mengembara bersama keluarga
8 Mei 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Martijn
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Stefan
19 Apr 2024
Stefan
Menginap 2 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
veldhuisen
25 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
veldhuisen
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Hans
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
23 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hans
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
CHRISTOPHE
3 Jan 2024
CHRISTOPHE
Menginap 2 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
Julie
1 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Marc
Mengembara bersama pasangan
18 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marc
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Antoon
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
5 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Antoon
Menginap 2 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Jason
Mengembara bersama keluarga
28 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jason
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Fareidun
Mengembara bersama keluarga
15 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fareidun
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Marie Therese
21 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marie Therese
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Claude
18 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claude
Menginap 2 malam pada Sep 2023