Golden Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Taman Hagley

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Golden Hotel

Lif
Deluxe Room, Accessible | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, katil Select Comfort
Peti sejuk mini, ketuhar gelombang mikro, dapur, pembancuh kopi/teh
Suite, 1 Katil Ratu (Queen), Mountain View | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, katil Select Comfort
Bahagian luar

Ulasan

9.8 daripada 10

Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Dapur
    Dapur
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percuma
Harga ialah RM395
RM455 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double or Twin Room, Mountain View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
  • 33.5 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room, 2 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Double or Twin Room, 2 Katil Ratu (Queen), Mountain View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Katil Select Comfort
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Suite, 2 Bedrooms, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • 47 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
229 Riccarton Rd, Christchurch, Canterbury, 8041

Tempat berdekatan

  • Jalan Riccarton - 1 min berjalan kaki
  • Universiti Canterbury - 6 min berjalan kaki
  • Westfield Riccarton Mall - 8 min berjalan kaki
  • Taman Hagley - 3 min memandu
  • Mona Vale - 4 min memandu

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Christchurch - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Christchurch (CHC) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪Westfield Riccarton - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Muffin Break - ‬10 min berjalan kaki
  • Ngon Ngon Bánh Mì Café
  • ‪Starbucks - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Hotel

Hotel berdekatan Taman Hagley
Pertimbangkan penginapan di Golden Hotel dan manfaatkan khidmat beli-belah runcit percuma, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti rawatan muka atau rawatan badan. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, lif dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Golden Hotel menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Cadar kapas Mesir dan katil Select Comfort
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 50-inci TV skrin rata dengan perkhidmatan penstriman dan saluran digital
  • Almari pakaian, produk pembersihan mesra alam dan dapur kecil

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 10 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 8:00 hingga 13:00 dengan bayaran: NZD 5 hingga 100 untuk orang dewasa dan NZD 5 hingga 100 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe

Restoran di tapak hartanah

  • Ngon Ngon Cafe

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman

Spa

  • Rawatan muka

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Hulu semburan tangan
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera kebakaran visual
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV skrin rata 50-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Dapur kecil
  • Kelengkapan pembersihan
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Panduan makan restoran
  • Pembakar roti
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk mini
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sabun basuh baju
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 20:00
Tetamu akan menerima e-mel 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak NZD40.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira NZD 5 hingga 100 untuk dewasa dan NZD 5 hingga 100 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: NZD 40.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Hotel Hotel
Golden Hotel Christchurch
Golden Hotel Hotel Christchurch

Soalan lazim

Adakah Golden Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Hotel?

Setakat 15 Nov 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Hotel pada 8 Dis 2024 bermula serendah RM 395.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Golden Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Golden Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Golden Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Golden Hotel?

Terletak di Riccarton, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Jalan Riccarton, Universiti Canterbury dan Westfield Riccarton Mall. Bush Inn Centre (Pusat Beli-belah) dan Rumah Riccarton juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Kereta Api Christchurch sejauh 30 minit berjalan kaki.

Golden Hotel Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 276 daripada 326 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 42 daripada 326 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 326 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 326 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 326 ulasan" "

9.8/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

James, Bonney Lake

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Carol, Fort Collins

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Modern and beautiful interior design!
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

terry

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We have to say the bathroom was top notch! Beautiful with a large shower area, rainshower and handheld shower heads. Traffic right outside our window but no noise. Staff were wonderful, friendly and helpful.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

TADASHI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice to stay,
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Tiang

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed at a wheelchair accessible room for a night with Golden Hotel, although we initially written a request for no wheelchair accessible room. When we asked for a change of room, we were told the rooms are fully booked, perhaps due to the Chinese golden week. The area is pretty much accessible, just a few mins drive to nearby mall, supermarket, asian mart. The carpark can be a bit of limited space.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
O
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very friendly and helpful. The hotel looks brand new and the facilities are great.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Edgilyn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay!💯
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Amanda, Auckland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Impressed with the quality of the room. Clean and decorated well. Everything needed for a quick stop over in Christchurch.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jemma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We really enjoyed our two night stay in the wheelchair accessible rooms. I booked two rooms for family members. Fully accessible, well maintained and the staff very lovely. Walkable to many restaurants and shops plus only ten minutes to airport. Thank you for having us. I recommend staying here.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

David, Hayes

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel, very clean, walkable to Westfield mall, ample parking, quiet and comfy. Would stay again!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Rudy Jr

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Moey

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was clean, nice and new, good area location and amazing price.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Wilson

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A very good hotel with friendly staff and satisfactory service.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Tamu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Have stayed here a couple of times and it is always good. Close to the uni, clean, comfortable and quiet. Will stay again
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Meghan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, clean & quiet.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Tamu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent place to stay- clean & quiet
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Georgia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I love the soap and body wash brand it’s so luxurious. Very comfortable beds and the shower is amazing. Beautiful rooms and I will be staying again. This is my second time here at the Golden Hotel. Couldn’t recommend it enough!
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Eungseok

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

scott

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Met expectations, easy to get to and from for exercise, dining and transport. A good choice while travelling for work.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Leigh

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was our first visit to the hotel and we had an excellent experience. The staff were very friendly and helpful, the property was very clean and the finish of the room was excellent. It was a very quick visit but we will definitely return in the future.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Sachindra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Best service
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super friendly staff, clean room with excellent shower and bed. Close to the university. All around excellent hotel! Would stay again if i go to Christchurch!
Menginap 4 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Dylan

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024